En film till alla som inte troor på spöken

1 2
micro_micke
P25
Medlem

25 juni 2012 13:33 | #1 micro_micke

Hmm, den här filmen motbevisar det ni trodde om att spöken inte fanns.

http://www.youtube.com/watch?v=o5uTUBLdG7Y

mmd
P25
Medlem

25 juni 2012 15:05 | #2 mmd

wow cool p12a det finns en sida för såna som dig http://youareanidiot.org/

Heavy95
P27
Medlem

26 juni 2012 04:29 | #3 Heavy95

Det var inget spöke, det var ju en taliban!

puq123
P38
Medlem

26 juni 2012 19:38 | #4 puq123

http://www.youtube.com/...p;list=PL94555807213983FB här är en video som bevisar att talande enhörningar finns -.-

Thenewplayer
F28
Medlem

2 juli 2012 20:47 | #5 Thenewplayer

Här är en serie som är på youtube och det har FILMATS AV VANLIGA MÄNNISKOR!!!

Se här:

Del 1: http://www.youtube.com/watch?v=deoJUBW9CI8

Del 2: http://www.youtube.com/watch?v=6OwaafssECo&feature=relmfu

Del 3: http://www.youtube.com/watch?v=r3jSVSpJW88&feature=relmfu

Del 4: http://www.youtube.com/watch?v=Neqfz2XxfIY&feature=relmfu

Titta på hela serien om ni vågar!! Mohahahahahahaha :D :D :D :D

Det finns ochså program om att andar faktiskt finns.

Har ni sett programmen, ''Det okända'' och ''Andar finns dom?''.

Det har jag och dom finns verkligen om ni tittar på dom här programen!! "Det okända" är på tv4+ och "Andar finns dom?"- är på tv4 Fakta.

Så dom finns!

Titta på dom här klippen och på programmen om ni inte tror på oss!!!

// thenewplayer :D

sheep326
P25
Medlem

3 juli 2012 02:58 | #6 sheep326

tror dock att dessa ''vanliga människor'' bara är ute efter pengar och uppmärksamet eller så är dom bara allmänt dumma i huvudet. Det finns inga andar! Är du död så är du det!

Thenewplayer
F28
Medlem

3 juli 2012 21:51 | #7 Thenewplayer

<div class="quote-content">Citat av: sheep326

tror dock att dessa ''vanliga människor'' bara är ute efter pengar och uppmärksamet eller så är dom bara allmänt dumma i huvudet. Det finns inga andar! Är du död så är du det!</div>

Det där tror jag inte på!!!

Har du sett på alla klippen och på dom här programmena då??

Dom kanske bara råkade stöta på dom där andarna, man vet ju aldrig!

Jag är inte död.

Är du död då?

Thenewplayer
F28
Medlem

3 juli 2012 22:36 | #8 Thenewplayer

Här är en dokumentär om människor som har kännt av eller har sett andarna på nära håll.

Se här: http://www.youtube.com/watch?v=3w0p-E4I1n8&feature=related

Det finns ochså ett program som heter "Barn med sjätte sinne" som går på kanal 7 eller på tv4 fakta.

// thenewplayer

sheep326
P25
Medlem

4 juli 2012 19:08 | #9 sheep326

jag har sett sådana program och allt är uppgjort du vet. Tycker faktiskt att det är roligt att titta på dem för att se hur dumma dom ser ut. jag menade in dig Thenewplayer när jag skrev är du död så är du jag menade att om man är död så är man död. Bara så du vet : Folk gör vad som helst för pengar!

Grumbledock
P34
Medlem

4 juli 2012 20:40 | #10 Grumbledock

Själv tycker jag det okända och sådana svenska serier brukar vara riktigt usla, mest handlar det om medelålders kvinnor som skrämmer upp sig själva (programledaren) och inga direkta "bevis".Bästa sådana serie jag sett är "Paranormal State", riktigt bra programledare och seriöst duktiga medium, samt att de alltid åtgärdar problemen, har koppling till ett universitet i USA samt gör bra hjobb ^^

@ <span class="replie-username">[url=../profil.html?user=sheep326]sheep326[/url]</span>
Tyvärr, men riktigt så enkelt är det inte. Visst är många sådana serier/medium/spökjägare bara bluff och båg, men detsamma kan sägas om mycket annan forskning också tyvärr :/

Dock är en sak säker, att det man sett tror man på och skulle du uppleva något paranormalt så skulle du också veta att det är sant. Inget som drabbar dig hemma hos mamma och pappa direkt, men när du blir äldre och ser dig om i värlkden är det mycket möjligt. Själv har jag upplevt för många paranormala fenomen för att ens kunna inbilda mig att det inte finns.
Om det sedan själar från de döda som stannat kvar i alla fall, eller om det är något mer ondskefullt som helt saknar fysisk kropp, kan disskuteras. Det finsn så mycket mer i världen än det vi ser i vår vardag, från själar och "spöken" till atomer och gravitation ^^

Thenewplayer
F28
Medlem

5 juli 2012 11:34 | #11 Thenewplayer

Citat:
Citat av: sheep326
jag har sett sådana program och allt är uppgjort du vet. Tycker faktiskt att det är roligt att titta på dem för att se hur dumma dom ser ut. jag menade inte dig Thenewplayer när jag skrev är du död så är du jag menade att om man är död så är man död. Bara så du vet : Folk gör vad som helst för pengar!

Ok.

Citat:
Citat av: Grumbledock
Själv tycker jag det okända och sådana svenska serier brukar vara riktigt usla, mest handlar det om medelålders kvinnor som skrämmer upp sig själva (programledaren) och inga direkta "bevis".Bästa sådana serie jag sett är "Paranormal State", riktigt bra programledare och seriöst duktiga medium, samt att de alltid åtgärdar problemen, har koppling till ett universitet i USA samt gör bra hjobb ^^

@ <span class="replie-username">[url=../profil.html?user=sheep326]sheep326[/url]</span>
Tyvärr, men riktigt så enkelt är det inte. Visst är många sådana serier/medium/spökjägare bara bluff och båg, men detsamma kan sägas om mycket annan forskning också tyvärr :/

Dock är en sak säker, att det man sett tror man på och skulle du uppleva något paranormalt så skulle du också veta att det är sant. Inget som drabbar dig hemma hos mamma och pappa direkt, men när du blir äldre och ser dig om i värlkden är det mycket möjligt. Själv har jag upplevt för många paranormala fenomen för att ens kunna inbilda mig att det inte finns.
Om det sedan själar från de döda som stannat kvar i alla fall, eller om det är något mer ondskefullt som helt saknar fysisk kropp, kan disskuteras. Det finsn så mycket mer i världen än det vi ser i vår vardag, från själar och "spöken" till atomer och gravitation ^^

Asså, ni TROR ju inte ens på spöken och andar, det märker man ju!

Allting är inte uppgjort som ni tror! :@

Ni är ju skeptiska.

/ thenewplayer

Grumbledock
P34
Medlem

5 juli 2012 23:07 | #12 Grumbledock

Citat:
Citat av: Thenewplayer

Ni är ju skeptiska.

/ thenewplayer

Jag behöver inte tro, jag vet. ;)
Dock så är jag inte naiv, och jag tror inte på vilken smörja som helst. Spöken, paranormala fenomen existerar, visst, men en majoritet av det som sänds på TV är ju så uppenbart fake, så dåligt regisserat att man skäms. Det är pga sådant skräp, som folk får felaktiga uppfattningar om paranormala fenomen, attd et handlar om tanter med livlig fantasi, enkla bluffar för att tjäna pengar eller ett gäng fegisar som omedvetet skrämmer varandra.

Thenewplayer
F28
Medlem

6 juli 2012 14:08 | #13 Thenewplayer

Citat:
Citat av: Grumbledock
[quote]Citat av: Thenewplayer

Ni är ju skeptiska.

/ thenewplayer

Jag behöver inte tro, jag vet. ;)
Dock så är jag inte naiv, och jag tror inte på vilken smörja som helst. Spöken, paranormala fenomen existerar, visst, men en majoritet av det som sänds på TV är ju så uppenbart fake, så dåligt regisserat att man skäms. Det är pga sådant skräp, som folk får felaktiga uppfattningar om paranormala fenomen, attd et handlar om tanter med livlig fantasi, enkla bluffar för att tjäna pengar eller ett gäng fegisar som omedvetet skrämmer varandra.
[/quote]

Det är ju INTE en dålig film, det är ju en dokumentär.

Tror du att dom har anlitat skådespelare eller???

Det tror inte jag.

// Thenewplayer

MajorLenny
P27
Medlem

8 juli 2012 20:55 | #14 MajorLenny

Mmd kan du inte bara ge dig och låta andra sköta sitt och du ditt? Utefter dina inlägg har du ganska mycket att jobba på angående din attityd. Inga fler kommentarer förutom att spöken finns inte, så var det bra med det.

Jacko91
P30
Medlem

9 juli 2012 01:50 | #15 Jacko91

Har själv sett och hört ljud som ibland inte har någon riktig förklaring . Det är ju så att tråkigt nog finns det för många dumma och stängda människor här på planeten. Har man aldrig upplevt ngt övernaturligt så förstår jag dom som inte tror på det,ja rätt synd om er som inte är smarta nog att ta reda på fakta .Det finns mkt starka bevis för att Andar&demoner existerar och finns överalt omkring oss !

Zooorka
P46
Medlem

12 juli 2012 10:44 | #16 Zooorka

Citat:
Citat av: puq123
http://www.youtube.com/...p;list=PL94555807213983FB här är en video som bevisar att talande enhörningar finns -.-
Citat:
HAHA xD Den va fan bra c:

Zooorka
P46
Medlem

12 juli 2012 10:46 | #17 Zooorka

Jag tror Jag tror på sommaaren, Jag tror jag tror på kärleken men jag skiter fullständigt i talande enhörningar elr spöööken. Dem får la finnas om dem vill men nu skiter jag i denna skit. Jag ska sätta mig å titta på teeeve :)

Zooorka
P46
Medlem

12 juli 2012 10:49 | #18 Zooorka

Ok nu när jag har sätt filmen tror jag på utklädda halvnakna talibbaner :o

Thenewplayer
F28
Medlem

15 juli 2012 02:20 | #19 Thenewplayer

Citat:
Citat av: MajorLenny
Mmd kan du inte bara ge dig och låta andra sköta sitt och du ditt? Utefter dina inlägg har du ganska mycket att jobba på angående din attityd. Inga fler kommentarer förutom att spöken finns inte, så var det bra med det.

Who cares!

Detsamma till dig!

// Thenewplayer

Thenewplayer
F28
Medlem

15 juli 2012 02:23 | #20 Thenewplayer

Citat:
Citat av: Jacko91
Har själv sett och hört ljud som ibland inte har någon riktig förklaring . Det är ju så att tråkigt nog finns det för många dumma och stängda människor här på planeten. Har man aldrig upplevt ngt övernaturligt så förstår jag dom som inte tror på det,ja rätt synd om er som inte är smarta nog att ta reda på fakta .Det finns mkt starka bevis för att Andar&demoner existerar och finns överalt omkring oss !

Och vilka bevis är det då, Mr. "osmarto"?

1 2

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.