Problem med tjejen

MaffiaGaming
P27
Medlem

13 februari 2010 01:23 | #1 MaffiaGaming

tjenare rubriken säger väll de mesta men är en kille som har en grymt snygg tjej som är bäst.
Men har varit ihop i mer än ett år och vi har aldrig haft sex eller nåt hånglar för det mesta, men hur ska man göra ska man bara fråga rakt ut eller ska man börja med nåt annat hur ska man göra helt enkelt?

MustaschiO
P35
Medlem

13 februari 2010 03:31 | #2 MustaschiO

Det bästa är alltid att prata om det, och då menar jag prata, INTE tjata. Du kan ju börja med att fråga vad hon tycker om saken. Nu vet jag ju inte hur gammal hon är, men du är bara 14år så du behöver inte ha brottom :)

Borttagen medlem

13 februari 2010 08:22 | #3 Avslutat konto

Skrivet av MustaschiO View Post
Det bästa är alltid att prata om det, och då menar jag prata, INTE tjata. Du kan ju börja med att fråga vad hon tycker om saken. Nu vet jag ju inte hur gammal hon är, men du är bara 14år så du behöver inte ha brottom :)

Håller med dig.

Och sen hur det händer är att man kanske är och myser lite och sen händer det bara laugh

ChokladKaka
P23
Medlem

13 februari 2010 11:06 | #4 ChokladKaka

Skrivet av MustaschiO View Post

Håller med dig.

Tror jag.

Jag vet inte.

Kanske det.

Eller gör jag?

Mwehaaheekekeke.

XQXQ
P32
Medlem

13 februari 2010 18:58 | #5 XQXQ

är det ett problem?

jennahsotto
F36
Medlem

14 februari 2010 22:49 | #6 jennahsotto

Ta det lungt o försiktigt och be henne att säga till dig när hon är redo. Så kan ni själv avgöra när ni ska ha samlag.

areon
P
Medlem

18 februari 2010 00:06 | #7 areon

14 bast är för tidigt, och om inte annat olagligt. Om ni nu skiter i lagen så skit inte i era känslor. Du är 14, va hände med petting?!

XQXQ
P32
Medlem

18 februari 2010 13:22 | #8 XQXQ

det är inte olagligt

kire999
P28
Medlem

18 februari 2010 13:25 | #9 kire999

det e bara att skydda mot våldtäkt eller nåting

Fadetoblack
P32
Medlem

26 februari 2010 02:25 | #10 Fadetoblack

Skrivet av kire999 View Post
det e bara att skydda mot våldtäkt eller nåting

I sverige är man byxmyndig först vid 15 års ålder. Innan dess är det olagligt att ha sex.
(Dum regel, ja vet)

arebokert
P28
Medlem

26 februari 2010 03:07 | #11 arebokert

"Fråga:

Kan man bli straffad om man har haft sex innan man fyllt 15?
Svar:

Nej, man kan inte bli straffad om man har sex och är under 15 år. Det beror på att man inte är straffmyndig när man är under 15 år. Om man däremot är över 15 år och har sex med någon som är under 15 år, så är det en straffbar handling. Det är alltså den person som utför den sexuella handlingen med en person som är under 15 år som begår brottet. "

http://www.bris.se/?pageID=160&id=28

Borttagen medlem

26 februari 2010 20:52 | #12 Avslutat konto

Skrivet av arebokert View Post
"Fråga: Kan man bli straffad om man har haft sex innan man fyllt 15? Svar: Nej, man kan inte bli straffad om man har sex och är under 15 år. Det beror på att man inte är straffmyndig när man är under 15 år. Om man däremot är över 15 år och har sex med någon som är under 15 år, så är det en straffbar handling. Det är alltså den person som utför den sexuella handlingen med en person som är under 15 år som begår brottet. " http://www.bris.se/?pageID=160&id=28

Stämmer bra!
Det är helt okej att ha sex fast en ena partnern är äldre en 15 och den andra yngre!
Det blir ju tekniskt sett våldtäkt men ingenting händer ju om man inte polisanmäler!
Och om båda vill blir det nog knappast nån polisanmälan! lol

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.