profilbild

0oskar0
P30
Medlem

2 augusti 2007 21:23 | #1 0oskar0

Underkänd profilbild
Din bild har underkänts som profilbild av Admin, prova med en ny och tänk på att profilbilder ska vara en tydlig ansiktsbild på dig själv.

Men jag har ju det ändå rätt. Ända var att minna slalomglasögon var i vägen för att se ögonen. SVAGT AV ER ADMIN!!!! larvigt o tramisgt

Vonyx
P31
Medlem

2 augusti 2007 21:25 | #2 Vonyx

0oskar0skrev: Underkänd profilbild
Din bild har underkänts som profilbild av Admin, prova med en ny och tänk på att profilbilder ska vara en tydlig ansiktsbild på dig själv.

Men jag har ju det ändå rätt. Ända var att minna slalomglasögon var i vägen för att se ögonen. SVAGT AV ER ADMIN!!!! larvigt o tramisgt

håller med.....varför tramsar du så.....de bestämmer-.-\'

0oskar0
P30
Medlem

2 augusti 2007 21:27 | #3 0oskar0

Vadå? får man inte ha en bild när man åker slalom?

Vonyx
P31
Medlem

2 augusti 2007 21:29 | #4 Vonyx

0oskar0skrev: Vadå? får man inte ha en bild när man åker slalom? .......om bilden ärpå en person som är 200 meter bort...nej^^

Borttagen medlem

2 augusti 2007 21:34 | #5 Avslutat konto

Eller i ett hoooooopp, antar inte :(

kumsan
P
Medlem

2 augusti 2007 21:35 | #6 kumsan

Dom har nekat mig flera gånger :(

d1
P30
Medlem

2 augusti 2007 21:35 | #7 d1

kolla min bild

kumsan
P
Medlem

2 augusti 2007 21:36 | #8 kumsan

Se där ja!

rammadam
P32
Medlem

3 augusti 2007 20:41 | #9 rammadam

0oskar0skrev: Vadå? får man inte ha en bild när man åker slalom? ej väx upp annars kommer du bara blir nerkickad här

0oskar0
P30
Medlem

4 augusti 2007 11:39 | #10 0oskar0

Nu värkar det iaf som om denna bild är godkänd. Jag sitter med facet och låssas likna lite cool med glasögonen på.

corkscrew
P
Medlem

8 augusti 2007 20:48 | #11 corkscrew

dem nekar alla och bara bananr profiler som SoNeTT, har ännu inte fått nått svar varför? SCHYSTA ADMINS måste jag säga...

killemedstortumme
P42
Medlem

8 augusti 2007 20:57 | #12 killemedstortumme

Jag kan ju tycka att den här \"regeln\" är lite svår att hålla. \"En tydlig ansiktsbild på dig\" tror jag det är för att den ska bli godkänd. Men det finns de som ej har bilder eller inte vill ha dom på internet, är det då inte bättre dom har nån rolig/tuff/fin bild av något än nån liten råtta ? Jag hade en badande katt innan....ganska uppenbart att det inte var jag. =0) Men å andra sidan finns här många som har foto på en kille/tjej som inte alls är dom själva. Så varför ej godkänna bilder som uppenbart inte är den personen istället för att göra alla till råttor ? Regeln går ju aldrig att kolla upp ändå. Min åsikt, skit i den om ni vill ! *Fnizz* Ha det gott o så iaf !

corkscrew
P
Medlem

8 augusti 2007 21:08 | #13 corkscrew

killemedstortummeskrev: Jag kan ju tycka att den här \\\\ mm precis...dessutom varför får man inte ha en bild smo man trivs med och vill ha istället för att ha de gött och vara anonym tvingas man ju ha en bild på sig själv eller den här jävla råttjäveln som jag har lust krossa panbenet på...jaa, sånt e luivet på den här tattiga sajten...

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.