Synd,Tråkigt på samma gång.

Minkeen
P24
Medlem

1 augusti 2013 01:26 | #1 Minkeen

Vad fan har hänt med Jesper.nu
Ursäkta uttrycket.. men för bara något(gra) år sedan så var det proppfullt... mer en 50 inlägg per/dag...
Jag vet att det vart intrång, men vad fan har hänt med alla medlemmar, jag har sätt några få inne någongång ibland, och jag är glada att ni är inne, Jesper.nu har funnits ett tag, ett rent barndoms minne, med alla spelen, bilderna, forumsinläggen, videos ect. Jag blir ganska deppig bara jag ser hur få vi är kvar... vi måste hålla upp jespers forum.

Tack på förhand.

Föresten, hoppas alla ni som är kvar har det roligt, jag hoppas verkligen vi hinner få igång det igen innan det konkar!

//Minkeen

Esseboy
P25
Medlem

1 augusti 2013 12:04 | #2 Esseboy

Japp, jesper.nu är dött, och ledningen vill tydlingen inte göra nått åt det...konstigt! Mer reklam säger jag! Inga ungdomar hittar ju hit längre!

Jesper
P35
Admin

1 augusti 2013 13:46 | #3 Jesper

Ja det är lite synd. Ledsen att det går segt med utvecklingen. Det är inte för att det har varit intrång utan för att vi lägger ner väldigt mycket tid på forme.se just nu. Men vi borde ta och styra upp profilbildsuppladdningen och kanske lägga in senast inloggade på startsidan eller något så kanske communityt vaknar till liv igen.

Minkeen
P24
Medlem

2 augusti 2013 22:11 | #4 Minkeen

Citat:
Citat av: Jesper
Ja det är lite synd. Ledsen att det går segt med utvecklingen. Det är inte för att det har varit intrång utan för att vi lägger ner väldigt mycket tid på forme.se just nu. Men vi borde ta och styra upp profilbildsuppladdningen och kanske lägga in senast inloggade på startsidan eller något så kanske communityt vaknar till liv igen.

gärna : ) Jesper.nu har varit ett rent barndomsminne !

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.