Sex första gången

1 2
warzone
P27
Medlem

19 juni 2011 21:46 | #1 warzone

Hej. undrar vad ni tycker om sex för första gången. Tycker ni att det ska vara med någon som man älskar, eller tycker ni att det inte spelar någon roll vem man har det med första gången?

c4r3f4c31
F25
Medlem

19 juni 2011 22:37 | #2 c4r3f4c31

oskuld:( vet tyvärr nt men tycker nog nån man älskar

erikbanan
P26
Medlem

19 juni 2011 23:03 | #3 erikbanan

vad har kärlek o sex gemensamt igentligen?

e ju som att första gången man pratar ska de va med nån man älskar

eller första gången man cyklar ska de va med nån man älskar

alltså de finns inget som e gemensamt med sex o kärlek man bara känner det:P

MadHatter
P30
Medlem

20 juni 2011 00:29 | #4 MadHatter

Jag tycker att det ska vara med en person man älskar, som har bevisat sig värdigheten och visat dig tilliten att medverka i din första könsorganstango. Antingen det eller så ska hon vara jävligt snygg, typ en 9-10.

Ranger
P27
Medlem

20 juni 2011 00:45 | #5 Ranger

Skrivet av MadHatter View Post
Jag tycker att det ska vara med en person man älskar, som har bevisat sig värdigheten och visat dig tilliten att medverka i din första könsorganstango. Antingen det eller så ska hon vara jävligt snygg, typ en 9-10.

Håller med här.

erikbanan
P26
Medlem

20 juni 2011 01:49 | #6 erikbanan

vrf tycker du det ska va med en person man älskar? förklara gärna

MadHatter
P30
Medlem

20 juni 2011 01:59 | #7 MadHatter

dubbel post. Andra posten kom jag på lite mer vettiga saker i också.

MadHatter
P30
Medlem

20 juni 2011 01:59 | #8 MadHatter

Skrivet av erikbanan View Post

Jag skulle inte vilja blotta mig för en person som inte bryr sig det minsta om mig. Om personen i fråga tycker om mig för den jag är och ännu bättre, älskar mig som jag är så tror jag nog att jag skulle må bättre än om jag skulle göra det med någon som bara gjorde det med mig för att få ha sex. Personen jag vill ha sex med ska jag kunna känna mig säker med, jag vill kunna omfamna någon med hela mitt hjärta utan att behöva tveka på saken för att tänka efter. Att bara kunna göra det för att man trivs så bra ihop och för att man får en så vacker känsla av att dela en sådan upplevelse med någon man kan förlita sig på till 100%

Nu är mitt inlägg väldigt sluddrigt och dåligt uppbyggt, men jag är trött så att ni får ha lite förståndelse.

erikbanan
P26
Medlem

20 juni 2011 02:04 | #9 erikbanan

Jag skulle inte vilja blotta mig för en person som inte bryr sig det minsta om mig. Om personen i fråga tycker om mig för den jag är och ännu bättre, älskar mig som jag är så tror jag nog att jag skulle må bättre än om jag skulle göra det med någon som bara gjorde det med mig för att få ha sex. Varför jag känner så vet jag inte, ett väldigt vettigt argument har jag inte. Det är bara så jag tycker och även om det nu inte är logiskt så är det så det fungerar för mig. Annars skulle jag nog inte varit oskuld vid detta lag.

de e vetigt

mitt vetigaste e att ja vill göra nåt med nån ja bryr mig om som jag bara kan göra de en gång så what ever då ska de va en ja bryr mig om:P

nooplizzz
P25
Medlem

20 juni 2011 03:43 | #10 nooplizzz

Varför skulle du ens vilja mista oskulden i första taget? Om det är för att få status eller att alla kompisar har gjort det så spelar det FAN ingen roll... Sex har man med någon man älskar och litar på, inte med någon annan. Det är bara fel och korkat enligt min åsikt, men du får tycka vad du vill... ville bara säga vad jag tyckte.

Grumbledock
P35
Medlem

20 juni 2011 09:14 | #11 Grumbledock

Med någon man älskar, har man det med någon random bara för att hon är snygg eller liknande handlar det ju bara om att tillfredsställa ett behov, dvs en skönare runk...
Gör man det med någon man älskar så är det ett sätt att fysiskt bevisa sin kärlek, sen brukar sexet iaf enligt min erfarenhet vara sjukt mycket bättre om det finns känslor :)

HarryS
P
Medlem

20 juni 2011 14:02 | #12 HarryS

vad har kärlek o sex gemensamt igentligen? e ju som att första gången man pratar ska de va med nån man älskar eller första gången man cyklar ska de va med nån man älskar alltså de finns inget som e gemensamt med sex o kärlek man bara känner det:P

Håller helt med

Agonizing
P29
Medlem

20 juni 2011 17:40 | #13 Agonizing

Era jävla moraläckel. Sex är en primaldrift som alla människor har, och ni börjar tjata om kärlek och älskar.
Det finns inte nog med plats i helvetet för såna som er; ni ljuger och det är med all säkerhet bara något som er idiotiska hjärna har rationaliserat fram. Vi lever inte i en jävla disney-värld. Utan alla människor har behov, och att knulla är en av dem.

Agonizing2
P31
Medlem

20 juni 2011 18:17 | #14 Agonizing2

Jag vill kärna smör med dig. Du är 14 år och vet inget om kärlek. Sluta moralpredika, gå och duscha istället, ses om 10!

Moderator skulle bara våga ta bort mig nu!
P.S Agonizing.

warzone
P27
Medlem

30 juni 2011 01:44 | #15 warzone

Asså jag e inte oskuld?

Borttagen medlem

30 juni 2011 02:35 | #16 Avslutat konto

tycker som Erikbanan och som Agonizing
vill man ha sex och den andra är med på det, vadfan spelar kärlek för roll? menar sex är nåt man gör och kärlek bäst beskrivs som nåt man känner, och därmed är det inte alltid så att man verkligen är "otrogen" om man råkar ha sex med en annan, sex och kärlek, två olika saker.. oskuld är inget speciellt så de spelar ingen roll men man får välja som man vill. sitt liv, sitt val.

Badonk
P33
Medlem

30 juni 2011 04:04 | #17 Badonk

"råkar ha sex med någon annan" HA!
den var ju lite kul o läsa :P

Borttagen medlem

30 juni 2011 10:19 | #18 Avslutat konto

mjeo men menar om de 'råkar' va så :P
elleh de låter fortfarande knas, skitsamma :o

MadHatter
P30
Medlem

30 juni 2011 13:42 | #19 MadHatter

Skrivet av Agonizing View Post
Era jävla moraläckel. Sex är en primaldrift som alla människor har, och ni börjar tjata om kärlek och älskar.
Det finns inte nog med plats i helvetet för såna som er; ni ljuger och det är med all säkerhet bara något som er idiotiska hjärna har rationaliserat fram. Vi lever inte i en jävla disney-värld. Utan alla människor har behov, och att knulla är en av dem.

Säger inte att man inte ska knulla om man vill det, bara att det känns nog trevligare om man gör det med någon man tycker om. Självklart är det en naturlig drift! Som jag skrev i slutet på min första post, hon kan ju alltid vara en typ nia eller en tia... Fast typ en sjua eller åtta blir nog bra.

anders_a
P36
Medlem

30 juni 2011 14:18 | #20 anders_a

Men kan det inte vara med sex som med andra drifter då?
Alltså... Om man sexar för mycket eller på fel sätt eller med fel person så får det konsekvenser, oftast känslomässiga sådana. (Om vi inte tar med sjukdomar i bilden.)

Om man är försiktigare med sex så minskar ju risken för sånna känslomässiga sår.

Man skulle kunna jämföra med andra drifter som mat. Om man äter precis det man känner för precis när man känner för det och precis så mycket som man känner för så kan det få rätt jobbiga konsekvenser. (Du får ont i magen på kort sikt och lång sikt så blir du tjock.)

---
Ni vet när man varit med nån och sen åker därifrån och inte får den närheten. Den tomhetskänslan suger stenhårt. Jag tror att man kan slippa den tomhetskänslan om man håller sig till sex inom ett förhållande. Dessutom blir ju sexet bättre om man lär känna varandra och hur man funkar. Det är ju omöjligt att bli bättre tillsammans om man kört på one nights.

1 2

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.