Tror ni hon gillar mig?

xKirozeNx
P33
Medlem

19 juli 2012 01:35 | #1 xKirozeNx

Hej! en tej som är 98a har sagt att jag är snygg och sånt vi snackade förr mycket men nu snackar vi knappt med varandra så min fråga är hur kan jag behålla konversationen och hur kan jag få henne att gilla mig? Tack.. Jag är dock 96a..

Flumride
P29
Medlem

19 juli 2012 01:47 | #2 Flumride

Ta kontakt med henne ganska ofta, endel tjejer anser att det är killen som ska börja smsa osv, var dig själv och ha inte för bråttom, bjud ut henne på en fika så är det ba du och hon så kan ni snacka och sen när det avancerar får du ta ut henne på bio osv osv inte nödvändigt men brudar gillar sånt. Ta med henne på kvällspromenader också, det bästa som finns, promenad en härlig varm kväll med en brud man tycker om!

xKirozeNx
P33
Medlem

19 juli 2012 01:54 | #3 xKirozeNx

Okej dunder! Tack så mycket för att du gav mig tips! Uppskattar verkligen ja. Jag har smsat sånt men nu vet jag inte vad jag ska säga längre och så har hon frågat mig ifall vi ska träffas och jag sa visst! Vi har bestämt för 1 månad sedan fast aldrig hänt.. Sen så frågade vi varandra för kanske 2 veckor sedan så har vi inte träffats ändå.. Ganska konstigt..... Typ vad tycker du jag ska säga?

xKirozeNx
P33
Medlem

19 juli 2012 02:28 | #4 xKirozeNx

Hon skrev till mig nyss!!

friteradkanin
P27
Medlem

19 juli 2012 18:22 | #5 friteradkanin

klockan halv 3 på morgonen??

xKirozeNx
P33
Medlem

20 juli 2012 18:41 | #6 xKirozeNx

Jaa :) haha

xKirozeNx
P33
Medlem

20 juli 2012 18:41 | #7 xKirozeNx

Jag chatta med henne på facebook typ hela natten förut..

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.