Spel - Mest spelade
Sida 165 / 268 Föregående Nästa
- Här är Assembler! Ett pusselspel som går ut på att flytta runt objekten med muspekaren för att få det gröna objektet att hamna inom markeringarna på väggen.
- Ännu en bra uppföljare av Protector. Placera ut dina trupper och ta död på de andra trupperna av olika monster som kommer in.
Ett väldigt stort spel som inte är det lättaste att klara av, här gäller att man tänker till också när man ska placera ut sina trupper för ifall man gör det fel så finns risken att man förlorar.
- Du befinner dig nere i en gruva och ska få tillbaka den försvunna diamanten. Klicka på föremål för att göra din väg till tomten fri som vill ha den. När du gjort det så är det bara att tänka hur du ska skära av repen m.m. och få diamanten till tomten.
- Ett tufft racing spel, med svåra motståndare! Ett eller två spelare
- I slam drift är du en fånge som snott en polisbil och nu ska köra ifrån poliserna för att överleva så länge som möjligt! styr med piltangenterna och skjut raketer/släpp bomber och annat kul på space!
Enjoy
- Du har på något sätt råkat bli inlåst i en djuraffär och nu måste du lösa ett gäng pussel för att ta dig där ifrån. Leta efter ledtrådar, använd koder för att låsa upp och hitta nya saker som kan användas för att du ska komma därifrån.
Lycka till!
- Kör din tuffa båge över hinder och över zombies. Du ska döda ett antal zombies för att klara banan, och därefter komma till nästa bana. Du styr med piltangenterna.
- Du ska dyka nerför ett berg.Men på vägen ner så kommer det fåglar som du ska akta dig för.Du ska även akta dig för fåglens ägg
- Flytta de runda cirklarna för att få poäng. Ännu en skön variant av Zookeeper.
- Mr Vengeance är en remake på Max Pain 1, fast i flash förstås. Riktigt välgjort, följer storyn väldigt bra. Ett bra flash shooter helt enkelt! Du siktar och skjuter med musen, läker med mellanslag och laddar om på R.
- Styr ditt skepp förbi olika sorters fiender samt bossar. Ett ganska svårt spel eftersom det kommer väldigt mycket monster samtidigt och man har inte så mycket liv. Ditt liv som du har ser du nere i höger hörn, och det tar slut ganska fort men går upp lite i taget. Du styr med WASD och siktar med musen.
- Du är en ninja i det gamla kina. Kan du döda alla "dumma killar"?
- I detta spel så ska du styra en gubbe genom att placera olika saker, som gör att din gubbe går i en speciell riktning. Ett extremt roligt tankespel, som blir väldigt svårt, och roligt när man förstår sig på det! Här använder du bara musen, då du lägger ut färdriktningar.
- Spelet går ut på att man ska skydda sin bas, köpa nya vapen och hålla fiender borta så dem inte förstör basen för då förlorar man och får börja om. Ett ganska lätt spel men det gäller att man håller sig lugn. Ett tips är att skjuta i huvudet på fienderna eftersom då får du mer poäng och dem dör snabbare.
- Skjut iväg ninjas för att döda alla fiender på respektive bana. Dom olika ninjorna har olika skills. Du får mest poäng ifall du klarar dig på så få ninjor som möjligt, så var sparsam med dina ninjor.
- Troll har tagit över julen. Du måste tänka utanför det vanliga för att klara av varje nivå i detta fysikbaserade skjutspel
- Uppgradera och bygg om din tank med olika vapen och olika försvarsblock för att besegra alla fiender som du stöter på. Köp uppgraderingar för att klara av alla fiender i din väg genom ödemarkerna.
Klicka på dina kanoner och klicka sedan vart dem ska skjuta någonstans.
Använd den lilla spaken i nedre delen av skärmen för att styra din tank framåt eller bakåt.
- Ännu ett ping pong spel. Här utspelar sig det hela under vattnet då du är en krabba och spöar en liten fisk som får åka runt. Spelet är modernt och har snygg grafik. Mycket trevligt spelande.
- Använd piltangenterna för att komma till målet. Du hoppar med space. Du kan landa på olika boosters så du kan te.x dubbelhoppa. Ett roligt tidsfördriv.
