Flickvän?

1 2
lolipop
P
Medlem

16 januari 2010 07:45 | #1 lolipop

hej hej jag vill få lite tips hur man får en flickvän:)??

mrfreeze
P32
Medlem

16 januari 2010 08:41 | #2 mrfreeze

du får börja träffa tjejer :) då kanske du hittar någon pingla du börja gilla :)

nickez
P30
Medlem

18 januari 2010 20:19 | #3 nickez

var rik

pow3rl3ss
P25
Medlem

18 januari 2010 20:21 | #4 pow3rl3ss

Får man fråga...
Vad är din ålder?

Johnossim
P30
Medlem

18 januari 2010 20:23 | #5 Johnossim

Skrivet av lolipop View Post

Flasha kuken det brukar gå hem

mrfreeze
P32
Medlem

18 januari 2010 20:59 | #6 mrfreeze

Skrivet av Johnossim View Post
Skrivet av lolipop View Post
Flasha kuken det brukar gå hem

lite seriös kanske?

Faffy
F25
Medlem

18 januari 2010 21:09 | #7 Faffy

Och killar ska såklart svara på detta -.-'

Men typ, jag vet inte vad alla tjejer gillar, men många vill ha typ en kille som e snäll mot en o ens vänner. Vi snackar ihop oss ifall en kille är taskig. Men det gäller att typ vara med tjejer så du lär känna dem o dem dei. detta kanske låter jätte svårt, hade själv samma problem fast med pojkvän (har fortfarande ingen:P) men iallafall. Sen är det bara att våga säga till henne hur du känner, hon kanske har samma känslor bara det att hon inte vågat säga ngt :D Lycka till!!

Kirreboy
P29
Medlem

18 januari 2010 21:37 | #8 Kirreboy

2ord.. kröka - ragga!!
slår aldrig fel

Borttagen medlem

18 januari 2010 21:44 | #9 Avslutat konto

Skrivet av Faffy View Post

Med tanke på att TS ifråga är en kille vill han nog därför också ha svar av killar då de troligen är mer erfarna av att skaffa en flickvän än heterosexuella tjejer. Om TS hade varit lesbisk hade ditt resonemang varit giltigt, men tänk efter innan du klankar ned på andra kära du.

Borttagen medlem

19 januari 2010 01:25 | #10 Avslutat konto

Skrivet av Denieruh View Post
Med tanke på att TS ifråga är en kille vill han nog därför också ha svar av killar då de troligen är mer erfarna av att skaffa en flickvän än heterosexuella tjejer. Om TS hade varit lesbisk hade ditt resonemang varit giltigt, men tänk efter innan du klankar ned på andra kära du.

Men hörrödu, tjejer vet väl vad dem själva gillar?
Sluta leka så överlägsen. du snackar ändå bara sån bs.

Grumbledock
P33
Medlem

19 januari 2010 04:47 | #11 Grumbledock

Skrivet av Denieruh View Post

Egentligen borde en heterosexuell tjej vara bättre lämpad att säga hur en hetero-kille ska göra, än en lebb. Lebb-tjejer har inte samma smak som hetero-killar och tvärt om (med undantag).

Till Ts så rekommenderar jag att du är ute lite mer, träffar folk någonstans. Anornda filmkväll med ev vänner så kan de nog ta med en tjeje eller två :)

Borttagen medlem

19 januari 2010 08:24 | #12 Avslutat konto

Var dig själv. Bästa sättet

MustaschiO
P34
Medlem

19 januari 2010 09:18 | #13 MustaschiO

Våga prata med tjejen du är intresserad av.
Le när ni hälsar.
Titta henne i ögonen när du pratar med henne, men stirra inte!
Lyssna på henne kom med följdfrågor.

volvodd
P26
Medlem

19 januari 2010 23:37 | #14 volvodd

Ett tips. sup dig inte i fylla och säg att du älskar henne när hon sj är nykter.gjorde jag gick int så bra.jag blev bara svartsjuk när nån annan kille var med henne

MrPuff
P27
Medlem

19 januari 2010 23:42 | #15 MrPuff

du ska absolut inte träffa en tjej på fest och ligga med henne samma natt, de betyder att hon kommer vara otrogen, träffa en tjej nykter ta de lungt fram några one night stand under tiden så är allt lugnt :) men var alltid ärlig och komplimanger om deras ögon de funkar :)

Juckhim
P29
Medlem

19 januari 2010 23:48 | #16 Juckhim

Haha Sebbe då. Pratar du efter egna erfarenheter eller? ;)

ONT: Bara var dig själv så träffar du tillslut den som är rätt för just dig. Och som sagt var ta ingen brud som du får sex av första gången du träffar henne. Sådana brudar är för det mesta skit :)

MrPuff
P27
Medlem

19 januari 2010 23:57 | #17 MrPuff

brudar är skit! bara otrogna hela tiden

lissa
F24
Medlem

7 april 2010 23:44 | #18 lissa

fråga om nummer :P msn osv... prata med, sätt dig bredvid henne om ni gör nått på skolan tex ser film :P (vet ej vilken ålder du är?)

Borttagen medlem

8 april 2010 00:00 | #19 Avslutat konto

men va en snäll kille som e snäll mot din tjej & mot hennes vänner annars kan du dra åt helvette

Borttagen medlem

9 april 2010 00:51 | #20 Avslutat konto

Har ingen chans alls... Men en tjej är inget man hittar, hon bara kommer till dig.
Inte för jag har nån tjej eller så, ingen värkar gilla mig.

1 2

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.