Ska man?

SimonHIF
P25
Medlem

10 februari 2011 17:34 | #1 SimonHIF

Tjena fan! Tycker ni att killar ska raka kuken? :) hehe

alop99
P24
Medlem

10 februari 2011 17:38 | #2 alop99

aldrig...

LordDante
P27
Medlem

10 februari 2011 17:51 | #3 LordDante

Nej det tycker jag inte.

AnArchoz
P27
Medlem

10 februari 2011 17:55 | #4 AnArchoz

Helt individuellt vad man tycker. Jag gör det ibland.

namnbrist
P28
Medlem

10 februari 2011 21:55 | #5 namnbrist

Man ska göra det man tycker är skönt, tycker du att det är skönare att ha orakat så rakar du dig inte och vice varse. Alla gillar olika men de killar som säger det är "bögigt" att raka sig har fel.

Flattered
P29
Medlem

10 februari 2011 23:08 | #6 Flattered

Jag gjorde det en gång för längesen, jag har bara ett råd till dig... GÖR DET INTE, har fan hårväxt fobi nu för att de klia så mkt ^^

notok
F33
Medlem

10 februari 2011 23:24 | #7 notok

man kan ju alltid ansa..?

Chattare
P57
Medlem

13 februari 2011 15:44 | #8 Chattare

Finns väl antagligen en anledning till att vi har hår kring vårt kön. Håret gör t ex att det blir lite luftigare.
Vill du inte raka dig så gör du inte det. Har du en väldigt yvig och stor hårbuske så kan du allt ansa det, klippa det lite kortare utan att ta bort det helt eller så kör du med stubb.
Tänk på att det är DIN kropp och ingen annan ska lägga sig i hur du gör. Just nu har det varit ett mode under ett par år att man ska raka sig men gå tillbaka i tiden och det var rätt ovanligt att man såg någon vuxen som var rakad. Idag väcker det ingen uppmärksamhet.

mcqueen
P27
Medlem

20 mars 2011 18:02 | #9 mcqueen

Gärna rakat där nere. Liksom, man vill ju inte hosta upp massa hårbollar efter att ha sugit klart :S

jocke1414
P22
Medlem

20 mars 2011 18:32 | #10 jocke1414

Personligen tycker jag det är onödigt då det te.x svider som fa* när håret växer ut.. men ska man bli avsugen är det nog inte så mysigt med pubishår i munnen

Ranger
P25
Medlem

20 mars 2011 19:34 | #11 Ranger

Skrivet av mcqueen View Post
Gärna rakat där nere. Liksom, man vill ju inte hosta upp massa hårbollar efter att ha sugit klart :S

Så, du har provat?

mcqueen
P27
Medlem

20 mars 2011 19:40 | #12 mcqueen

Skrivet av Ranger View Post
Så, du har provat?

Ehm, ja, har hostat upp lite hår efter att ha gett folk avsugningar, inte trevligt med hår säger jag bara :( Däremot väldigt härligt att suga ^^

MagnetMax
P27
Medlem

20 mars 2011 20:15 | #13 MagnetMax

Så, du har provat?

Ehm, ja, har hostat upp lite hår efter att ha gett folk avsugningar, inte trevligt med hår säger jag bara :( Däremot väldigt härligt att suga ^^

Suger du på håret då eller... sörplar det som spaghetti typ? låter fan skit äckligt.

mcqueen
P27
Medlem

20 mars 2011 20:26 | #14 mcqueen

Skrivet av MagnetMax View Post
Så, du har provat?
Suger du på håret då eller... sörplar det som spaghetti typ? låter fan skit äckligt.

herregud nej XD hår som lossnar under avsugningen när man kommer ända ner till roten följer oftast in i munnen tyvärr och det är äckligt :/

person
P28
Medlem

20 mars 2011 20:36 | #15 person

Skrivet av MagnetMax View Post
Så, du har provat?

herregud nej XD hår som lossnar under avsugningen när man kommer ända ner till roten följer oftast in i munnen tyvärr och det är äckligt :/

riktigt äckligt att se en kille som skriver det där! visst man får ha vilken läggning man vill men jag vill inte höra om det.

TompaMan
P29
Medlem

20 mars 2011 20:37 | #16 TompaMan

man bör även raka bort hår från rumpan

HammerAndSickle
P27
Medlem

20 mars 2011 21:29 | #17 HammerAndSickle

Skrivet av person View Post
riktigt äckligt att se en kille som skriver det där! visst man får ha vilken läggning man vill men jag vill inte höra om det.

Ge fan i att läsa det då. Så pass jävla långt borde vi ha kommit att man har rätt att vara öppen med sin läggning.

person
P28
Medlem

20 mars 2011 21:39 | #18 person

Skrivet av HammerAndSickle View Post
Skrivet av person View Post
Ge fan i att läsa det då. Så pass jävla långt borde vi ha kommit att man har rätt att vara öppen med sin läggning.

k.

PerkyPug
P27
Medlem

20 mars 2011 22:43 | #19 PerkyPug

jag kan acceptera bögar men fjolliga bögar fyfan som mc queen...

Borttagen medlem

28 mars 2011 14:21 | #20 Avslutat konto

Ni som säger att det svider när det växer ut, ni rakar fel :P

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.