knöl på penis

lisen1
P28
Medlem

7 februari 2011 22:19 | #1 lisen1

hej, jag har typ som 2 knölar under på snoppen, men de är typ mer som finnar, men ser inte ut som vanliga finnar, de är nästan som nåt gult klet som kommer ur dom när man klämmer. den kommer dom tbx, jag rakar mej där nere, har de nåt med saken att göra? vill helst veta om ja borde åka till sjukhus elr inte, tacksam för seriösa svar

eaep92
F31
Medlem

7 februari 2011 22:48 | #2 eaep92

Kanske är din pung x)

Aptilla
P28
Medlem

7 februari 2011 22:56 | #3 Aptilla

ZXCV

Aptilla
P28
Medlem

7 februari 2011 22:57 | #4 Aptilla

<SDCXZS<CXZ

lisen1
P28
Medlem

7 februari 2011 22:57 | #5 lisen1

tack så mkt mymojsa för ditt svar, eaep92 är lite väl omogen för att va 18 :)

Aptilla
P28
Medlem

8 februari 2011 10:38 | #6 Aptilla

ASD<CXZ

burke
P30
Medlem

8 februari 2011 12:09 | #7 burke

Tycker inte du ska trycka ut det gula varet, detta gör att det kan bli fula sår, och det tar längre tid innan det läker ihop! Så länge dem inte gör ont ska du inte pilla... ^^

Chattare
P59
Medlem

13 februari 2011 16:30 | #8 Chattare

Skrivet av lisen1 View Post
hej, jag har typ som 2 knölar under på snoppen, men de är typ mer som finnar, men ser inte ut som vanliga finnar, de är nästan som nåt gult klet som kommer ur dom när man klämmer. den kommer dom tbx, jag rakar mej där nere, har de nåt med saken att göra? vill helst veta om ja borde åka till sjukhus ellr inte, tacksam för seriösa svar

Du behöver INTE åka till sjukhus!!
På pungen och snoppen liksom hela övriga kroppen finns det talgkörtlar som ska släppa ut lite talg/Fett för att smörja huden och hålla den mjuk. Precis som de finnar man snackar om i ansiktet och övre delen av ryggen så kan även dessa talgkörtlar på pungen och snoppen bli igentäppta. Precis som på en finne i ansiktet så kommer det ut något vitt eller gult om man klämmer.
Kan du så låt bli att klämma. Att du rakat dig kan självklart vara en del i detta då rakhyveln farit fram över huden men är inte farligt på något vis. Blir likadant för mig om jag rakar mig.
Du och din kropp är helt normala. Keep on shaving. :-)

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.