man ska trycka ner sverigerasisterna

1 2 3 4 5 6
puttefnask
P22
Medlem

7 november 2012 22:15 | #41 puttefnask

Citat:
Citat av: izuzu96
Puttefnask, tala ej om saker du ej förstår. Blattar och negrar har varit slagord mot hyn länge, sant. Men numera har det snarare blivit en beskrivning på ens personlighet. Jag känner väldigt få mullater och svarta som är skitschyssta och sköter sig fint, dock så känner jag några som är det! Tror jag har stött på max 5st mullater/svarta som jag tycker sköter sig okej. Jag skulle aldrig kalla dessa för blattar/negrer.

Dock så finns ju de andra......(som tyvärr är i majoritet) som betér sig som skit, käftar emot lärare, kör med ''jag ska hämta mina kusner'' ''jag ska cutta dig'' ''svenne jävel!'', lever på staten, vandaliserar. Det är dessa som numera är ''Blattar'' och ''Negrer''. Jag hater dessa!

Jag tänker nu berätta en sak som hände mig för några år sedan.

Jag satt på samhällslektionen när två blattar i klassen(som alltid drygade sig) började käfta med mig om att jag var en pluggis för att jag koncentrerade mig på lektionen, att de var starka och kunde slå sönder en ''nörd'' som jag. Jag svarade med att om de ville så kunde vi reda ut det efter skolan. De sa att vi skulle mötas på parkeringen efter skolan. Senare, efter lunch så kom en i skolan fram till mig och sa ''Är det du som ska slåss med X?'' jag svarade ''Slåss?'' han ''ja, X sa att han skulle slå sönder dig och bryta din arm efter skolan.''(jag har brutit armarna mer än vad jag minns så detta var ju personligt) jag ''jasså? får väl se om han gör't!''. Efter skolan gick jag till parkeringen och väntade på X men jag la märke till att allt fler och fler började komma ut från skolan till parkeringen, det stod t.o.m folk vid alla fönster på sidan till parkeringen(t.o.m i klassrummen) även lärare stod och kollade på. Tydligen hade hela skolan fått nys om hela skiten. X kom ut från skolan, jag sa åt mina kompisar att sticka eftersom att det var emellan oss två men en av dem ville inte gå eftersom att X hade med sig sina kompisar och sin kusin(min kompis var mullat, men inte blatte) Jag sa att han bara skulle hjälpa mig om fler hoppade in än bara X.

Jag stod där och väntade på att han skulle börja slå mig så att jag kunde slå tillbaka(det var ju han som skulle slå mig och alla visste det, så slog han mig inte så skulle han ju skämma ut sig). Jag frågade ''Slå¨mig då för fan! har inte hela dagen på mig!'' De svarade med ''lek inte'' etc. Inget hände på 5min, så jag stack. När jag kom hem så väntade mamma på mig. Tydligen hade X skvallrat för sina föräldrar som ringe till mina och jag var tvungen att åka hem till X och [b]JAG [/b]skulle be om ursäkt till [b]X. [/b]''X är egentligen en lugn kille och vill ju aldrig starta bråk'' sa hans föräldrar.

liksom vafan?! Han startade det, han skröt om att han skulle slå mig, INGET hände! Och han går och skvallrar för sina föräldrar och skyller på MIG!

Detta var bara ETT exempel, det finns hundratals mer men det kommer ta år att skriva ner allt!

Jag HATAR blattar och negrer! Förstår du nu puttefnask?! Blatte och neger är personligheter numera, jag har mullater som håller med mig! Jag tänker rösta på SD 2014. Du kan fan inte säga att jag inte har en bra anledning!

jag talar om saker jag vet om du, jag har också blivit spottat på, ritat, byxor, sten, nitat, slaget, skallad, idiotförklarat, av blattar, svenskar men ALDRIG negrer. så sluta snaka skit om neger va.

du ska inte vara elak, slå och sparkas för vad skiljer dig från dom elaka då? ingenting. du får inte säga elaka saker även om någon är elak mot dig, för vad är du bättre själv då eller va? förklara mig.

puttefnask
P22
Medlem

7 november 2012 22:17 | #42 puttefnask

om man hjälper andra, oavsätt hudfärg, man är snäll och inte elak, så vinner du. vem van? jo du van, ingen annat är bättre.

vem vinner på hata? ingenting, alla förlorat.

izuzu96
P25
Medlem

7 november 2012 23:49 | #43 izuzu96

Citat:
Citat av: puttefnask
[quote]Citat av: izuzu96

Puttefnask, tala ej om saker du ej förstår. Blattar och negrar har varit slagord mot hyn länge, sant. Men numera har det snarare blivit en beskrivning på ens personlighet. Jag känner väldigt få mullater och svarta som är skitschyssta och sköter sig fint, dock så känner jag några som är det! Tror jag har stött på max 5st mullater/svarta som jag tycker sköter sig okej. Jag skulle aldrig kalla dessa för blattar/negrer.

Dock så finns ju de andra......(som tyvärr är i majoritet) som betér sig som skit, käftar emot lärare, kör med ''jag ska hämta mina kusner'' ''jag ska cutta dig'' ''svenne jävel!'', lever på staten, vandaliserar. Det är dessa som numera är ''Blattar'' och ''Negrer''. Jag hater dessa!

Jag tänker nu berätta en sak som hände mig för några år sedan.

Jag satt på samhällslektionen när två blattar i klassen(som alltid drygade sig) började käfta med mig om att jag var en pluggis för att jag koncentrerade mig på lektionen, att de var starka och kunde slå sönder en ''nörd'' som jag. Jag svarade med att om de ville så kunde vi reda ut det efter skolan. De sa att vi skulle mötas på parkeringen efter skolan. Senare, efter lunch så kom en i skolan fram till mig och sa ''Är det du som ska slåss med X?'' jag svarade ''Slåss?'' han ''ja, X sa att han skulle slå sönder dig och bryta din arm efter skolan.''(jag har brutit armarna mer än vad jag minns så detta var ju personligt) jag ''jasså? får väl se om han gör't!''. Efter skolan gick jag till parkeringen och väntade på X men jag la märke till att allt fler och fler började komma ut från skolan till parkeringen, det stod t.o.m folk vid alla fönster på sidan till parkeringen(t.o.m i klassrummen) även lärare stod och kollade på. Tydligen hade hela skolan fått nys om hela skiten. X kom ut från skolan, jag sa åt mina kompisar att sticka eftersom att det var emellan oss två men en av dem ville inte gå eftersom att X hade med sig sina kompisar och sin kusin(min kompis var mullat, men inte blatte) Jag sa att han bara skulle hjälpa mig om fler hoppade in än bara X.

Jag stod där och väntade på att han skulle börja slå mig så att jag kunde slå tillbaka(det var ju han som skulle slå mig och alla visste det, så slog han mig inte så skulle han ju skämma ut sig). Jag frågade ''Slå¨mig då för fan! har inte hela dagen på mig!'' De svarade med ''lek inte'' etc. Inget hände på 5min, så jag stack. När jag kom hem så väntade mamma på mig. Tydligen hade X skvallrat för sina föräldrar som ringe till mina och jag var tvungen att åka hem till X och [b]JAG [/b]skulle be om ursäkt till [b]X. [/b]''X är egentligen en lugn kille och vill ju aldrig starta bråk'' sa hans föräldrar.

liksom vafan?! Han startade det, han skröt om att han skulle slå mig, INGET hände! Och han går och skvallrar för sina föräldrar och skyller på MIG!

Detta var bara ETT exempel, det finns hundratals mer men det kommer ta år att skriva ner allt!

Jag HATAR blattar och negrer! Förstår du nu puttefnask?! Blatte och neger är personligheter numera, jag har mullater som håller med mig! Jag tänker rösta på SD 2014. Du kan fan inte säga att jag inte har en bra anledning!

jag talar om saker jag vet om du, jag har också blivit spottat på, ritat, byxor, sten, nitat, slaget, skallad, idiotförklarat, av blattar, svenskar men ALDRIG negrer. så sluta snaka skit om neger va.

du ska inte vara elak, slå och sparkas för vad skiljer dig från dom elaka då? ingenting. du får inte säga elaka saker även om någon är elak mot dig, för vad är du bättre själv då eller va? förklara mig.
[/quote]

Så bara för att det inte har hänt just dig så har det inte hänt?! Snälla tänk efter, alla råkar inte ut för allting, jag har t.ex. inte blivit rånad än, men det betyder inte att folk inte blir rånade. Läste du ens det jag skrev? Jag beskrev tydligt skillnaden mellan blattar och mullater, svarta och negrar.

Du kanske ska tänka på hur du formulerar dig, med dina meningar får jag intrycket att du har dåliga betyg och därav är du inte direkt pålitlig och dina ord har ingen vikt.

''Vinner'' vi på vandalism? ''Vinner'' vi på att folk inte visar någon respekt? ''Vinner'' vi på att slänga pengar till höger och vänster?

tomtensenapungkula
P27
Medlem

10 november 2012 14:58 | #44 tomtensenapungkula

hahahahaha puttefnask, du ska bara hålla din lilla käft stängd xD du kan ju uppenbarligen inte ren svenska och argumenterar som en jävla 10åring. det är pinsamt att läsa hur du på riktigt skriver som en inavlad jävla neger.. enda anledningen till att du försöker trycka ner SD är för att du själv är neger, alternativt en smutsig invandrare som är för jävla dum för att kunna läsa något på SDa hemsida.

en rasist är en som anser att somliga är mindre värda pga t.ex. deras hudfärg. snälla, för i helvete, läs på lite innan du öppnar käften http://sv.wikipedia.org/wiki/Rasism

sluta argumentera emot vad det har varit, och börja tänk på vad det är nu! sen är inte alla likadant, även om man tycker lika på vissa punkter! det är som att säga att alla tyskar, precis alla tyskar hatar judar, negrer, bögar, handikappade, osv, för Hitler tyckte så för mer än 60 år sedan!!

SD 2014

BladeZarMan
P23
Medlem

10 november 2012 18:27 | #45 BladeZarMan

Eller så röstar man på SD så slipper man dessa problem :)

LolDelete
P22
Medlem

11 november 2012 02:21 | #46 LolDelete

Jag och mina föräldrar är SD:are men ingen av oss är rasister, jag tycker inte heller om rasister, de kränker folk och beter sig inte bra. Och det här med att SD vill att alla mörkhyade ska försvinna/dö är bara skitsnack, jag vill ha bevis på att någon i SD har sagt att de vill att alla mörhyade ska dö. Som jag har förstått det, jag tror jag har förstått rätt bra, så vill de aatt invandringen ska minska, inte att alla ska ut ur landet, BARA, minskas. De vill ha kvar den svenska kulturen. Vill bara säga att jag vet många invandrare som röstar på SD. Ha det bra

Borttagen medlem

11 november 2012 03:56 | #47 Avslutat konto

Citat:
Citat av: puttefnask
man kan ha åsikter, men bara om man inte är elak och slår andra utan anledning.

jo man ska trycker ner mobbare och rasister som för annars trycker de ner dig först, och sen när de är snälla igen kan man vara snäll tillbaka

Har du kanske hört talas om "mänskliga rättigheter"
§6: Alla får tycka och tänka som de vill.

arebokert
P27
Medlem

15 november 2012 22:53 | #48 arebokert

@Adam96Cool

Att tycka och tänka är inte samma sak som att uttrycka. Du får inte säga vad du vill i Sverige. Att uttrycka sig rasistiskt faller i de flesta fall under hets mot folkgrupp och är straffbart enligt svensk lag.

izuzu96
P25
Medlem

16 november 2012 09:21 | #50 izuzu96

Citat:
Citat av: arebokert
Till LolEnterHD

http://www.aftonbladet.se/...yheter/article15775061.ab

[url=http://bit.ly/R8isQr]http://bit.ly/R8isQr[/url]
[url=http://bit.ly/RPlf3Q]http://bit.ly/RPlf3Q[/url]
[url=http://bit.ly/Oo9l11]http://bit.ly/Oo9l11[/url]
[url=http://bit.ly/URh5GT]http://bit.ly/URh5GT[/url]
[url=http://bit.ly/WReoIh]http://bit.ly/WReoIh[/url]

//citat

Länkade du seriöst just till ab? AB?! alla vet att ab är vänsterriktad. Alla dessa ''skandaler'' med sd började just när opinionmätningen visade att SD låg över 11%. Media blev vettskrämda av att över >11%< höll med sd så de valde att ta upp 2år gamla fall som ett bråk på fyllan och tror att folk ska falla för det. Tydligen gör folk det...

Personen som sd-toppen diskuterar med i filmen är en medlem i ett gäng, är grovt kriminell och hotade dessa två [u]riksdagsmän.[/u] Mannen i fråga hade också sina gängmedlemar på ingång för att spöa skiten ur männen. De sprang och Kent greppade en järnrör för ett tag i rädsla, man måste väl kunna försvara sig? Han släpptde det bara sekunder senare och prang vidare tills polisen kom.

Du vet väl att du faktiskt kan kolla på filmerna där man faktiskt pratar med personerna som var med istället för att läsa påhittat text på en skitsida som ab som bara vill trycka ner ett demokratiskt parti?! Skulle du tycka att det var en big deal om man slogs på fyllan? det händer [u]hela fucking tiden.[/u]

puttefnask
P22
Medlem

16 november 2012 17:00 | #51 puttefnask

se som jag säger att alla sverigedemokrater är rasister, invandraren ska inte ut du ska ut om du säger så

arebokert
P27
Medlem

16 november 2012 21:48 | #52 arebokert

Länkade du seriöst just till ab? AB?! alla vet att ab är vänsterriktad.

Är min herre blind? Vad jag kunde se så bestod endast två av de länkar jag gav av hänvisningar till Aftonbladet.

alla vet att ab är vänsterriktad. Alla dessa ''skandaler'' med sd
började just när opinionmätningen visade att SD låg över 11%. Media blev
vettskrämda av att över >11%< höll med sd så de valde att ta upp
2år gamla fall som ett bråk på fyllan och tror att folk ska falla för
det. Tydligen gör folk det...

Många av dessa skandaler hade skett redan innan SD kom in i riksdagen. De uppenbarades endast lite senare. Att medier granskar partier är inget nytt, har du t.ex någonsin hört talas om tobleroneaffären?(https://sv.wikipedia.org/wiki/Tobleroneaff%C3%A4ren)

Personen som sd-toppen diskuterar med i filmen är en medlem i ett gäng,
är grovt kriminell och hotade dessa två riksdagsmän.
[/u]

Jag antar att du står för en så kallad rättsstat? Det är nämligen så att hämnd inte under några omständigheter är okej när en sådan bryter mot Sveriges lagar. Att denna man hotade dem rättfärdigar inte deras handlingar.

Mannen i fråga hade också sina gängmedlemar på ingång för att spöa
skiten ur männen. De sprang och Kent greppade en järnrör för ett tag i
rädsla, man måste väl kunna försvara sig? Han släpptde det bara sekunder
senare och prang vidare tills polisen kom.

Detta har du då en pålitlig källa på hoppas jag? Järnröret är dock inte lika relevant som de rasistiska värderingar som dessa män visar på.

Du vet väl att du faktiskt kan kolla på filmerna där man faktiskt pratar
med personerna som var med istället för att läsa påhittat text på en
skitsida som ab som bara vill trycka ner ett demokratiskt parti?!

Jag har inte tagit till mig mycket av den info som nyheter har givit ut. Jag tycker personligen att videon talar för sig själv. En förklaring från de involverade männens sida ser jag endast som ursäkter. Kvinnans och mannens vittnesmål står då mycket starkare.

Skulle du tycka att det var en big deal om man slogs på fyllan? det händer hela fucking tiden. [/u]

Jag tycker att det är en "big deal" om individen som slåss är en högt uppsatt politiker i ett mycket kontroversiellt parti, som dessutom slänger ur sig många rasistiska skällsord. Detta bygger endast på sanningen i relation till SD:s försök att dölja rasismen inom partiet.
Det är ganska uppenbart att du inte är politisk mogen när du försöker försvara dessa mäns handlingar. Självförsvar är en sak, men att uttrycka rasism är straffbart i enlighet med Svensk lag under "Hets mot folkgrupp". Det är inte försvarbart på något vis. Att den som uttrycker dessa åsikter är en politiker inom ett främlingsfientligt parti gör ju inte direkt saken bättre.

puttefnask
P22
Medlem

16 november 2012 21:55 | #53 puttefnask

right in your face izuzu96 !

arebokert
P27
Medlem

16 november 2012 22:12 | #54 arebokert

Förövrigt, här har du ju en länk som avslöjar din lögn omgående izuzu, http://www.expressen.se/...ilm-avslojar-sd-topparna/

izuzu96
P25
Medlem

17 november 2012 00:07 | #55 izuzu96

Arebokert. Ber om ursäkt om det där med länkarna, jag öppnade bara den första, stängde den så fort jag såg att det var ab. Jag berättade ingen lögn eftersom att det var bara intervjuer jag hade hört och i dem så framkom det, så du kan inte säga att jag ljög. Dessutom så kan de ha trott att han tillhörde OG i stundens hetta och förstod senare att det itne var så. Att hota sd:are just för att de är sd:are är också hets mot folkgrupp, just sayin'. Och anledningen till att allt detta tas upp just nu är just för att media tycker att sd har för mkt medvind(eller är det tvärt om).

Puttefnask, kommentera inte om du inte har något vettigt att komma med. ''right in your face izuzu96 !'' Vad var poängen med det?

cerio
P31
Medlem

17 november 2012 20:29 | #56 cerio

Underbart då att ett parti kan inte bestämma allt själv i Sverige. Eller väldigt osannolikt.

Skulle dö för andras rättighet att tycka och tänka som dem vill, även rasister, nazister och även vänster, Typisk moderat här ;)

Jag måste faktiskt säga att jag håller med SD när det gäller invandringsfrågan. Att strypa invandringen i alla fall tillsvidare så vi kan ta hand om dem vi har idag. Dessutom gillar jag inte att vi tar in flyktingar från andra sidan världen. Jag tror inte jag behöver citera FN's flykting "regel", ni vet nog om den.

Det sagt, vill jag bara påpeka att hela denna tråden är ganska patetisk. I alla fall namnet. Varför ska du trycka ner människor som tycker å tänker på sitt sätt? Plus, Puttefnask, du är en redig hycklare.

Jag citerar puttefnask:

<span style="background-color: #f0f7e6;">se som jag säger att alla sverigedemokrater är rasister, invandraren ska inte ut du ska ut om du säger så[/b]</span>

om man hjälper andra, oavsätt hudfärg, man är snäll och inte elak, så vinner du. vem van? jo du van, ingen annat är bättre.

<p style="color: #272727; margin: 0px 22px 0px 0px; padding: 5px 15px 10px 0px; width: 528px;">vem vinner på hata? ingenting, alla förlorat.

<p style="color: #272727; margin: 0px 22px 0px 0px; padding: 5px 15px 10px 0px; width: 528px;">Du tycker att man inte ska hata andra, oavsett hudfärg. Att man ska vara snäll och inte elak så "vinner" man.

<p style="color: #272727; margin: 0px 22px 0px 0px; padding: 5px 15px 10px 0px; width: 528px;">Men du hatar SDare för att ALLA är rasister. Du drar alltså alla över en kant och inte nog med det. Du vill kasta ut människor från deras land för att dem tycker olika från dig. Du använder dig av ordet "Neger" som ett kallelseord för en mördhyad person. Jag tror nog inte jag ska behöva förklara varför detta ordet är rasistiskt.

<p style="color: #272727; margin: 0px 22px 0px 0px; padding: 5px 15px 10px 0px; width: 528px;">Du är exakt likadan som dessa SDare du talar om.

<p style="color: #272727; margin: 0px 22px 0px 0px; padding: 5px 15px 10px 0px; width: 528px;">PS. Jag skiter blanka fan i om någon är rasist eller inte. Så länge man har samma rättigheter oavsett ras, kultur, geografiskt ursprung eller liknande. UTAN trakasserier. DS.

cerio
P31
Medlem

17 november 2012 20:30 | #57 cerio

har dem fortfarande inte fixat forumet? Alla dessa koder förstör ju fan allt....

puttefnask
P22
Medlem

18 november 2012 21:19 | #58 puttefnask

eeehm jag tror du cerio var rasist utan anledning, lär dig att vara respektabel mot andra så kanske

izuzu96
P25
Medlem

18 november 2012 22:49 | #59 izuzu96

Kan nån banna den här puttefnask? Han är helt ärligt så pass efterbliven att en kackerlacka ser ut som en einstein jämnfört med honom. Man kastar inte runt anklagelser utan grund, det borde fan finnas ett straff på att anklaga folk för grova saker utan ordenlig grund!

puttefnask
P22
Medlem

18 november 2012 23:27 | #60 puttefnask

det var olagligt att var rasist så någon borde bannad izuzu96 han börjar gråta när han inte ens får som han vill

1 2 3 4 5 6

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.