rätt eller fel
23 juli 2012 12:14 | #2 HoNgamer
PRATA, varför fattar ingen det? dock låter det som våldtäckt när du bara fick allt "sköna" själv.
25 juli 2012 02:19 | #4 gormiti100
alltså allt som låter lite osannoligt behöver inte vara troll det här kan likagärna ha hänt så du kan ta ditt troll och köra upp den
P28
Medlem
22 juli 2012 16:58 | #1 tibiaman
Jag ärv14 år gammal med en liten penis.. det var på en fest som alla kullade runt medans jag bara satt där, sen kom en random, fett fin tjej och tog upp mig till ett rum, drog ac mig byxorna, det var aå skönt med en avsugning! Sen sa hon åt mig att stoppa in den, sen när jag gjorde det störande hon, jag trodde hon gillade det aå jag fortsatte, till slut rörde hon sig fram och tillbaka.. så jag höll i henne oh fortsatte hårdare för att jag var sååå kåt..... Sen visste jag inte lm hon ville suga av mig igen (hon var full,helt borta.) Så jag tog hennes huvve och gjorde så att hon sög av mig lgen :) sen så stod hon upp och log mot mig.. jag fällde henne ner i sängen, bar upp henne över mig, och körde ända tills hon svimmade, sen stack jag medans hon låg kvar sär. Det där var mitt första ligg! Var det bra? Och btw stöööönade hon och rörde sig hela tiden.. tror inte hon ville göra allt om jag tänker efter.. våldtagen? Neee.. vad tycker ni om allt?