Varför ha en relation?
25 juni 2012 22:04 | #2 HerrHurrDurr
Ja klart det blir skit med den där inställningen, jag tycker det är underbart! Du måste ha råkat illa ut.
25 juni 2012 22:19 | #5 xKirozeNx
Inget är så jävla fucking less på att jag aldrig haft en tjej är 15 år dock... Tro inte att jag ser ut som en retard vad jag tycker själv ser jag ok ut.. Fast vafan jag orkar inte liksom tycker dom jag är ful eller vadå... Liksom alla mina kompisar har/haft en tjej tidigare.. PISS OFF.
25 juni 2012 22:23 | #6 HerrHurrDurr
Jag ska strax börja gymnasiet och jag känner en massa killar i min ålder som aldrig har haft flickvän, var dig själv bara och bjud lite på dig själv när du är i närheten av tjejer, det är ofta charm de faller för. Inte utseende som så många verkar tro, även fall utseendet självklart spelar roll. det är ju det första man lägger märke till. Men bara var dig själv och skoja lite med dom, flörta på skojj och sånt. Det är inte världens undergång att du inte haft en flickvän och bara för det ska du inte heller hoppa på den första bästa tjejej du ser, även fall det kanske kan ge lite självkänsla. Det är egentligen lika bra att vänta tills det känns rätt :)
25 juni 2012 22:26 | #7 xKirozeNx
Hehe kändes bättre när du sa det haha :P Aja ska försöka ^^ Tack!!! Och juste jag pratar med två tjejer på skype en går i min klass och en som jag har känt sen dagis fast jag brukar alltid vara rolig och humoristisk :)
25 juni 2012 22:29 | #8 HerrHurrDurr
Det är lättare än vad du tror jag svär! Men förvänta dig inte nu att det kommer hända något direkt, det tar sin tid det här! Men man kommer in i det sen har du inga problem med brudar längre! Och man behöver faktist inte köpa dyra presenter, tror nästan de flesta tjejerna skulle föredra en fin ros, en gullig text och en riktigt mysig kväll på alla hjärtans dag! :p
25 juni 2012 22:31 | #10 HerrHurrDurr
Och för att svara på frågan "Varför ha en relation?"
Bara för att det är så jävla härligt att ha en flickvän/pojkvän som man verkligen tycker om! Det är en av de bästa känslorna som finns!
P33
Medlem
25 juni 2012 21:43 | #1 xKirozeNx
Varför ha en flickvän? Orka att man måste köpa värsta saken på alla hjärtans dag och tänk om inte hon gillar den pinsamt och slöseri med pengar. Det jag försöker säga är orka med relationer. Samt kommer du antingen dumpa henne eller hon dumpar dig. -.-