Poker

gauto
P26
Medlem

21 februari 2009 09:36 | #1 gauto

Vad tycker ni medlemmar om Poker?
Tror ni att det kommer att fuskas (skapa nytt konto, och föra över till sitt "riktiga")
Hur många av alla aktiva medlemmar kommer att spela det.
Dessutom tror jag att "marknaden" kommer att bli fullare, eftersom att det kommer att ges ut gratismarker mer och mer.

Annars var det en jävligt bra idé Jesper :)

Coone
P28
Medlem

14 april 2009 15:14 | #2 Coone

Skrivet av gauto View Post
Vad tycker ni medlemmar om Poker? Tror ni att det kommer att fuskas (skapa nytt konto, och föra över till sitt "riktiga") Hur många av alla aktiva medlemmar kommer att spela det. Dessutom tror jag att "marknaden" kommer att bli fullare, eftersom att det kommer att ges ut gratismarker mer och mer. Annars var det en jävligt bra idé Jesper :)

Jo bra idé, men tyvärr så blir poker som faktiskt är väldigt roligt ett totalt värdelöst spel om man spelar utan pengar. Och det är inget det går att göra åt, det blir aldrig ritkigt seriöst, som de på den här siten går all-in på första handen.

pokerpro1997
P24
Medlem

24 september 2009 16:36 | #3 pokerpro1997

Jag tycker det är en bra idé med pokerpå jesper.....
Plus att det är roligt att man spelar med låtsas pengar för om man vill spela om riktiga pengar så bli medlem på en riktig poker sajt istället för att klaga på att man spelar med låtsaspengar!!!

Helltrain
P24
Medlem

18 februari 2010 16:18 | #4 Helltrain

Det är bra med poker då kan båda barn och vuxna lära sej spela och kanske till och med ficksa ett redigt acc på Exempel Party poker

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.