Samlag?

1 2 3 4
fatal1ty
P28
Medlem

6 juni 2011 16:27 | #41 fatal1ty

sluta stressa, det är väl fan inte viktigt att du gör det just idag? Du får tamefan ta å köpa ett pack kondomer först. Du kör då fan inte utan för då slår jag ihjäl dig.

itwillburn
P28
Medlem

6 juni 2011 17:19 | #42 itwillburn

LoL, du är en liten fjärt och vet knappt hur en mus er ut och eftersom du är så jävla skakis så får du vänta tills du är mer mogen för skiten...

Ranger
P26
Medlem

6 juni 2011 17:43 | #43 Ranger

p12p12p12p12p12p12p12p12p12p12p12p12p12.

Vänta 3 år, tack.

AnArchoz
P28
Medlem

6 juni 2011 18:00 | #44 AnArchoz

Skrivet av Axiom View Post
Ärligt talat, sex utan kondom är bara för white trash. Kondomer passar alla.

Om inte dina föräldrar fick dig av misstag så är de white trash, menar du?

Noxxarn
P24
Medlem

20 juni 2011 02:08 | #45 Noxxarn

Skrivet av fatal1ty View Post
sluta stressa, det är väl fan inte viktigt att du gör det just idag? Du får tamefan ta å köpa ett pack kondomer först. Du kör då fan inte utan för då slår jag ihjäl dig.

När kommer du och slår ihjäl mig då?

MadHatter
P29
Medlem

20 juni 2011 02:11 | #46 MadHatter

Skrivet av Noxxarn View Post

Förhoppningsvis har du tur och din tjej har inte fått sin första mens än. Om inte och du råkar komma i henne, GLHF med att vara pappa.

Noxxarn
P24
Medlem

20 juni 2011 02:12 | #47 Noxxarn

nooplizzz
P24
Medlem

20 juni 2011 03:14 | #48 nooplizzz

Jag vet att jag också är en p12, men jag tänker ändå få mitt sagt. Först och främst så ska du tänka på att om du nu ska ha sex så kan det inte vara en sån "big deal" att skaffa kondom, det är den lätta delen... Sedan så måste du också tänka på om du verkligen vill ha sex, tro inte att det ska vara någon "cool" status med att inte vara oskuld, alltså vill du ha sexet för kärlekens skull eller för något annat t.ex. det jag nämde om status. Men, vad du en gör TÄNK ÖVER DET HÄR INNAN DU GÖR NÅGOT! om du har tänkt över allt jag sa och känner att du fortfarande vill ha sex så är det ditt (och din tjejs) val att ha det, men som sagt känn dig inte pressad över att ha sex. Du ska bara göra det om du känner dig säker på det.

Hoppas det som jag skrev hjälpte! smile

Swarley
P28
Medlem

20 juni 2011 04:00 | #49 Swarley

Jäkla p12:or! När jag var 12 existerande ta mig fan inte ens sex i min värld, tror de flesta äldre kids kan hålla med om det ELLER HUR!

nooplizzz
P24
Medlem

20 juni 2011 04:06 | #50 nooplizzz

Varför har du något emot mig för? Vad man har för ålder spelar ingen roll det är mognaden som det handlar om... -.-

Grumbledock
P34
Medlem

20 juni 2011 09:12 | #51 Grumbledock

Skrivet av nooplizzz View Post
Varför har du något emot mig för? Vad man har för ålder spelar ingen roll det är mognaden som det handlar om... -.-

Precis, dock så spelar fysisk mognad stor roll, något du och hon saknar om hon är av liknande ålder. Visst, du har hormoner som gör dig kåt och självklart vill du vara "cool", men hitta på nån story att du hade sex och spara det riktiga till du blir äldre och kan njuta på riktigt.
När du är så pass ung är din kropp inte färdigutvecklad och är du äldre (typ 15) får du långt skönare och bättre sex, speciellt för tjejer är det värdare att vänta men även killar...

IronyFist
P31
Medlem

20 juni 2011 12:55 | #52 IronyFist

Skrivet av Swarley View Post
Jäkla p12:or! När jag var 12 existerande ta mig fan inte ens sex i min värld, tror de flesta äldre kids kan hålla med om det ELLER HUR!

Två veckor innan jag blev femton var första gången det dök upp i min värld. Vaknade med ståfräs och pröva att runka. Började inte på allvar tänka på sex försen drygt ett år senare.

Fattar inte att folk ska ha så jävla bråttom nu för tiden...

HarryS
P
Medlem

20 juni 2011 14:10 | #53 HarryS

Hur svårt kan det vara? Sätt kuken i fitan det är allt

knox
P30
Medlem

20 juni 2011 14:33 | #54 knox

indeed!

nooplizzz
P24
Medlem

20 juni 2011 17:09 | #55 nooplizzz

Skrivet av IronyFist View Post
Två veckor innan jag blev femton var första gången det dök upp i min värld. Vaknade med ståfräs och pröva att runka. Började inte på allvar tänka på sex försen drygt ett år senare.

Människor är olika, för mig började det tidigt :P

nooplizzz
P24
Medlem

20 juni 2011 17:09 | #56 nooplizzz

nooplizzz
P24
Medlem

20 juni 2011 17:09 | #57 nooplizzz

dimid98
P24
Medlem

20 juni 2011 18:23 | #58 dimid98

Spara det tills du är 15 ist

IronyFist
P31
Medlem

20 juni 2011 20:16 | #59 IronyFist

Dig och alla andra p12or som finns på internet...

Capital
P71
Medlem

20 juni 2011 23:54 | #60 Capital

Dig och alla andra p12or som finns på internet...

Ingen P12 här har haft sex. Dom vill bara vara coola på ett svenskt forum.
Skulle dock vara roligt om nu den påhittade tjejen som P12 har haft samlag med anmälde P12 för övergrepp. Japp, det skulle gå.

1 2 3 4

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.