Tjej gillar inte att bli slickad

antonman93
P29
Medlem

9 oktober 2011 10:36 | #1 antonman93

Hej! Jag har varit ihop med min tjej ganska länge och vi har haft sex ett flertal gånger.
Problemet är att hon inte gillar att få oralsex. Antingen är hon för kittlig eller så tycker hon bara att det är obehagligt. Har samlat på mig en massa tips och läst hur andra gör och verkligen ansträngt mig, men hon verkar inte kunna slappna av (hon håller alltid om mitt huvud för att kunna knuffa bort mig ifall det blir för mycket) eller så är hon helt enkelt för känslig. Hon tycker iaf att det är obehagligt.
Hon tycker att det inte spelar någon roll för hon tycker om allt annat vi gör men jag tycker det är synd att inte kunna ge henne då hon gör motsvarande för mig. Ligger felet hos mig eller kan jag hjälpa henne att slappna av på något sätt? Hittills har hon bara gillat det vid ett tillfälle. Då höll jag på i nästan en timme utan att få henne att komma.
Hon kommer inte av samlag heller så jag tänkte att jag kunde ge henne orgasm på det här sättet.
Några idéer/tips?

MadHatter
P29
Medlem

9 oktober 2011 11:56 | #2 MadHatter

Om hon tycker att det är obehagligt, gör det inte. Fråga om du kan göra något annat istället.

sixela
F29
Medlem

9 oktober 2011 12:50 | #3 sixela

jag tycker iaf inte heller om att bli slickad, så det är nog inte dig det är fel på att hon inte känner behag över det. inte alls så många som faktiskt känner sig bekväm med det. Jag gillar att ge, men inte att ta.
fjärilen brukar funka awesome, men för att hon ska kunna komma är att hon själv måste slappna av, det är inte så mycket som du kan göra åt, mer än att göra det bekvämt för henne, tills att hon själv kan släppa till.

antonman93
P29
Medlem

9 oktober 2011 15:00 | #4 antonman93

Tack för svaren! Känns bättre nu. Ska följa tipsen.

Heavy95
P27
Medlem

23 september 2012 13:04 | #5 Heavy95

Det jag skulle kunna tro, är att tjejer som inte tycker om att bli slickade inte slappnar av riktigt, och därför stöter ifrån sig personen som ger oralsex. Jag som kille har inte heller vart helt lugn när jag vart på väg att bli avsugen för jag känner att just det där första steget är så obehagligt, har inte haft någon flickvän som jag kännt mig säker med, så har dragit mig tillbaka och tappat lusten helt.

HerrHurrDurr
P26
Medlem

25 september 2012 17:04 | #6 HerrHurrDurr

Citat:
Citat av: russinrondell
jag tycker iaf inte heller om att bli slickad, så det är nog inte dig det är fel på att hon inte känner behag över det. inte alls så många som faktiskt känner sig bekväm med det. Jag gillar att ge, men inte att ta.
fjärilen brukar funka awesome, men för att hon ska kunna komma är att hon själv måste slappna av, det är inte så mycket som du kan göra åt, mer än att göra det bekvämt för henne, tills att hon själv kan släppa till.

Du gillar alltså att ge oralsex..? ;)

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.