123

darkdaad
P25
Medlem

23 september 2010 22:19 | #1 darkdaad

123

Failboat
P28
Medlem

23 september 2010 22:21 | #2 Failboat

För att det uppenbarligen finns personer som njuter utav att kolla på det.

darkdaad
P25
Medlem

23 september 2010 22:22 | #3 darkdaad

<div class="quote-content">123</div>
<div class="quote-content">123</div>

Failboat
P28
Medlem

23 september 2010 22:26 | #4 Failboat

Nej. Alla har olika smak. Vissa gillar porr, andra gör inte det.

Personerna som är med i dessa porrfilmer får oftast betalt för det, och det är antagligen därför som de flesta gör det.

darkdaad
P25
Medlem

23 september 2010 22:27 | #5 darkdaad

Skrivet av Failboat View Post
Nej. Alla har olika smak. Vissa gillar porr, andra gör inte det. Personerna som är med i dessa porrfilmer får oftast betalt för det, och det är antagligen därför som de flesta gör det.

aha det måste nog vara bra betalt :D

talexyy
P26
Medlem

23 september 2010 22:31 | #6 talexyy

Att man kan gör det på egen hand? Du tror väll inte att man kan gå fram och ta på någon tjej hursomhelst när man känner för det, tror inte att man brukar kolla på porr när man har en tjej som man har samlag med. Men många har inte den möjligheten och vänder sig då till porr. Och att det är taskigt? Varför skulle det vara det? Dom får, troligtvis ha det skitskönt och betalt. Det är 100% normalt att bli attraherad av saker som påminner om sex.

Mine
P30
Medlem

23 september 2010 23:29 | #7 Mine

Skrivet av darkdaad View Post
hej jag undrar varför det finns porr det är ju tasgit mot killarna och tjejerna som är med i dom det va nog det dummaste dom kunde komma på det är nog porr det är ju bara så att killar och tjejer ska bli kåta lite kånstigt man kan väll göra det på egen hand :S

personerna du ser går liksom med på att vara med i porr magasinet/filmen + de får betalt för det.
porr finns för att underhålla vuxna helt enkelt.
tycker då att det skulle vara synd om kvinnor om porren INTE fanns (om du fattar vad jag menar ofc, annars.. fråga inte!)

DavyJones
P30
Medlem

23 september 2010 23:31 | #8 DavyJones

För att du ska ha nått att undra över

Schofeldt
P31
Medlem

25 september 2010 08:32 | #9 Schofeldt

Vadå varför finns porr?! Är detta ett skämt?...
Om inte så ska jag berätta; Porr=sjuka pengar...

Så, så svårt var de..

Om du tjänade psykiskt stördt höga summor av att linda tejp runt ditt finger, skulle du då göra de? Även om det är jääävligt konstigt...

Och dessutom så ska du lära dig en sak.. Den här världen är jävligt CP, tänk på de nästa gång du tänker: "Varför finns det hära?... Det är ju bara taskigt?...och konstigt?"

Coone
P29
Medlem

15 oktober 2010 16:52 | #10 Coone

Porr = Pengar ja.

Men populärt för att folk gillar att smeka könet till det.

lajacoo
P27
Medlem

15 oktober 2010 17:03 | #11 lajacoo

Skrivet av Schofeldt View Post
Vadå varför finns porr?! Är detta ett skämt?... Om inte så ska jag berätta; Porr=sjuka pengar... Så, så svårt var de.. Om du tjänade psykiskt stördt höga summor av att linda tejp runt ditt finger, skulle du då göra de? Även om det är jääävligt konstigt... Och dessutom så ska du lära dig en sak.. Den här världen är jävligt CP, tänk på de nästa gång du tänker: "Varför finns det hära?... Det är ju bara taskigt?...och konstigt?"

Faktiskt så känar många porrstjärnor dåligt med pengar.

Tomten1991
P31
Medlem

15 oktober 2010 17:19 | #12 Tomten1991

[/quote]

Det gör jag inte alls ;)

Failboat
P28
Medlem

16 oktober 2010 11:12 | #13 Failboat

Skrivet av zinta View Post
Citat:

Det gör jag inte alls ;)

Det gör du visst det.

baloopa
P36
Medlem

16 oktober 2010 11:21 | #14 baloopa

Sex säljer, thats it.

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.