Problem att ta oskulden
7 oktober 2011 01:10 | #3 Anonym666
Tänk inte på det, händer det så händer det! se till att ha ett ordentligt förspel innan med massa kyssar och hångel så löser det sig rätt så snabbt :)
7 oktober 2011 12:48 | #4 aaalexxx
Hade samma problem i början med mitt ex då jag va oskuld. Men det gick över efter ett tag. bara slappna av och tänk inte så mycket på det så kommer det lösa sig
7 oktober 2011 12:49 | #5 sixela
jag tog oskulden av en av mina pojkvänner och han var likadan. lite pepptalk funkade tillräckligt för honom. ha ingen brådis, det ska kännas rätt och din flicka ska inte få dig att känna dig pressad. sedan första gången det funkar för dig kommer det vara underbart ska du se :>
7 oktober 2011 12:52 | #6 theeking
Tackar för alla svar!
Men det är nog förspelet som gör så den slaknar.. ;o
7 oktober 2011 13:01 | #7 sixela
glöm inte att du ska njuta av det, inte bara göra det "just för att". utan om man fokuserar på att det ska vara skönt och inte på att "nu ska jag få ha sex för första gången" så funkar det massamycket bättre.
7 oktober 2011 18:13 | #11 VetEjVem
Låt henne suga av dig om du slaknar (om hon vill alltså), känn ingen stress!
15 oktober 2011 18:05 | #14 TheOtherkind
Inget att oroa sig för, om du inte känner att det går så behöver du inte göra det, heller. Kan vara din hjärna som signalerar att du inte är redo. :)
15 oktober 2011 18:46 | #15 theeking
Självklart är jag redo..
Får stånd RIIIIIKTIGT snabbt, Sen slaknar den under förspelet..
3 november 2011 10:38 | #17 candil19
Hahahhahahah han skulle då göra en tråd som skulle stå. "har bonge och kan inte få ner den, har testat allt...Hjälp!!!"
P25
Medlem
7 oktober 2011 00:37 | #1 theeking
Varje gång jag ska till min flickvän, Så tänker jag att vi ska ha sex, Hon är oskuld och vill bli av med den, vill gärna ta den också, Men dock så är mitt problem att jag blir så nervös varje gång, så ståndet slaknar, Någon som har något bra råd?
Rädd för att jag måste ta något sorts av stånd piller eller nåt, Endast seriösa svar tack!