Minecraft-server till jesper.nu
15 maj 2012 15:55 | #3 Okta123
Jag hade kunat tänka mej hjälpa till. Har spelat minecraft sedan 1.1 beta och har även spelat på jespers gamla server dem månaderna då den var öppen, har kunskap om bukkit och rätt många plugins.
Men vad ska det bli för sorts server?
15 maj 2012 19:05 | #4 homer123
hej har 3 års erfarehet av minecraft och har haft en server innan skulle gärna villja vara admin
15 maj 2012 19:16 | #5 Okta123
Jaha så du har spelat det sedan första versionen av minecraft släptes?...
15 maj 2012 20:18 | #6 didde3
Jag har spelat minecraft sedan ca. minecraft beta 1.2, har dessutom ganska stor erfarenhet av att vara admin så skulle gärna ställa upp! Kan hantera dom flesta plugin ganska bra. (alltså ingame) Men hosta kan jag inte :/ Men skulle gärna joina om ni fick nån som kan hosta, skriv pm till mig på jesper eller skicka iväg ett mail till: didde3@live.se
15 maj 2012 21:19 | #7 mmd
homer123 då började du spela det fem dagar efter att dem börja jobba med det första blocket?
du är säkert en jävla Griefer!
15 maj 2012 22:21 | #8 farfish
spelat minecraft i c.a 1½ år och skulle kunna tänka mig att hjälpa till med admin e.t.c
16 maj 2012 16:58 | #10 kakan1234
själv klart intresserad =)
jag har spelat minecraft ganska länge nu, ca sen 1.6. och jag är en ganska seriös spelare med humor ;)
16 maj 2012 21:21 | #11 arebokert
Även om jag kanske inte kommer att kunna vara så himla aktiv under de kommande veckorna så anser jag ändå att jag skulle kunna vara en bra kandidat som moderator. Så länge inte för stora arbetsuppgifter läggs på mina axlar så tror jag att jag kan vara till lite hjälp i alla fall. Jag spelar inte mycket, men när jag har tid så kan jag nog komma online lite då och då.
Jag har spelat sedan det tidiga Alpha stadiet.
29 maj 2012 12:09 | #14 jojjannes
Homer blev bannad när vi hade uppe servern senast om jag minns rätt.
28 juli 2012 19:50 | #16 Lars-Olof
man borde kunna ångra köp eller så kan man bara sälja det man håller i för i shoppen så råkade jag klicka på diamond skylten och då sålde jag 7 diamonds som var i min inventory och jag ville inte det och jag kunde inte ångra och jag blev jätteledsen och om jag skulle köpa nya för betalningen jag fick skulle jag bara få 2 nya tillbaks och jag blev jätte ledsen jag hade jobbat jätte mycket kan jag få tillbaks 7 diamonds så kan ni ta bort det jag fick av att sälja dom för jag gjorde inte med flit och jag är väldigt ledsen
edit jag är ex3x i minecraft
8 oktober 2012 17:37 | #20 Zeveryn
homer123 då började du spela det fem dagar efter att dem börja jobba med det första blocket?
du är säkert en jävla Griefer!
Det finns DEV build, Du ska inte vara så spydig. Pojkvasker..
P37
Admin
15 maj 2012 13:19 | #1 Jesper
Hej hopp!
En vänlig själ tänkte hosta en minecraft-server för jesper.nu. Så nu söker vi lite admins/mods till servern. Någon som är intresserad?