Konstiga drömmar!
24 augusti 2012 16:38 | #2 xKirozeNx
Hej låter ganska creepy för om du inte har sett än på youtube ''2012 is strange'' finns 59 delar och alla är sjuka konstig hemmil konstiga färger i himlen konstiga ljud i atmosfären. Men du kanske är desperat för en tjej och drömmer om att ha en tjej kanske? ( Om du inte har en redan ) allt jag har att säga .. hihi.
24 augusti 2012 17:48 | #3 skidvalla
även om det kan va läbbigt. men så verkar drömmen rätt cool ändå. drömmen kanske säger att du är rädd för förändringar eller något i den stilen.
26 augusti 2012 17:23 | #4 JammyFredrik
Har du tagit några mediciner av någotslag?
Jag känner en kille som hade hemska drömmar om att han dog, jordens undergång, att han var tvungen att döda sin bror etc men det gick bort efter ett tag så man får ju hoppas att det går lika bra för dig.
27 augusti 2012 01:48 | #5 gormiti100
Du har konstiga drömmar vadfan ska vi kommentera? Det finns inget som en konstig dröm, allt möjligt skit kan hända i en dröm.
27 augusti 2012 22:55 | #6 Avslutat konto
Drömmer är aldrig normala, det finns alltid något som sticker ut så jag tror inte du behöver oroa dig.
24 augusti 2012 00:07 | #1 Avslutat konto
Hej!
Jag har haft två jätte konstiga drömmar den senaste tiden då jag drömmer om jordens undergång. Båda drömmarna utspelar sig på två helt olika platser och de enda sakerna de har gemensamt är att de båda inehåller jordbävningar, samma kvinna och de har bilar i sig. (kvinnan har jag ingen aning om vem det är och har aldrig sett henne förut men hon är samma ålder som jag). Ska försöka förklara det jag kommer ihåg. OBS! Ha i åtanke att drömmar kan dra iväg i trovärdighet rätt fort!
Dröm 1.
Jag och en kompis står och tankar hans bil och plötsligt startar en jordbävning och taket ovanför oss kollapsar. Vi får taket över oss men klarar oss bra. Vi springer för livet mot den centrala delen i staden där min bil står och vi möter då den här kvinnan som är helt otroligt vacker och hon följer med oss utan att säga ett ord. Vi kommer fram till bilen och kör iväg ut på landet, kvinnan fortfarane med och helt tyst.
Sen vaknar jag.
Dröm 2.
Jag och min bästa vän befinner oss på vår "hemort" och vi tittar ut över några åkrar och ser att marken börjar rasa. Plötsligt dyker min pappa upp och säger att vi måste ta oss till Södertälje för där är det säkert. (det är fyra timmar bort). Min bil hade jag lånat ut men jag hade fortfarande bilnycklarna på mig och plötsligt står hon där brevid mig igen och tittar på mig och säger att hon är en ängel som ska hjälpa oss. (jag är inte troende). Vi hittar min bil och kommer till Södertälje. Väl där ligger jag och kvinnan i en säng och hon gråter och tittar mig i ögonen samtidigt som hon utbrister "jag vill inte vara ensam".
Sen vaknar jag.
Ganska obehagligt tycker jag och jag vill gärna ha era åsikter.
Tack på förhand!