Jag är så javla less!!

1 2
minmaxlol
P25
Medlem

8 juni 2011 22:19 | #1 minmaxlol

Jag har blivit less på att höra av alla att Innebandy är en bög sport och att alla om spelar det kan inte åka skridskor,dom är sängvätare,. VARFÖR?? alla jämför innebandy med hockey! vrf??!! det är som att jämföra rugby och amrikansk fotboll. Innebandy är en mycket snabbare sport mycket billigare också, enkel sport, trevlig,
hockey är både dyr och långsam sport, dom slåss tappar tänder och skit, nu kan ni Hockey spelare säga vrf hockey är ''så mycket bättre'' än innebandy. jag vill inte se massa: innebandy är bögit, dom har en plast klubba i handen, dom tål inge stryk,
jag vill ha seriösa svar!

det är en sport precis som hockey, fotboll, boxning, golf, allt!

troll och omogna barn kan dra åt he**v***

Wolfie
P28
Medlem

8 juni 2011 22:23 | #2 Wolfie

Du är väll för helvete ett troll själv, snorunge?!

Innebandy or en sport, men golf är moderatbandy. Endå är golf mer sofistikerat än dom båda.
Dyrare med.
Vet du vad, det hade inget med något att göra :D
Hejdå.

Borttagen medlem

8 juni 2011 22:23 | #3 Avslutat konto

Alla har väl en egen åsikt, låter som du snackar med fel folk bara :p

nustylerz
P27
Medlem

8 juni 2011 22:23 | #4 nustylerz

hockey är manligare... cool

minmaxlol
P25
Medlem

8 juni 2011 22:26 | #5 minmaxlol

Skrivet av nustylerz View Post
hockey är manligare... cool

hahah okey på vilket sätt?? skäggiga gubbar som inte har tänder?? låter som äldrevården :) skojar nä men seriöst hur menar du?

Wolfie
P28
Medlem

8 juni 2011 22:31 | #6 Wolfie

Våld förknippas med män. Problem solved, case closed, shhhhhhhhhhhhhh.

minmaxlol
P25
Medlem

8 juni 2011 22:34 | #7 minmaxlol

Skrivet av meckargrabben View Post
Våld förknippas med män. Problem solved, case closed, shhhhhhhhhhhhhh.

vem pissade i dina flingor i morse?? är du arg för jag vill veta vrf alla kallar innebandy bögsport?

Wolfie
P28
Medlem

8 juni 2011 22:39 | #8 Wolfie

Vadå arg? Om någon är arg så är det väll du? Fail...

minmaxlol
P25
Medlem

8 juni 2011 22:43 | #9 minmaxlol

Skrivet av meckargrabben View Post
Vadå arg? Om någon är arg så är det väll du? Fail...

fail och fail, ja jag var arg när jag skrev det för att få ut hur jag tänkte, du som det första du gör när du skriver i denna tråd är att förolämpa mig. du e den som måste fatta att jag skrev denna tråd för att få ut hur jag tänker och mina reflektioner. din uppgift var bara att svara på min enkla fråga: vrf kallar alla innebandy för bögsport?

SgtCore
P27
Medlem

8 juni 2011 22:56 | #10 SgtCore

Sälv tkr jag att innebandy är en jätterolig sport, men har inget emot hockey, tkr båda sporterna är roliga, men på lite olika sätt. Om nu ngn säger att det är en bögsport, så är det väl bara att ignorera det? Då det är väldigt omoget att uttrycka säg så där. Men har faktiskt aldrig hört att ngn som sakt att innebandy är en bögsport. Men, men...

minmaxlol
P25
Medlem

8 juni 2011 23:00 | #11 minmaxlol

Skrivet av SgtCore View Post
Sälv tkr jag att innebandy är en jätterolig sport, men har inget emot hockey, tkr båda sporterna är roliga, men på lite olika sätt. Om nu ngn säger att det är en bögsport, så är det väl bara att ignorera det? Då det är väldigt omoget att uttrycka säg så där. Men har faktiskt aldrig hört att ngn som sakt att innebandy är en bögsport. Men, men...

tycker som du, typ hockey e kul på ett annat sätt. men oftast inte alltid är det dom som spelar hockey som säger att innebandy är en bögsport.

tack för ditt svar, nu fattar jag vrf alla säger så.. dom är omogna och gillar inte sporten

tyrnus22
P26
Medlem

8 juni 2011 23:38 | #12 tyrnus22

Äsch, alla sporter är mer eller mindre ogillade.

Unhallowed
P27
Medlem

8 juni 2011 23:40 | #13 Unhallowed

Umadbro?

Ranger
P26
Medlem

8 juni 2011 23:59 | #14 Ranger

Båda är lika tråkiga. Kan hända att bandy är lite roligare då det inte är massa mini-berg som slåss om en puck.

GodSpanK
P28
Medlem

9 juni 2011 00:16 | #15 GodSpanK

dopa gärnet är det som gäller :D

FrostCat
P30
Medlem

10 juni 2011 14:35 | #16 FrostCat

måste säga att det är jävligt fel att kalla hockey långsamt...

dessutom får man knappt röra varandra i bandy..

FrostCat
P30
Medlem

10 juni 2011 14:37 | #17 FrostCat

.

Darbyx
P30
Medlem

10 juni 2011 15:33 | #18 Darbyx

bögsport -.-

person
P29
Medlem

10 juni 2011 16:09 | #19 person

både bandy och hockey är ganska tråkiga i min mening, att titta på spela är ju fantastiskt roligt ! Men sen att säga att något är en "bögsport" är ju lite fel, hästhoppning är ingen bögsport inte heller balett. Ska man gå riktigt djupt i frågan är det ju de sporter där man är lag bara killar som är de verkliga bögsporterna...

TheOtherkind
P26
Medlem

11 juni 2011 21:41 | #20 TheOtherkind

Jag är ingen sportig människa, men innebandy är ju kul ibland! :D Dock så kan jag inte åka skridskor. Den ena sporten är väl inte töntigare än den andra, men om jag var tvungen skulle jag säga att sporten med våld och en helstoppad kostym+konståkning är en aning töntigare. :)

1 2

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.