kalsong problem

Royal_kungen
P32
Medlem

20 oktober 2012 14:38 | #1 Royal_kungen

tjena alla:)

varför har personer svårt med att man har kalsongfetisch och gillar andras kalsonger? är det för att dom är rädda?

samt varför badar alla med kalsonger i badhus störande för oss gay killar:(

tacksam för svar även i priv medd och gästboken ha det bäst alla kommentarer vore fint tack.

AmzoWo
P29
Medlem

20 oktober 2012 16:55 | #2 AmzoWo

Ok :}

Royal_kungen
P32
Medlem

20 oktober 2012 17:09 | #3 Royal_kungen

aja tack för ett svar :P

Men alla som har fetisch som jag eller liknande langa skype/msn kan va i priv medd eller annat så jag vet jag ej e ensam om nån finns känns som jag är enda personen i sverige med Kalsong fetisch.

Är även gay så alla gay bi killar som e pratsugna skriv ha det bra :)

Konduktr
F62
Medlem

20 oktober 2012 18:36 | #4 Konduktr

Att säga att det är störigt att killar badar med kalsonger är väl som att säga att det är störande när tjejer badar i bikini och inte baddräkt. Bara för att du tycker något är tändande går du väl inte runt och är sprängkåt hela tiden?
Om en tjej har väldigt korta shorts eller ett tight linne är jag inte sen med att spana in henne. Men jag tycker för all del inte att det är störigt och jag skulle inte vilja ha det annorlunda.

"<span style="background-color: #f0f7e6; color: #272727;">varför har personer svårt med att man har kalsongfetisch och gillar andras kalsonger? är det för att dom är rädda?"

Tjaa, jag vet inte om du går runt och säger till alla att du tänder på kallingar. Men gör du det får du väl vänta dig en viss reaktion från hetero killar. Jag hade t.ex. inte tyckt om att veta att en kille blir upphetsad så fort han ser mina kallingar. Om jag böjer mig ner eller dylikt. </span>

Royal_kungen
P32
Medlem

20 oktober 2012 18:47 | #5 Royal_kungen

sant sant just därför jag undviker Badhus/Stränder/ vara ute på stan på sommaren osv för att man ser saker hela tiden.

Det mesta triggar en och det är inte bra men testat med det mesta samtal medeciner osv men inget hjälper man kan försöka vara stark men svårt när ungdomar har

sina mode intressen.

ja felet jag gjorde var att jag kom ut som gay och lite vad min fetisch handlade om så efter att man tappat alla vännerna man hade förut och fått stryck 1 gång pga

sin svåra fetisch så vaknade man upp.

svårt att få tag i likasinnade i fetisch sammanhang dock:/

Till alla kalsongbadare där ute fy skämms :P

Lars-Olof
P71
Medlem

21 oktober 2012 10:19 | #6 Lars-Olof

Citat:
Citat av: Royal_kungen
sant sant just därför jag undviker Badhus/Stränder/ vara ute på stan på sommaren osv för att man ser saker hela tiden.

Det mesta triggar en och det är inte bra men testat med det mesta samtal medeciner osv men inget hjälper man kan försöka vara stark men svårt när ungdomar har

sina mode intressen.

ja felet jag gjorde var att jag kom ut som gay och lite vad min fetisch handlade om så efter att man tappat alla vännerna man hade förut och fått stryck 1 gång pga

sin svåra fetisch så vaknade man upp.

svårt att få tag i likasinnade i fetisch sammanhang dock:/

Till alla kalsongbadare där ute fy skämms :P

Man ska väl fan inte skämmas för att man badar i kalsonger bara pågrund av att du inte gillar det? du är inne på helt fel spår

Royal_kungen
P32
Medlem

21 oktober 2012 12:49 | #7 Royal_kungen

ja säger inte att dom ej får det utan det bara retar en så mycket.....

Royal_kungen
P32
Medlem

21 oktober 2012 12:58 | #8 Royal_kungen

och kan inte direkt gå fram te pesonen och säga hej jag köper dina kalsonger för bla bla sen så ser man inte dom kalsongerna på stranden igen. dyr hobby...

divina
P25
Medlem

26 oktober 2012 22:12 | #9 divina

varför har du problem med kalsonger?

jag förstår varför man har problem med att folk badar med kalsonger eller badbyxor.

jag förstår inte hur man kan ogilla när folk har på sig kalsonger som alla människor har men om kalsongerna var rosa och det stog din elaka unge så skulle det varit irreterande

swedenpeanutbutter
P23
Medlem

27 oktober 2012 05:07 | #10 swedenpeanutbutter

jag har också kalsongproblem kuken blir uppkäkad av min tånagel

AmzoOw
P29
Medlem

27 oktober 2012 06:04 | #11 AmzoOw

^ Håller inte du käften blir mor din KNULLAD imorgon.

IronyFist
P31
Medlem

27 oktober 2012 12:04 | #12 IronyFist

Jag tycker det är extremt störande att tjejer i allänhet är snygga, jag tycker alla tjejer ska sluta vara tjejer.

Hur absurt låter inte det? Behärska dina känslor människa!

Royal_kungen
P32
Medlem

27 oktober 2012 14:39 | #13 Royal_kungen

ska Behärska mina känslor. Tånagel bra där hahaxd

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.