mw3

x93x
P27
Medlem

11 juni 2011 12:45 | #1 x93x

tror ni att mw3 kmr att kärva lika mkt som mw2 gjorde elr tror ni att man måste ha en bra speldata?

vilket spel tror ni kmr att vara bäst MW3 elr BF3?

Borttagen medlem

11 juni 2011 12:55 | #2 Avslutat konto

bf3 ftw!

person
P30
Medlem

11 juni 2011 13:30 | #3 person

bf3 ftw!

Indelible
P29
Medlem

11 juni 2011 13:34 | #4 Indelible

Förhoppningsvis är det inte så enormt stor skillnad mellan 2 och 3. Annars får du väl skaffa en bra speldator? (:

Eliasden3dje
P25
Medlem

11 juni 2011 14:07 | #5 Eliasden3dje

BF3 kommer nog vara bättre, men fler kommer köpa MW3, BF3 har värkligare och bättre multiplayer, medan CoD har skön spelkänsla, men fler saker än campaign (stavn.) och multiplayer, som Zombie mode och nu Spec Ops, själv så tycker jag cod är bättre..
Så CoD är populärare än BF, men om man bara gillar multiplayer, är nog BF3 bättre, om man gillar mer än det, mer team-work och så, som Spec Ops och Zombies, så är CoD MW3 bättre. Jag har kollat väldigt mycket på MW3, och vet i stort sätt allt som kommer hända, så mw3 kommer säkert bli bättre än BF3, nog the game of the year :):)

IronyFist
P31
Medlem

11 juni 2011 14:31 | #6 IronyFist

Jag kommer helt klart köpa BF3 före MW3. Om jag ens köper MW3, det beror på hur mycket konsolportning det blir till datorn.

bnalle
P25
Medlem

11 juni 2011 15:02 | #7 bnalle

IW har ju alltid varit bättre än Trey arch (antagligen fel stavning :/ )... Men nu ska ju inte IW göra online delen utan bara offline. Jag har aldrig sett det roliga i Battlefield 2, även om Black Ops var en stor besvikelse tycker jag nog BF2 var som black ops redan från start. Fast jag förstår att man gillar Battlefield spelen dem är ju väldigt mkt verkligare.

Jag väljer Mw3 före BF3 med tanke på hur bra Mw2 var.

Renameme
P23
Medlem

11 juni 2011 21:43 | #8 Renameme

MW 3 kommer att suga (för mig ni kommer nog gilla det) jag hatar Cod förutom mw 2 MP annars hatar jag cod rejält Köp tex Bf 3 istället halo anniversery eller nåt sånt istället för cod=uttjatat

Ducker
P26
Medlem

11 juni 2011 22:36 | #9 Ducker

Det går för helvete inte att jämföra BF och MW det är 2 helt olika spel.

person
P30
Medlem

11 juni 2011 23:04 | #10 person

Skrivet av Ducker View Post

jepp.

Cod: p12or, spray and pray, campa i ett hörn tills du får killstreak så att du vinner.

BF: p16+, korta burstar för att kunna träffa/döda, taktik och lagarbete för att få laget att vinna.

Ziggeo
P30
Medlem

11 juni 2011 23:15 | #11 Ziggeo

mw3 äger :D har redan förhandsbokat det! :D

p12 på cod det är det inte person ... jag är ingen camper och jag får allt fler kills vad de som campar i procent per död också!

IronyFist
P31
Medlem

11 juni 2011 23:36 | #12 IronyFist

Skrivet av person View Post
Skrivet av Ducker View Post
jepp.
Cod: p12or, spray and pray, campa i ett hörn tills du får killstreak så att du vinner.

BF: p16+, korta burstar för att kunna träffa/döda, taktik och lagarbete för att få laget att vinna.

Too true.

Körde själv BF2 men gillade aldrig BFBC2 (kör på dator så hade aldrig tillgång till BFBC1). Förhoppningsvis så är BF3 mer välbalanserat än BF2 (två skott från prickskyttegävr i bröstet och springer vidare? No effing way.) Och att de gör så att flaggorna i BFs standardläge måste tas över i en viss ordning för att öka lagarbetet så att man inte får det gamla problemet att någon åker och tar den bakersta basen hela tiden.

Men oavsett vilket så tycker jag att CoD4 är överlägset bästa spelet någonsin vad gäller multiplayer, även om det lider lite av "pray n spray" fenomenet. Avsaknaden av campare och p12 på senare dagar väger dock upp för det. Och det är enda riktigt vettiga som BO åstakom...

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.