Åsikter tack
30 april 2012 00:50 | #3 Swem
Nej, så länge du personligen gillar det ser jag inga fel med det. Har dock inte heller testat själv, och kommer antagligen inte att göra det.
30 april 2012 16:41 | #4 Konduktr
Det är fel. Helt fel. Röven ska man skita med, inget annat.
Kan dra en annan jämförelse: "Hade sex med en död hund innan. Jag tyckte det var skönt, är det fel att tycka det?"
30 april 2012 18:22 | #5 gormiti1000
Haha @Gladmamma du kan ta dina åsikter och köra upp dom i den döda hundens röv, killars g punkt sitter ju i röven så det är inget fel med att det är skönt, kör själv upp ett finger då och då medans jag runkar för extra njutning. Men du ska akta dig så att skiten inte spricker i din röv för då får du skita i ett rör dom nästa fem månaderna
5 maj 2012 21:05 | #7 Konduktr
@gormiti1000, Han bad om min åsikt och jag gav honom den. Att min åsikt i detta fallet var negativt borde varken du eller han bry sig särskilt mycket om. Jag skulle aldrig få för mig att peta mig i arslet, än mindre sticka upp en flaska där.
Jag tycker det är äckligt och motbjudande att peta sig i bajskanalen.
Visst, jag formulerade mig väl en aning fel i mitt förra inlägg. Det jag skriver där är mina åsikter och inget annat. D.v.s. vad JAG tycker.
11 maj 2012 12:13 | #9 TheOtherkind
Gladmamma, du är endå en sjuk jävel om du jämför onani (om än ganska konstig sådan) med att knulla en död hund. Sen tror jag inte du är på riktigt (Åsikten verkar inte särskildt trolig alls). Du får gärna tycka att analsex etc. är fel, men du får absolut inte likställa det med hundnekrofili.
13 maj 2012 20:40 | #10 Konduktr
TheOtherkind, Där delar vi tyvärr åsikter. Jag är en fullständigt frisk individ. Vad jag menade när jag jämförde den döda hunden medan analsex är följande; bara för att det är skönt behöver det inte vara rätt!
14 maj 2012 19:07 | #11 marcola
Gladmamma, och vad säger dig nödvändigtvis att det är fel? På grund av dina egna preferenser? Isåfall kan du vidare förklara varför dessa bör gälla för andra individer än dig själv?
14 maj 2012 19:56 | #12 LordDante
OT: Haters gonna hate..
OnT: Inget fel med det, en glasflaska känns dock lite stort för första gången, skulle säga att man borde töja en aning med fingrarna först, men men.. Gör det inte ont eller så..
P27
Medlem
29 april 2012 22:58 | #1 Wictorius
Hej jag är en kille på 15 år,och för ett par dagar sen så var jag hemma själv...så tänkt passa på att ha lite trevligt,så jag körde upp en glasflaska där bak...(halsen då) jag tyckte det var skönt,är det fel att tycka det?