Fråga som rör ps3
11 april 2011 13:18 | #2 FreakedOutNoodle
har inte ps3 men jag har för mig att man kan lägga in på ett usb minne sen flytta det till ps3 :)
11 april 2011 13:27 | #3 Avslutat konto
JA, det går
11 april 2011 13:47 | #4 JonDoe
Med de senaste uppdateringarna till PS3:an går det att spela upp de flesta video-formaten .. bara att plugga in i en av usb-portarna så dyker filmerna upp i menyn. Själv tycker jag dock det är smidigast att lägga alla filmer på en nät-disk. Sen installera någon media-server (tversity om du kör windows eller media-tomb om du kör linux) så kan du kolla på filmerna från vilken dator som helst .. eller dirrekt på PS3:an via nätverket.
Många Nät-diskar idag går att hacka så man kan installera media-tomb dirrekt på dem .. skitsmidigt tycker jag.
11 april 2011 14:04 | #5 Badonk
har ju min externa hårddisk o har filmer på den men på nått vänster så ser jag dom inte på ps3 men ska nog se om jag har uppdaterat den till senaste.
Ingen aning om det är så att ps3 inte kan använda min externa, den hittar o allt men den är helt tomt står det.
får försöka med lite små skit, nu vet jag att det borde gå iaf :P
P33
Medlem
7 april 2011 22:22 | #1 Badonk
Jag undrar om det finns någon som vet om det går att typ ladda ner filmer/serier till datorn, slänga in det på en externhårddisk sen plugga in den i ps3 sen kolla på tvn.
Datorns ljud är paj så lite surt o missa massa serier/filmer :P