Fråga chans

HarryS
P
Medlem

30 juni 2010 18:09 | #1 HarryS

Jag tänker kanske fråga chans på en tjej som går en årkuss högre men hon fyller år i december så det är nästan att hon går i min klass. Men tänk om hon siger nej! Då berätta hon bara för sina vänner och så vet halva skolan det! Vad ska jag göra!

ZzboiiNkpg
P27
Medlem

30 juni 2010 18:34 | #2 ZzboiiNkpg

Du märker väl ifall hon verkar gilla dig, och om du inte vet så borde du vänta innan du " frågar chans ".
Med tiden lär du få svaret.

HarryS
P
Medlem

1 juli 2010 11:19 | #3 HarryS

Ja, men hon är en av mina bästa vännerhuh
Men tack för tipset! bigsmile

TwiztarN
P27
Medlem

1 juli 2010 11:37 | #4 TwiztarN

Om hon är en av dina bästa kompisar så tror inte jag att hon säger det till sina kompisar!?

Du kan samla ihop lite mod och när ni är hemma hos dig eller henne (rekomenderar hos dig) så frågar du bara?

HarryS
P
Medlem

1 juli 2010 11:53 | #5 HarryS

Tack! Men ett till problem hon är mycket med en till kille i samma klass som hon. Så jag vet inte vem hon gillar mest?

Borttagen medlem

1 juli 2010 12:15 | #6 Avslutat konto

dom flesta ja vart ihop me har frågat chans på meej men vänta tills du vet säkertcool

AllaNamnEUpptagna2
P30
Medlem

8 juli 2010 12:14 | #7 AllaNamnEUpptagna2

annars kan du ju bara "visa" att du gillar henne speciellt. använd kroppsspråket visa med miner, använd fantasin! om hon gillar dig, och om du visat att du gillar henne så kommer hon säkert att kyssa dig vid något tillfälle. det hände mig när jag var typ 10

snyggelrvad
P24
Medlem

3 augusti 2010 15:17 | #8 snyggelrvad

Skrivet av AllaNamnEUpptagna2 View Post
annars kan du ju bara "visa" att du gillar henne speciellt. använd kroppsspråket visa med miner, använd fantasin! om hon gillar dig, och om du visat att du gillar henne så kommer hon säkert att kyssa dig vid något tillfälle. det hände mig när jag var typ 10

han e 9 år
elr de har han skrivit och då brukar man väl inte kyssas ?!

snyggelrvad
P24
Medlem

3 augusti 2010 15:18 | #9 snyggelrvad

wtf hur blev de så många ?????+ LUL

Nobodyy
P25
Medlem

3 augusti 2010 15:20 | #10 Nobodyy

Spamma inte. Ta ett djupt andetag och fråga henne. Säger hon nej så är det så. :/
Om, du inte vågar just då. Vänta på ett annat bra läge.

Lycka till!

CandyBarxD
P26
Medlem

6 augusti 2010 21:35 | #11 CandyBarxD

skriv på msn: får jag chans på dig ;)? om hon säger ja så kör på säger hon nej så säg: du fattar att jag skojja va?

minmaxlol
P25
Medlem

6 augusti 2010 22:37 | #12 minmaxlol

i din ålder spelar det ingen större roll... men ja säger JUST GO FOR IT!!!

notera att ja e 13 inte 50!!!

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.