Tja vad tycker ni jag ska säga?

xKirozeNx
P33
Medlem

17 augusti 2012 02:16 | #1 xKirozeNx

Tjaa om 1 vecka ska jag ut med en tjej som går i min klass vi har typ börjat lära känna varann och vi ska chilla så vad tycker ni jag ska prata om så att det inte blir en awkward silence? Uppskattar seriösa svar DJUPT. Och btw om ni undrar varför jag har lagt upp denna tråd i sex o samlevnad är bara för att kategorin är mer populärt än andra.

blade97
P26
Medlem

17 augusti 2012 11:48 | #2 blade97

Prata om vad som helst som kommer upp.
Awkward silence kan även vara en bra sak, då det visar att ni båda vill prata men är försiktiga för att man inte vill att den andra ska ogilla dig.
Se dock upp så att ni inte börjar prata om utseendet på folk ni känner... det ämnet är en friendzone-fälla

xKirozeNx
P33
Medlem

17 augusti 2012 22:15 | #3 xKirozeNx

Smart!:) Tack så mycket för svar iaf! :)

jilaeast
P28
Medlem

18 augusti 2012 05:00 | #4 jilaeast

haha, för ngn dag sen så var jag hos en kompis, de var rätt mycke folk där, iaf så la jag mig bredvid en brud i sängen å skulle visa en låt jag gillade på laptopen, några sekunder senare så strula vi å de slutade med att vi låg me varann ^^

1 mening = 1 ligg ;)

Jaiden96
P27
Medlem

18 augusti 2012 22:16 | #5 Jaiden96

Detta har funkat varenda gång för mig: När ni träffas så säger du tjenare (tjejens namn) och tillägger hur e läget, resten kommer av sig själv, (Och som blade skriver, prata absolut INTE om utseendet om folk ni känner)

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.