Stolek på kuken

1 2
woppaloppa
P26
Medlem

24 augusti 2011 16:59 | #1 woppaloppa

Tjenare, jag är 14 år och har en kuk på 13 cm, är det för litet när man ska ha sex? seriösa svar tack.

Tripletutorial
P26
Medlem

24 augusti 2011 17:10 | #2 Tripletutorial

Det är bra nog men eftersom du är 14 år så är din omkrets nog inte så stor så sure du kan ha sex men lycka till med att få tjejen/killen xD att njuta.

woppaloppa
P26
Medlem

24 augusti 2011 17:11 | #3 woppaloppa

haha, okej, tack för svar iaf :)

TheOtherkind
P27
Medlem

24 augusti 2011 17:22 | #4 TheOtherkind

Fast 6cm räcker för att ge en tjej orgasm. Du är 14, 13cm är väl inte illa för din ålder. Finns inget för litet, det är väldigt individuellt vad tjejer gillar. (Och om du är 14 och antagligen ligger med en oskuld...hur ska hon kunna veta om du är liten? xD)

DARKuS
P52
Moderator

24 augusti 2011 17:24 | #5 DARKuS

Skrivet av woppaloppa View Post
Tjenare, jag är 14 år och har en kuk på 13 cm, är det för litet när man ska ha sex? seriösa svar tack.

Du måste vara byxmyndig för att få lov att ha samlag. Byxmyndig blir du när du fyllt 15 år. Glöm inte kondomen när du väl är byxmyndig och ska ha samlag för första gången. smile

Skrivet av Tripletutorial View Post
Det är bra nog men eftersom du är 14 år så är din omkrets nog inte så stor så sure du kan ha sex men lycka till med att få tjejen/killen xD att njuta.

Man kan ha samlag på många olika vis, behöver inte alltid vara en kuk inblandad. Går att tillfredsställa tjejer på många olika sätt.

Så där hade du fel. smile

Tripletutorial
P26
Medlem

24 augusti 2011 17:28 | #6 Tripletutorial

Skrivet av TheOtherkind View Post
Fast 6cm räcker för att ge en tjej orgasm. Du är 14, 13cm är väl inte illa för din ålder. Finns inget för litet, det är väldigt individuellt vad tjejer gillar. (Och om du är 14 och antagligen ligger med en oskuld...hur ska hon kunna veta om du är liten? xD)

Oskuld = P-Rulle
Eller så känner hon. Hon kanske använder fingrarna? 2, 3? Kanske hela näven vem vet hur kåta tjejer är^^

Ranger
P26
Medlem

25 augusti 2011 16:04 | #7 Ranger

Skrivet av Marsvin1 View Post
Jag fyller snart 13, och har 8cm^^ [citatet ändrat av mod]

Frågade vi eller?

OnT: Inte speciellt litet för din ålder, snarare ganska normalt.
Medellängden är runt 15 och jag kan lova att du inte har växt klart än.
Som vanligt så är det inga tjejer som svarar. Kanske skulle vara bra då ni vet hur många cm ni föredrar etc.

Badonk
P32
Medlem

25 augusti 2011 16:56 | #8 Badonk

tror killar är mer besatta av storleken än vad tjejer är.
Är folk så osäkra?
så länge den är större än en oliv så är det helt okej!
(Y)

ElinXtra
F27
Medlem

26 augusti 2011 15:54 | #9 ElinXtra

Asså storleken spelar inte så stor roll tycker ja ^^

VetEjVem
P27
Medlem

26 augusti 2011 16:08 | #10 VetEjVem

Skrivet av CertoCito908 View Post

Du måste vara byxmyndig för att få lov att ha samlag. Byxmyndig blir du när du fyllt 15 år. Glöm inte kondomen när du väl är byxmyndig och ska ha samlag för första gången. smile

Man kan ha samlag på många olika vis, behöver inte alltid vara en kuk inblandad. Går att tillfredsställa tjejer på många olika sätt.

Tror du menar att man kan ha sex på olika vis, för samlag är precis kuk i fitta/röv.

have a good day!

sixela
F29
Medlem

26 augusti 2011 18:12 | #11 sixela

men dudu, du är ett år äldre, det är ju jättestor åldersskillnad, eller?

Så länge tjejen njuter så är de ju lugnt, annars finns det ju andra sätt att tillfredsställa en dam, t.ex. slicka eller penetrera henne. men du ska inte känna press att förlora oskulden, för du är rätt ung fortfarande (:

TheOtherkind
P27
Medlem

27 augusti 2011 18:42 | #12 TheOtherkind

Skrivet av FIGARO View Post
men dudu, du är ett år äldre, det är ju jättestor åldersskillnad, eller? Så länge tjejen njuter så är de ju lugnt, annars finns det ju andra sätt att tillfredsställa en dam, t.ex. slicka eller penetrera henne. men du ska inte känna press att förlora oskulden, för du är rätt ung fortfarande (:

För det första så är det väl mellan 14 och 15 som man växer mest just där för många, och för det andra så utesluter ju penetrering verkligen inte kuk.

DARKuS
P52
Moderator

27 augusti 2011 18:57 | #13 DARKuS

Skrivet av VetEjVem View Post
Skrivet av CertoCito908 View Post

Tror du menar att man kan ha sex på olika vis, för samlag är precis kuk i fitta/röv.

have a good day!

Jag snackade om olika sex sätt inte enbart kuk i fitta/röv.

Exempel på olika sex sätt: Smeksex, Munsex, Samlag, Analsex. Sen beror det helt och hållet på vad tjejen föredrar och kom ihåg att tjejen är bossen när det kommer till vad som ska ske i sängen eller vart man nu har sex någonstans.

TheOtherkind
P27
Medlem

27 augusti 2011 21:44 | #14 TheOtherkind

Du förvirrar oss med begreppfel!

*De där är inte sexställningar, de är sexsätt.
*Samlag är bara ett annat ord för sex, betyder ju ordagrant att ligga tillsammans.
*Ställningar är olika "positioner" vid sex, som till exempel missionären, doggystyle och 69:an.

Så, där. Tänkte bara klargöra lite. :)

Anonym666
F30
Medlem

27 augusti 2011 22:45 | #15 Anonym666

Det är inte storleken som räknas kan jag tala om! :) Allt handlar om teknik, vilket många killar inte har! :)

minmaxlol
P25
Medlem

28 augusti 2011 10:53 | #16 minmaxlol

Skrivet av Anonym666 View Post

Det är inte storleken som räknas kan jag tala om! :) Allt handlar om teknik, vilket många killar inte har! :)

Men då kan du vara snäll och berätta vilken teknik som killar ska ha, nu blev jag nyfiken

Anonym666
F30
Medlem

28 augusti 2011 10:58 | #17 Anonym666

Skrivet av minmaxlol View Post
Skrivet av Anonym666 View Post
Men då kan du vara snäll och berätta vilken teknik som killar ska ha, nu blev jag nyfiken

Jag kan inget om teknik, prova dig fram, bästa tipset :)

Nickieponken
P30
Medlem

17 september 2011 17:36 | #18 Nickieponken

du ska inte ha sex än förän på ett år då du fyller 15, det är inte storleken som spelar någon roll större roll, skaffa flickvän och prova dig fram efter ett tag kommer du vara bra och kom ihåg, ingen är världsmästare första gången :)

ps. Lycka Till :D

floppen
P28
Medlem

21 september 2011 01:09 | #19 floppen

För det första så är 14 år gammalt nog för att ha sex för de flesta. Känner du dig redo så är det bara att hitta en bra tjej att ha sex med. Jag blev själv av med den när jag var 14 år och har vänner som blev av med den tidigare än så, och ingen av oss har på något sätt ångrat det.

För det andra så kan du ha nästan hur liten kuk som helst, det är bara hitta rätt tjej som inte tar dig för hur stor kuk du har utan tar dig för hur skönt/mysigt ni har det tillsammans. Någon du litar på till iaf 90%. Det behöver inte vara din flickvän.

Och för det tredje så var det dethär om tekniken för att ha sex.
1. Lär dig ''hålla dig'' så du inte kommer för tidigt (enligt henne) när du har sex (det tränar du bäst genom att ha sex).
2. Hitta vad din partner tycker är skönast. Tex ställning eller hur snabbt du ska göra (det tränar du bäst genom att ha sex).
3. Tänk inte så mycket när du har sex. Kör bara på. Går det år helvete så gör det det. Nästan alla har någon gång gjort bort sig mer eller mindre när de har haft sex.

Ranger
P26
Medlem

21 september 2011 02:07 | #20 Ranger

Varför finns det ingen separat tråd som är spikad just ang. detta ämne?

Imo, så verkar man kunna dra paralleller mellan detta och bröst, dvs... Spelar inte så stor roll.

1 2

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.