Vad vill ni ha ?

1 2
Mrcormac
P29
Medlem

7 september 2011 22:45 | #1 Mrcormac

Hej!

Jag ska vara HELT seriös med er, jag är 18 år gammal, jag fyller 19 om ca 4 månader och jag aldrig haft en tjej, jag har aldrig ens kysst någon, nej jag skämtar inte och jag är ganska så desperat måste jag erkänna. Lite om mitt utseende, jag är 187cm lång, ganska kraftig, men jag tränar ett par gånger i veckan, vanligtvis 2-3 ggr/vecka. Annars ser jag väl ganska så normal ut, jag skulle nog säga att min insida är min starkaste sida, definitivt...... jag sätter andra före mig själv, jag vet inte om jag kan betraktas som en rolig kille, men aja.
Nu är min fråga: Är jag helt chanslös med att få en tjej ? Eller tänker de bara på utseendet och rent ut sagt skiter i hur man beter sig och vad man säger ?

P.S. Om ni tänker skriva något som inte har något med detta att göra, skriv inte alls.

Borttagen medlem

8 september 2011 00:01 | #2 Avslutat konto

Med tanke på att en tjej föll för min personlighet och inte mitt utseende säger ganska mycket. Så jag tror nog att du har lika stor chans som jag har.
Förresten är inte tjejer hela världen även om du bara är 18, nästan 19.

Bara börja prata med någon tjej i din närhet och kom nära henne så löser det sig nog.

TheOtherkind
P26
Medlem

8 september 2011 16:11 | #3 TheOtherkind

Det går nog bra, du låter trevlig och det finns någon för alla. Antagligen många för alla, faktiskt.

sixela
F29
Medlem

8 september 2011 16:23 | #4 sixela

du måste ju tänka på vad du önskar vad för egenskaper en tjej ska ha. visst, kul att kunna visa upp världens snyggaste brud, men så kanske hon är ett riktigt svin. man ska inte försöka med någon bara för dess utseende.

DOCK så är sanningen att det är utsidan som ger insidan en chans.

Mrcormac
P29
Medlem

8 september 2011 16:45 | #5 Mrcormac

Jag vet hur ni tänker, men jag är väldigt blyg av mig under en skoldag så kanske jag säger en till två meningar sammanlagt, jag har absolut ingen aning hur man ska prata med tjejer, jag vet knappt hur man ska prata med mina kompisar, det känns faktiskt rätt så hopplöst just nu, men jag får se.

sixela
F29
Medlem

8 september 2011 17:14 | #6 sixela

- Tja
_ Hej
- Är det bra med dig idag?
_ Jo, det är helt okej, lite trött.
- Livet ska vara BRA, inte bara okej. Så kanske du får ta en tidig kväll ikvl.

ENTE SVÅRT. Bara prata som om det var en kompis. Fokusera inte efter flickvänflickvänflickvän. Utan lägre.

Bahera93
P29
Medlem

12 september 2011 19:38 | #7 Bahera93

Skrivet av FIGARO View Post
- Tja
_ Hej

Detta låter bra, testa med det :)

Mrcormac
P29
Medlem

12 september 2011 19:41 | #8 Mrcormac

- Tja
_ Hej

ENTE SVÅRT. Bara prata som om det var en kompis. Fokusera inte efter flickvänflickvänflickvän. Utan lägre.

Jo, jag har faktiskt testat det vid ett par tillfällen, utan framgång. Leder detta verkligen någonstans? Det känns som om det inte riktigt funkar, känns inte som om det leder någonstans fastän man pratar varje dag, jag kanske har fel.

Lillavargen
P30
Medlem

12 september 2011 20:07 | #9 Lillavargen

Jag har också alltid vart lite blyg, fast det finns tjejer som kan tycka att det är ganska gulligt/söt. Som tex när jag var 16 var jag extremt blyg, ändå lyckades jag få flickvän.
Det handlar om du lyckas hitta rätt sorts tjej för dig. Men en sak du kan göra för att släppa på blygheten är att gång på gång prata med tjejer. Det kan handla om precis om vad som hellst.

Nickieponken
P30
Medlem

17 september 2011 18:04 | #10 Nickieponken

jag kan hålla med om att utseende gör det hela lite lättare, däremot så håller jag inte helt med om att utsidan ger insidan en chans, om du börjar prata med en tjej och fortsätter prata lite så kan du till sist börja öppna dig och då inser hon vilken kille du är, Utsidan kanske ger Insidan en chans först men man kan även skapa sina egna chanser ;)

JammyFredrik
P23
Medlem

17 september 2011 20:41 | #11 JammyFredrik

ingen tjej vill ju ha en kille ssom ser ut som en med donerade ben från giraffer och kknappast har nåt ansikte(tror jag)

aaalexxx
P29
Medlem

17 september 2011 21:59 | #12 aaalexxx

Skrivet av Mrcormac View Post
- Tja _ Hej

Jo, jag har faktiskt testat det vid ett par tillfällen, utan framgång. Leder detta verkligen någonstans? Det känns som om det inte riktigt funkar, känns inte som om det leder någonstans fastän man pratar varje dag, jag kanske har fel.

Jag har samma problem.

steffe95
P25
Medlem

19 september 2011 11:57 | #13 steffe95

Jag vet att det kanska är svårt att ta råd från en 14 åring, men FACEBOOK!!! om du gillar nån, skriv ett hej =) om du ser att hon är inne och om hon svarar så kan du ju börja jobba därifrån

Facebook är Da place om du vill få tjejer.(enligt min uppfattning)

Och om hon inte verkar vara intresserad kan ni alltid vara "chattkompisar" =P

zebralol
P26
Medlem

3 oktober 2011 20:37 | #14 zebralol

HAFFA BARA. dra ut på krogen med kompisarna! klä upp dig, HA KUL UTANFÖR HUSET! Kom i kontakt med nån tjej på fb?

necron
P35
Medlem

4 oktober 2011 12:34 | #15 necron

hehe jo känner igen mig där att ha svårt att hitta fruntimmer (ursäkta bonsvenskan alla tjejer där ute) har haft en tjej i mitt live mellan jag var 16-18 år före det förhollandet så var jag desperat presis som du säger Mrcormac men efter det så skiter jag ärligt talat i att leta den rätta kommer när man minnst anar det vet du men bästa rådet jag kan ge är som många anndra redan skrive här och det är att prata prata prata tipps numer 2 skaffa inte ormar jag gjorde det inte en ända tjej polare som vill komma hit nu :P och det där att du är blyg om du har en polare som du värkligen kan prata med prata med han/hon sen med anndra personer blyghet är något man kan träna bort tro mig och att prata med tjejer är precis som att prata med killa bara snacka avslappnat och inte försöka göra sig till det är igentligen inte svårt alls men som du sa när man är blyg är det ett hällvete jag har vare där så prata med alla du träffar på bara.

ROCK ON! \,,/Ö.ö\,,/

sixela
F29
Medlem

4 oktober 2011 12:42 | #16 sixela

Skrivet av necron View Post
hehe jo känner igen mig där att ha svårt att hitta fruntimmer (ursäkta bonsvenskan alla tjejer där ute)

skaffa inte ormar jag gjorde det inte en ända tjej polare som vill komma hit nu :P

fruntimmer är inte särskilt mycket bondska. :x och det är ju bara att ha ett lås på ormens terrarium för att få vän att känna sig tryggare. min mamma hatade vår majsorm och satte dig låset själv.

men jag tycker inte man ska leta förbrilt för finna någon, för om man letarletarletar tar man bara den som finns tillgänglig. inte den som man kommer vilja ha resten av livet, förmodligen.

necron
P35
Medlem

4 oktober 2011 12:50 | #17 necron

Skrivet av russinrondell View Post
Skrivet av necron View Post
hehe jo känner igen mig där att ha svårt att hitta fruntimmer (ursäkta bonsvenskan alla tjejer där ute)
skaffa inte ormar jag gjorde det inte en ända tjej polare som vill komma hit nu :P

fruntimmer är inte särskilt mycket bondska. :x och det är ju bara att ha ett lås på ormens terrarium för att få vän att känna sig tryggare. min mamma hatade vår majsorm och satte dig låset själv.

men jag tycker inte man ska leta förbrilt för finna någon, för om man letarletarletar tar man bara den som finns tillgänglig. inte den som man kommer vilja ha resten av livet, förmodligen.

helt rätt, och mina vänner kom till min när jag hade majsormar med men ormarna jag sysslar med nu (förnärvarande inga ormar kvar men det är på g nya hem) ligger på allt mellan 3,5 till 5,5 meter st så mina vänner litar inte änns på lås :P

sixela
F29
Medlem

4 oktober 2011 13:31 | #18 sixela

vad äre för ormisar? : >

necron
P35
Medlem

4 oktober 2011 13:44 | #19 necron

vart av min min sissta för ett par dagar sedan och det var en 4,7 meters tigerpyton hona så har jag haft lite allt möjligt 30 tal majsormar, 2 gula 1grön anacondor, 2 boa cc, 1 palmhuggorm, öööö regnbågs boer har jag haft ett par och så hade jag hand om en polares blodpyton och allt går som det ska med gifttillstånd och så nu så får jag hem en kungs kobra framöver

necron
P35
Medlem

4 oktober 2011 13:50 | #20 necron

1 nätpyton glömde jag me dock var det också polarens orm som jag tog hand om

men fan u ska vi inte sno tråden :P sorry

1 2

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.