Asexuell!
10 juli 2012 08:25 | #2 MetalForLife
Tänder på djur?? Då är du onormalt pervers, e det dessutom handjur du tänder på så förstår du nog själv vart problemet ligger!:p
11 juli 2012 00:43 | #4 Grumbledock
Tja, nog är det annorlunda iaf men dock en välkänd och (någorlunda) utbredd fetish/sexuell läggning, zoofili. Inte värre än att tända på skor eller sådant, dock är det tills killnad från många avikande sexuella läggningar förvånansvärt många kvinnor som har denna i förhållande till män, iaf öppet, kanske pga det är så lätt att skaffa en stor hanhund och uppfostra den fritt :S
Det är ju alltids möjligt att det snarast är psykologiska problem och inte en sexuell avvikelse, att du är rå rädd/osäker på att någon tjej ska vilja ha dig att du hellre satsar på någon som inte kan/vill säga nej, som ett djur. DE gör vad du än säger åt dem utan att klaga...
Skulle dock föreslå att du talar med en psykolog om det hela som kan hjälpa dig med dina problem så du kan träffa en kvinna istället, det är nog bättre i längden.
11 juli 2012 02:43 | #5 Jacko91
Jag va typ också asexuell några år och trodde att jag va det. jag tände inte på ngt som hade med sex att göra. Var inte det minsta intresserad då det äckla mig mest ,blev typ antihumanist . Fixa dig ett bättre sjävförtroende och självinsikt och våga ta för dig , jag har tjej nu och det känns fantastiskt då jag har hittat min soulmate :)
11 juli 2012 14:34 | #6 xKirozeNx
Grumbledock du har exakt rätt!
Men iaf tack för alla svar har ni något mer så kom upp med dom! tack
11 juli 2012 15:40 | #7 xKirozeNx
Alltså jag är 15 år och aldrig får en tjej -.- Helt sjukt jag ser ok ut tro inte jag ser ut som en apa eller något men iaf.. :/
11 juli 2012 16:35 | #8 Avslutat konto
Så din anledning till att se dig själv som asexuell är för att du inte kan få tjej? Jag är ledsen men det är bara patetiskt.
Vad sägs som att börja prata med tjejer mer isåfall?
11 juli 2012 18:02 | #9 MetalForLife
Alltså jag är 15 år och aldrig får en tjej -.- Helt sjukt jag ser ok ut tro inte jag ser ut som en apa eller något men iaf.. :/
15 år? På profilen står det 22!? Verkar snurrigt värre detta ju..:p
12 juli 2012 14:10 | #10 Grumbledock
Det är väl inte så ovanligt, allt beror på vad man sätter för standard. Nöjer du dig med första bästa fjortis och en relation som varar drygt 2 veckor, finns gott om möjligheter. Vill du däremot ha en bra/någorlunda seriös relation som varar över månader, år, krävs det att man väljer med större omsorg helt enkelt. :)
När jag var i din ålder var jag i en liknande situation, visst fanns det tjejer som var intresserade men det var bara fjortisar, kändes helt enkelt inte värt :/
När jag började på gymnasiet däremot träffade jag nytt folk, både i min egen klass och från andra klasser, och det är i princip bara dem jag umgås med numera, vännerna från högstadiet har jag växt ifrån. Kan för övrigt säga att det var då jag träffade en tjej som jag ville ha en relation med, en som kändes bra, inte bara var snygg utan hade bra personlighet etc också. Har varit ihop med henne sedan dess, vi har bott som sambos i 4 år nu och varit tillsammans i 6 år :)
13 juli 2012 00:13 | #11 xKirozeNx
[quote]Citat av: xKirozeNx
Det är väl inte så ovanligt, allt beror på vad man sätter för standard. Nöjer du dig med första bästa fjortis och en relation som varar drygt 2 veckor, finns gott om möjligheter. Vill du däremot ha en bra/någorlunda seriös relation som varar över månader, år, krävs det att man väljer med större omsorg helt enkelt. :)
När jag var i din ålder var jag i en liknande situation, visst fanns det tjejer som var intresserade men det var bara fjortisar, kändes helt enkelt inte värt :/
När jag började på gymnasiet däremot träffade jag nytt folk, både i min egen klass och från andra klasser, och det är i princip bara dem jag umgås med numera, vännerna från högstadiet har jag växt ifrån. Kan för övrigt säga att det var då jag träffade en tjej som jag ville ha en relation med, en som kändes bra, inte bara var snygg utan hade bra personlighet etc också. Har varit ihop med henne sedan dess, vi har bott som sambos i 4 år nu och varit tillsammans i 6 år :)
[/quote] Ohh nice att höra!:D Men ... det är helt sinnes alla får den tjej man vill medans här får aldrig någon tjej :( Sucks...
15 juli 2012 00:48 | #12 Heavy95
Tycker att det är så fel det bara kan bli... Känner flera som tänder på att bli slickan av hundar och leker med hästars kukar o.s.v. Rent utav vidrigt, men det är ju bara vad jag tycker och jag är ju inte den som dömer rätt eller fel.
Men är inte sex med djur olagligt i sverige förresten?
11 augusti 2012 00:20 | #14 filip_125
Att vara attraherad till djur har ett namn: zoofil. Man FÅR vara attraherad till djur men det är OLAGLIGT att gå igenom sexuella saker med djur. Man kan ju inte bestämma sig vem eller vad man är attraherad till men man kan försöka leva med det man får göra. I ditt huvud får du ha hur många sex-fantasier om djur som helst men se till att du inte genomför de fantasierna på riktigt. Försök att tänka mer på sex-fantasier med en tjej, kille eller båda och så lite om djur som möjligt så kanske du börjar tycka att det är ok med människor också. Antingen är detta bara en fas som kommer gå över eller så är det rent av vem du är och om det är så att du bara är sån så finns det säkert föreningar där man kan försöka vända på tankarna men det kommer alltid finnas där men du KOMMER att komma över din attraktion till djuren om du vill och är villig att ge det ett bra försök. :)
11 augusti 2012 17:33 | #15 alop99
Att vara attraherad till djur har ett namn: zoofil. Man FÅR vara attraherad till djur men det är OLAGLIGT att gå igenom sexuella saker med djur. Man kan ju inte bestämma sig vem eller vad man är attraherad till men man kan försöka leva med det man får göra. I ditt huvud får du ha hur många sex-fantasier om djur som helst men se till att du inte genomför de fantasierna på riktigt. Försök att tänka mer på sex-fantasier med en tjej, kille eller båda och så lite om djur som möjligt så kanske du börjar tycka att det är ok med människor också. Antingen är detta bara en fas som kommer gå över eller så är det rent av vem du är och om det är så att du bara är sån så finns det säkert föreningar där man kan försöka vända på tankarna men det kommer alltid finnas där men du KOMMER att komma över din attraktion till djuren om du vill och är villig att ge det ett bra försök. :)
Says the 13 year old... :D
11 augusti 2012 20:20 | #17 IronyFist
This is amusing!
Du sa att du tänder på djur, alltså är du inte asexuell, du har bara kanske en lite udda sexuell läggning... Men jag tänder på en elbas, så jag ska inte dömma dig...
Asexuell är du bara om du inte tänder på nåt alls och inte har någon sexualdrift alls.
15 augusti 2012 15:17 | #18 DrPepper
Det är inte olagligt att ha sex med djur i sverige ^^ Så länge djuret inte tar skada är det okej haha
P33
Medlem
10 juli 2012 06:33 | #1 xKirozeNx
Hej jag är asexuell. Jag tänder aldrig på tjejer jag är en kille fast jag är så fan heller inte gay skulle aldrig vilja va det.. fast jag tänder på djur och ja... skälet till att jag är det är därför att ingen tjej vill ha mig så hellre va asexuell!:D Fast frågan är.. är det något fel med det?