cannabis tråd nerläggning

drowbert
P29
Medlem

3 november 2010 04:09 | #1 drowbert

Det jag undrar är varför tog ni bort tråden om cannabislegalisering ? "§5 Om någon missat det så har folk i crew alltid rätt att ta bort inlägg/trådar som vi finner stötande/onödiga/tråkiga utan någon som helst varning. Och vi behöver inte ens försvara oss för det, vi är seriösa och trevliga människor." Varför var denna tråd "stötande/onödig/tråkig"? Ni behöver inte försvara er men ingenstans i era regler om forumet förklarar varför tråden togs ner. Vill bara höra en vettig och mogen anledning till detta beslut .

MVH Drowbert

puq123
P37
Medlem

7 november 2010 14:37 | #2 puq123

Word!

Sarkasm
P26
Medlem

7 november 2010 14:40 | #3 Sarkasm

http://jesper.nu/...45-radera_cannabistraden/

Är du för lat eller för dum för att söka?
Finns exakt beskrivet varför tråden inte längre finns där.
Eller måste du få det beskrivet i en egen tråd?

drowbert
P29
Medlem

8 november 2010 18:31 | #4 drowbert

Sarkasm jag la upp denna tråd cirka 3 och en halv timme senare än den andra tråden för att jag ville få med en vettig inledning på tråden med argument mot varför den togs ner.

Sarkasm
P26
Medlem

8 november 2010 18:38 | #5 Sarkasm

ja, jag såg det sen och ber om ursäkt, men ändå onödigt att skapa en till.
Dock hade herren innan samma dag som mig frågat varför tråden var nere och svaret var lite mer än bara till dig även om jag ser att det inte speciellt tydligt framgick. Dock har det varit lite många dubbeltrådar så det gjorde mig lite trött.

Hoppas iaf du hittat svaret.

nofearlegend
P29
Medlem

15 november 2010 03:05 | #6 nofearlegend

Skrivet av drowbert View Post
Det jag undrar är varför tog ni bort tråden om cannabislegalisering ? "§5 Om någon missat det så har folk i crew alltid rätt att ta bort inlägg/trådar som vi finner stötande/onödiga/tråkiga utan någon som helst varning. Och vi behöver inte ens försvara oss för det, vi är seriösa och trevliga människor." Varför var denna tråd "stötande/onödig/tråkig"? Ni behöver inte försvara er men ingenstans i era regler om forumet förklarar varför tråden togs ner. Vill bara höra en vettig och mogen anledning till detta beslut .

MVH Drowbert

§5 Om någon missat det så har folk i crew har alltid rätt att ta bort inlägg/trådar som vi finner stötande/onödiga/tråkiga utan någon som helst varning. Och vi behöver inte ens försvara oss för det, vi är seriösa och trevliga människor.

Med andra ord:
Dom kan ta bort vilka trådar/inlägg dom vill och dom behöver inte säga varför hur svårt kan det vara att förstå?
Det står i reglerna.

Borttagen medlem

15 november 2010 03:15 | #7 Avslutat konto

Anledning finns i den tråden som Sarkasm drog upp, detta är inget vi behöver prata om mer nu.
~Låst~

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.