Sqeezy rider
Om spelet: Åk crosshoj i bergen i detta schysst spel. Spelet är grymt svårt eller så jag är bara helt galet dålig. Men det är kul ändå och starkt beroendeframkallande. Du styr med piltangenterna, gasar med A och backar med Z. Det går också att göra egna banor för den med lite tid över.
Jiddrar spelet?
Läs mer om flashspel.

Enduro 3
Dirt bike championship
Wheelers
Adrenaline challange
Stunt mania
Dirt Bike
Bike mania 4 - Micro office
Traffic Tom
Bike mania
Winter rider
Stunt Bike Draw
Miniclips mountain bike