[WoW] Frost Rotation
13 februari 2011 01:43 | #5 Flattered
Hitta din egna rotation som känns bra för dig.... Värsta som finns är att kopiera... experimentera så blir du även en bättre spelare istället för att copy cat folk...
13 februari 2011 21:22 | #9 zulatomten
Håller faktiskt med lite gran.
Binda, Ice lance, Frostbolt, macro till pet nova, Deep Freeze, Poly, Frost nova. Trinkets/osv.
Spamma frostbolt, och en icelance direkt efter(shattercombo) om dom är novade.
lågt hp eller bladestorm osv, Iceblock.
Använd Blink.
Spamma icelance om du kör BG för du kommer döda alla ändå.
Grattis nu kan du allt om Frostmages
12 mars 2011 11:40 | #10 Slacker
frys skit, blinka, frys mer skit, spring iväg och spamma ice lance, frys ännu mer skit, blinka, frys som faen......frost tomb....frys mer skit, blinka, frys för faaaan, mera frys, mer frys. Vid det här laget har din motståndare knäckt sitt tangent bord i två delar och raderat sitt WoW account. Gz, du har vunnit.
18 mars 2011 08:55 | #11 xwrathchild
Tycker det är ganska svårt att spela mage i pvp. För alla attacker har så in i helvete lång cd. Jag menar kommer en rogue from behind då är man inte så jävla kaxig. :P
18 mars 2011 17:26 | #12 zulatomten
Om du inte kan spela Frost mage vs meeles så suger du kuk.
Eftersom de har på lvl 70(jag vet inte talen på 85) har Mana shield & Ice Barrier som asorbar(det är ett nytt ord yay) runt 8tusen Dmg(note: man har ca 14k hp med fullt pvp gear) så man asorbar ca 65% av ditt hp så du har ca 22k hp istället(Varje 12-30sec)
Frost mages har dessutom 2 Frost novas var 30sec(?), Iceblock, Mirror, slows.
W/e varför ska jag lära upp småungar hur de ska spela ett spel. cba this shiz
31 mars 2011 23:07 | #13 nickez
Den som seriöst frågar efter en "rotation" i pvp är troligtvis helt värdelös på det, ingen idé att ens försöka isåfall.
1 april 2011 07:06 | #14 Master_Chief_150
Word!
Gör bara frost nova DF ice lance, ice lance ice, lance, sen pet freeze o fortsätt spamma ice lance, ice lance hur svårt kan det vara roflew...
magar facerapar alla classer(nästan) utan någon skeel allz ...
Blizzard har failat hårt i Cata... och jag tyckte wotlk sög ha!
1 april 2011 19:01 | #15 zulatomten
magar facerapar alla classer(nästan) utan någon skeel allz ...
Tbh är alla klasser faceroll *Host*Warlocks*host*
1 april 2011 19:11 | #16 Master_Chief_150
Tbh är alla klasser faceroll *Host*Warlocks*host*
April skämt !?
:" HAHAHA ;D"
1 april 2011 21:01 | #17 Avslutat konto
det var roligt att köra Arena i 70 med min mage men jag RÅKADE bli 71 eller inte jag men min JÄVLA LILE BROR!!!!! men jag kör arena med min Resto druid i 70 och med en mage Fire shaman Resto/ench och en Pownig priest som tog en blood dk och feral combat cat själv! och han är Shadow/disc jag tror han är en av dem bästa wow spelarana för han POWNAR! (inget april skämt) jag kanske har stavat fel någon stans eller särskrivnng
P26
Medlem
12 februari 2011 20:06 | #1 ZooMJuice
Jag skulle villja veta en bra rotation för Frost Mages på WoW (för PvP). Tacksam för svar! /ZJ