Hej hur kan jag göra så att en tjej skrattar?

xKirozeNx
P33
Medlem

30 juli 2012 04:40 | #1 xKirozeNx

Japp as the title says. Hur kan jag göra så att en tjej tyckerj ag är rolig och får henne le/skratta, vad bör jag säga eller göra. Uppskattar seriösa svar tack!

xKirozeNx
P33
Medlem

30 juli 2012 14:30 | #2 xKirozeNx

Jag är 15 år btw

Borttagen medlem

30 juli 2012 16:37 | #3 Avslutat konto

Din ålder har inte med frågan att göra. Du kan väl börja med att säga roliga saker, inte så mycket mer att säga.

xKirozeNx
P33
Medlem

30 juli 2012 21:51 | #4 xKirozeNx

Hehe aa tack för att du svara men jag mena vad för ord? :) Liksom vad kan jag använda det är det. Jag vet inte vad jag ska säga och orkar inte med att jag säger något roligt fast hon tycker det är tråkigt eller något.

Heavy95
P28
Medlem

5 augusti 2012 04:44 | #5 Heavy95

Vi har ett fiskakvarie på skolan, och jag stog bara helt enkelt framför det när en (tror det var en clownfisk) vart nyfiken, frågade bara random om den var dryg eller nåt, och den jäveln slickade nästan rutan när jag började stirra den i ögona, och mitt i allt skrek jag bara "Ooggabogga" och viftade med händerna. Tjejerna som satt bakom mig började självklart garva åt mig, när jag vart så jävla stålt för att jag vann stirrfajt med en akvariefisk :) Men kul var det ändå, den var inte så jävla dryg efter det!

Flumride
P29
Medlem

12 augusti 2012 21:03 | #6 Flumride

Tror det viktigaste är att INTE anstränga sig för hårt för att få dem att skratta, och du måste kunna slappna av vara dig själv och kunna göra bort dig utan att skämmas.

H4ppyG4mer
P26
Medlem

14 augusti 2012 00:40 | #7 H4ppyG4mer

som ovan så säger jag; Var dig sjävl!. jag är ganska okej (skulle jag gissa) på det här området, och det gäller att inte anstränga sig alls. man måste släppa vissa normer (inte nu komma och säga bajs och tycka att det är underhållande) utan kunna vara lite annorlunda. frammställ din personlighet lite föör mycket (use AAALLL the personlighet!!!!!!). man måste vara "one of a kind" det brukar få de flesta att ha roligt. sen OBSERVERA: pröva att SPELA självsäker(detta kan folk också att ha roligt åt). även fasst du inte är det. det får upp ditt självförtroende! jag började med typ; om man snackar om vad som helst t.ex en snygg bil. kan man utbrista: "Ingen bil kan mäta sig med MIG" elr nått liknande (jag har börja uppskatta mitt utseende mer sen jag började me det här xD) som är väldigt oväntat. jag brukar köra liknande. (MEN CITERA MIG INTE! då gåre åt fan) hitta på egna. Ett faktum: Random=Roligt. (hos många iaf) men det beror ju helt på vilken brud det är. försök anpassa dig emellan brudar och situationer så gåre skaduse ;)

P.S! man ska inte fjolla ner sig med att folk inte kan ha roligt ÅT en själv. till exempel ifall du gör bort dig på ett väldigt roligt sätt så att alla skrattar. så tänk efter... DOM HAR ROLIGT! fan va synd ifall du halkade och det gjorde lite ont. de var VÄRT DET!skratta MED dom istället för å springa iväg o lipa.

Mycket av dethär funkar på dina "manliga vänner" också xD

vill man va rolig får man offra sig lite. glömm inte flytet. lycka på färden ;)

H4ppyG4mer
P26
Medlem

14 augusti 2012 00:40 | #8 H4ppyG4mer

Citat:
Citat av: Flumride
Tror det viktigaste är att INTE anstränga sig för hårt för att få dem att skratta, och du måste kunna slappna av vara dig själv och kunna göra bort dig utan att skämmas.

+3

xKirozeNx
P33
Medlem

14 augusti 2012 02:36 | #9 xKirozeNx

Grymt tacksam för alla svar gottfolket! :) TACK! Nu har jag lite information iallafall! ;)

H4ppyG4mer
P26
Medlem

14 augusti 2012 17:09 | #10 H4ppyG4mer

Citat:
Citat av: Heavy95
Vi har ett fiskakvarie på skolan, och jag stog bara helt enkelt framför det när en (tror det var en clownfisk) vart nyfiken, frågade bara random om den var dryg eller nåt, och den jäveln slickade nästan rutan när jag började stirra den i ögona, och mitt i allt skrek jag bara "Ooggabogga" och viftade med händerna. Tjejerna som satt bakom mig började självklart garva åt mig, när jag vart så jävla stålt för att jag vann stirrfajt med en akvariefisk :) Men kul var det ändå, den var inte så jävla dryg efter det!

ganska bra exempel det här xD

xKirozeNx
P33
Medlem

15 augusti 2012 08:32 | #11 xKirozeNx

Hehe sant ju! :P Återigen tack för ni gav mig tips! :)

mmd
P27
Medlem

15 augusti 2012 15:31 | #12 mmd

prova säga att du är Assexuel...

tomtensenapungkula
P29
Medlem

16 augusti 2012 13:35 | #13 tomtensenapungkula

varför tror folk att man måste säga "roliga" saker hela tiden för att få någon att tycka om en? man måste säga rätt saker, till rätt person, på rätt sätt, annars är det verkligen skitsamma vad man säger till vem! det finns inget rätt eller fel man kan säga till någon, då det är helt upp till personen i fråga hur de ska ta det! ingen här kan säga vad du ska säga till henne för att få henne att skratta, för inte en käft här har en jävla aning om vad som kommer få henne att skratta/reagera på sättet du vill!

HerrHurrDurr
P27
Medlem

16 augusti 2012 14:38 | #14 HerrHurrDurr

På samma sätt som du får kompisar att skratta?

balle100
P32
Medlem

16 augusti 2012 23:35 | #15 balle100

säg nåt roligt

thecoconut
P27
Medlem

17 augusti 2012 19:17 | #16 thecoconut

Säg ingenting om du inte kan garantera att hon kommer att tycka att det är roligt eller viktigt på något sätt. Resten av tiden lyssnar du på vad hon har att säga och då kan man om man vill ställa följdfrågor för att låtsas att man bryr sig. Lycka till.

xKirozeNx
P33
Medlem

17 augusti 2012 22:10 | #17 xKirozeNx

Hahaha cocnut dunder! :) Tack alla för svar! :) Uppskattas djupt.

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.