Vad har jag gjort?

mrx35
P26
Medlem

24 oktober 2010 00:59 | #1 mrx35

Jo Jag har nog gjort helt snett. Jag e skit kär i en tjej i min klass vågar knappt prata med henne
Fick rådet från en vän att jag skulle berätta för henne att jag gillar henne, Jag samlade mod berättade för henne och nu har hon typ slutat hälsa och slutat svara på sms? Kan man fixa det här?

Borttagen medlem

24 oktober 2010 01:35 | #2 Avslutat konto

Skrivet av mrx35 View Post
Jo Jag har nog gjort helt snett. Jag e skit kär i en tjej i min klass vågar knappt prata med henne
Fick rådet från en vän att jag skulle berätta för henne att jag gillar henne, Jag samlade mod berättade för henne och nu har hon typ slutat hälsa och slutat svara på sms? Kan man fixa det här?

Nej, hon har besvarat detta med rädsla. Kanske kom det som en chock från klar himmel? Ge det lite tid så hon kan bearbeta det.

moopooman
P27
Medlem

2 november 2010 18:56 | #3 moopooman

Jag har gjort något liknande.. Jag sa till tjejen att jag tyckte hon var söt och hon besvarade mig ungefär: "Usch! asså jag gillar inte dig!" Jag har iofs inte träffat tjejen mycket och jag är inte kär i henne men jag tycker att hon är skitsnygg! men jag undrar.. vad gjorde jag fel?

Borttagen medlem

2 november 2010 19:32 | #4 Avslutat konto

Du gjorde inge fel, hon gillar bara inte dig,acceptera och gå vidare

normex
P27
Medlem

2 november 2010 20:07 | #5 normex

jotta,,,han sa ju inte att hon inte gillar han? han sa bara att hon inte svarar han,och som sagt,hon kanske blev paff xD men jag tror inte att hon inte hatar dig

Borttagen medlem

3 november 2010 19:28 | #6 Avslutat konto

Oops,l'ste fel. sorry!

chriss
P32
Medlem

3 november 2010 19:35 | #7 chriss

Skrivet av Axiom View Post
Kanske kom det som en chock från klar himmel?

Inte som en blixt, då?

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.