Komma i form tips ?

Zanctum
P27
Medlem

17 juli 2012 21:42 | #1 Zanctum

Hallå nu är det skola igen om 4 veckor och vill komam i form elr asså hinna få upp kondin o så till idrotten igen osv liksom har börjat bli lite mullig elr mullig o mullig jhag har lagt p åmig så tjock har jag inte blivit men vill få magen helt platt igen och få bättre flås :) några tips vad man kan göra såna grejer som man kan gö hemma o inte på gym t.e.x springövningar speciella situps elr ngt sånt vill gjärna ha lite förslag :))

W16
P26
Medlem

17 juli 2012 22:36 | #2 W16

spring minst 3km per dag, köp ett gymkort o ät rätt!

Flumride
P29
Medlem

19 juli 2012 01:51 | #3 Flumride

Viktigaste är väl att du käkar rätt, gå ut och spring 3-4 gånger i veckan så du hela tiden håller igång. Sit-ups, armhävningar pull-ups osv sköna övningar, promenader på morgon och kväll. De ba kötta på, men käka rätt! Ät mycket ät rätt!

Zanctum
P27
Medlem

19 juli 2012 01:59 | #4 Zanctum

Har tänkt sluta helt nu med chips godis o annat kanek bara ta ngn burk cola på helgen elr så men finns nämnligen en 6km runda som jag springer varannan dag ena dagen vila jag upp mig jag orkar ca 2 km går i 200m som en liten vila springer 2 igen osv sen har jag ju hund också kanske kan promenera med den varje morgon o kväll brukar bara ta ut det 3 ggr veckan föräldrarna brukar sköta hunden :) bara undra hur då äta rätt hur många miltid om dagen ? vad ska maten innehålla :)?

xKirozeNx
P33
Medlem

19 juli 2012 02:10 | #5 xKirozeNx

Mitt tips är att aldrig ge upp och börja träna :)

W16
P26
Medlem

19 juli 2012 11:53 | #6 W16

om man slutar att äta godis o sånt så kan man gå ner i vikt as mycket!

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.