Porr

1 2 3 4
i_walk_alone
P26
Medlem

31 juli 2011 02:03 | #21 i_walk_alone

du vet att vi män ska tömma minst 3 gånger per vecka för att minska prostata cancer!!!

Borttagen medlem

31 juli 2011 02:09 | #22 Avslutat konto

man ska även sitta ner och kissa xD

Rutinerad
P30
Medlem

31 juli 2011 02:50 | #23 Rutinerad

Skrivet av EpiskaArne View Post
Skrivet av CladCake View Post
varför ska man runka? hitta en tjej istället
om det vore så enkelt...

EpiskaArne har trots sitt namn rätt i denna post. Vill påpeka detta. Its not that easy!

anders_a
P35
Medlem

31 juli 2011 05:02 | #24 anders_a

Skrivet av Rutinerad View Post
om det vore så enkelt...

EpiskaArne har trots sitt namn rätt i denna post. Vill påpeka detta. Its not that easy!

Instämmer med föregående talare. :)

Borttagen medlem

31 juli 2011 05:35 | #25 Avslutat konto

Skrivet av Rutinerad View Post
om det vore så enkelt...

trots mitt namn?

Lillavargen
P30
Medlem

12 september 2011 20:15 | #26 Lillavargen

Porr, man kollar på det antingen för att man är kåt och inte har någon att knulla med eller för att man inte vill onanera till sina tankar. Man kan även vilja testa att sexställning man såg i en porrfilm.

Och nej, porr är inte till för oskulder även då många unga kollar på det.

IronyFist
P31
Medlem

12 september 2011 22:03 | #27 IronyFist

Porr är överskattat.

aaalexxx
P29
Medlem

12 september 2011 22:04 | #28 aaalexxx

Skrivet av Sherlock View Post
Porr är ganska meningslöst. Varför titta på två, eller fler, som har sex när man själv kan ha det?

inte alla som har så lätt för att ragga upp tjejer...

aaalexxx
P29
Medlem

12 september 2011 22:06 | #29 aaalexxx

Skrivet av 3810down View Post
Skrivet av PerkyPug View Post
ser inget fel i porr...
Inte jag heller XD

Tittar fan lite på porr med jämna mellanrum. Dock föredrar jag givetvis äkta vara.

tror faktiskt alla föredrar äkta vara men porr kan man använda när man inte kan få den äkta varan

aaalexxx
P29
Medlem

12 september 2011 22:06 | #30 aaalexxx

om det vore så enkelt...

håller med dig

ripped
P27
Medlem

27 september 2011 20:32 | #31 ripped

innan ja träffa brud runkade ja sjukt mke till porr haha kan ja direkt erkänna ^^

Master_Chief_150
P30
Medlem

27 september 2011 20:48 | #32 Master_Chief_150

Skrivet av i_walk_alone View Post
du vet att vi män ska tömma minst 3 gånger per vecka för att minska prostata cancer!!!

Picz or it didnt happNd ;o

konjoja
P26
Medlem

27 september 2011 21:47 | #33 konjoja

Tittar på porr ibland, rätt gött. men det finns en stor hake. Det finns ingenting tråkigare än efter att ha onanerat till porrfilm. Allting blir så jävla tråkigt efter. Men när man runkar till fantasin så ångrar man sig inte :)

marcish
P28
Medlem

1 oktober 2011 17:03 | #34 marcish

fan alla klagar på att lill grabben ska skaffa tjej. fan han e 12 år låt sitta o dra o snasen till porren, pussy lär man sig skaffa i högstadiet - gymnasiet. låt han va :O

_Krezy_
F23
Medlem

1 oktober 2011 17:19 | #35 _Krezy_

Bara undrar en grej.. Det känns bara som om typ killar tittar på porr :s Ee det fel liksom om tjejer gör det eller? :s

pirka
P32
Moderator

1 oktober 2011 17:41 | #36 pirka

Skrivet av _Krezy_ View Post
Bara undrar en grej.. Det känns bara som om typ killar tittar på porr :s Ee det fel liksom om tjejer gör det eller? :s

Det är nog mest killar som säger öppet att dom gör det. Är när man blir äldre tjejer faktiskt vågar säga att dom också gör det.
Kanske är vanligare bland killar. Men det är verkligen inte "fel" att en tjej gör det :)

Mrcormac
P29
Medlem

2 oktober 2011 00:23 | #37 Mrcormac

Det är lätt att säga " varför kollar du på porr när du vara med en riktig tjej?" eller liknande. Alla har inte så enkelt som vissa att ens prata med tjejer, som jag t e.x. Jag personligen har aldrig haft en tjej i mitt liv och om jag nu hade en tjej skulle jag aldrig, aldrig titta på porr, nu för tiden kollar jag varje dag.

Widell71
P33
Medlem

2 oktober 2011 19:35 | #38 Widell71

Trångsynta människor, hallå.

Jag tror inte porrbranschens enda målgrupp är finniga killar med oskulden i behåll.

"Varför tittar på porr när man kan ha sex?"
Det är inte alltid man är upplagd för sex, eller så är man helt enkelt mer sugen på ser andra människor har sex.
Inget fel med det :p

Porr är inte så mycket olikt allt annat vi tittar på, vi vill drömma oss bort ifrån verkligheten, fantisera om nåt nytt, nåt exotiskt. Vet inte med er, men det är ju inte för ofta jag tar hem 2 snygga blondiner på samma kväll. Inte heller så brukar expediten låta mig betala med natura, inte ens mina lärarinnor låste klassrummet och slängde upp mig på skrivbordet.

AnArchoz
P28
Medlem

4 oktober 2011 10:28 | #39 AnArchoz

Jag gillar hur precis alla i denna tråden avviker från trådens syfte och fråga. Även moderatorerna. Trodde standarden var högre.

Heavy95
P27
Medlem

14 november 2011 00:59 | #40 Heavy95

Känner själv igen när man var i 10-12 års oldern och hade TV1000 kanalerna och vart nyfiken, men var nästan alltid bara hårdporr och äckliga halvslaka medelålders mäns penisar hela tiden i bild och en massa jävla skrik och stön, gick fort över till internet och kolla porr, då fick man verkligen veta hur ett samlag gick till och hur tjejer fungerar i ett samlag, mycket almänbildande om jag får säga det själv.
Nu för tiden är det inte mycket porr, kanske någon gång ibland, max 1 gång i månaden eller så men knappast nå mer. Förut när man tittade på porr, i 10-11 års åldern kollade man sällan ensam, ofta med kompisar, var kanske 5-8 personer både killar och tjejer för att det skulle vara kul och så, minns att tjejerna skrek så fort dom såg en snopp och täckte för ögonen och så "scwiss" började någon köra helikopter och tjejerna stormade ut :D Såna tider man minns helt enkelt, senast jag tittade porr med en tjej var för ett år sedan, och vissa flickor blir riktigt hetsiga när dom kollar porr, först vart hon väldigt närgången och hon började och smeka sig på fittan lite diskret tills jag frågade henne vad hon gjorde, då vart hon alldeles röd i ansiktet och såg så oskyldig ut :D

1 2 3 4

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.