era värsta sportskada?

1 .. 5 6 7 8 9 10 11
MrFreeRide1
P36
Medlem

6 maj 2011 20:29 | #201 MrFreeRide1

spelade fotboll, en match när jag var i typ 5-6 års åldern så kom jag fri med målvakten.. han rusade ut och hoppade fram mot mig med dobbarna före rätt in i knäet.. det sprack och jag var borta från fotbollen i 2 år.
Har ännu idag problem med mitt knä

Sallse
F26
Medlem

6 maj 2011 21:02 | #202 Sallse

Jag har aldrig haft någon särskild skada i så fall:
När jag var 5-6 år skulle jag och min kompis åka
skridskor. Så hamnade jag på sneben när jag skulle
gör piruett och på så sätt bröt jag benet och jag har
fortfarande ont där sen dess! Men ändå jag har Barnreumatism!

daniel10haha
P29
Medlem

7 maj 2011 19:17 | #203 daniel10haha

hmm...det var väl när vi hade en fotbollsmatch då jag hade bollen.sen kom en motståndare och sparkade med dobbarna rakt på fotknölen vid sidansmile fick spreja issprej på och kunde inte vara med på hela 3dagars turneringen

när jag körde cross hos en kompis(kan köra ganska bra) föll jag med foten in i hjulet som bara snurrade för fullt

när jag skulle grinda på ett järnräck föll skateboarden bort från räcket och jag fick smalbenet rätt in i räcketsmile
fick det nästan brutet. thanks god

mrx35
P27
Medlem

8 maj 2011 22:34 | #204 mrx35

top 3 värsta sportskadorna:
1.Stukad handled missade två veckors spel(fotboll)
2.Blå slagen armbåge fick stå över två DM matcher (hockey)
3.Utänjt ledband i foten kom 30 min sent ut på träningen fick hjälp med att tejpa(Hockey)

Bronlix
P26
Medlem

17 maj 2011 10:50 | #205 Bronlix

Den värsta sportskadorna jag fått fick jag i samma match.
Var i ett friläge(Jag är målvakt i fotboll) som jag gick ut några meter och motståndarn sköt och jag räddar den överpumpade fotboll med foten, min fot åker bakåt men jag tänker inte så mycket på det förutom att jag känner lite då och då i matchen.
Senare gör jag en utrusning efter en räddning som kommer åt sidan och sträcker mig i löpning.
Surt... ångrar att jag fortsatte matchen eftersom vi ändå förlorade.

Spelade en inomhusturnering på fem manna och ett riktigt fetto kom springande i en löpning, jag skjuter bort bollen och sedan kommer han, på nåt sätt så flyger jag över han och snurrar runt i luften och landar på golvet följt av en krock i väggen, konstigt nog så klarade jag mig utan långvariga skador. (Var en gympasal, trägolv)

JammyFredrik
P24
Medlem

4 augusti 2012 23:02 | #206 JammyFredrik

Knäad i kuken. Gjorde ont som helvete!

Splazh
P25
Medlem

5 augusti 2012 13:21 | #207 Splazh

Bröt benet på fotbollen i skolan,, hade jag mitt höger ben rakt så pekade foten 90grader på höger om ni förstår hur jag menar.

aquila
P17
Medlem

5 augusti 2012 13:31 | #208 aquila

Spelade brännboll när man gick i ettan eller så. Jag stod bakom killen som hade ett slagträ av aluminium och skulle slå. Killen började snurra runt(?) med slagträet och träffade mig rakt i ansiktet. Bruten näsa och några tappade tänder.
Och när vi spelade fotboll på rasterna var jag målvakt hela tiden. Fast problemet var att bollen alltid träffade mig i ansiktet och jag ramlade med huvudet mot stolpen. Fick väl några hjärnskakningar.

Och när jag var lite äldre så var jag med och spelade fotboll en dag. Det vart något bråk för jag vet inte vad. Fast vi fortsätter spela fast de flesta var arga. När jag har bollen och ska passa springer någon rakt in i mig, tar tag i huvudet och slår det i asfalten. (Kanske inte sportskada)

rallypelle
P27
Medlem

9 augusti 2012 18:37 | #209 rallypelle

Krossad axel

3 Brutna ben

2 brutna nyckelben

Och sen är de antagligen några stukningar och dyligt...

x93x
P27
Medlem

10 augusti 2012 16:30 | #210 x93x

axel ur led

1 .. 5 6 7 8 9 10 11

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.