to many items vägrar vissa sig eller fungera

agenx0
P23
Medlem

8 juli 2011 17:54 | #1 agenx0

hej förut idag så laddar jag ner to many items till minecraft och jag gjorde allt man skulle göra t.e.x radera några filer men modet vägrar vissa sig eller fungera men ska jag göra något mer eller? confused

diedie123
P27
Medlem

8 juli 2011 18:18 | #2 diedie123

Klicka upp ditt inventory sen klicka på O :D

agenx0
P23
Medlem

8 juli 2011 18:33 | #3 agenx0

Skrivet av diedie123 View Post
Klicka upp ditt inventory sen klicka på O :D

konstigt nog funka det inte

diedie123
P27
Medlem

8 juli 2011 19:24 | #4 diedie123

haru tagit bort meta.inf eller vad den mappen heter?

Dahlolingdude
P22
Medlem

8 juli 2011 21:58 | #5 Dahlolingdude

Windows XP

1.Ladda ner too many items, till 1.7.2 (http://www.minecraftforum.net/topic/140684-172-toomanyitems-in-game-invedit-july-1/

2.Tryck på start, sen trycker du på run och skriver in: "%appdata%" och öppnar up .minecraft.

3.Sen när du har gjort det, gå på bin och sen högerklickar du på minecraft och öppnar det med 7-zip eller Winrar.

4.OM du inte har deletat META-INF så måste du göra det, annars kommer inget mod fungera.

5.Överför (dra) alla filerna från too many items foldret till Minecraft.jar.

6.Sen är det klart, Tryck på O när du är i baggen på Minecraft, om inte det funkar försök igen eller se på någon video.

Ursäkta mig därför jag bara vet hur man gör det på Windows XP,Jag har det själv, så jag har aldrig gjort det på något annat.

Touchmagic
P29
Medlem

8 juli 2011 23:34 | #6 Touchmagic

Skrivet av Dahlolingdude View Post
Windows XP

1.Ladda ner too many items, till 1.7.2 (http://www.minecraftforum.net/topic/140684-172-toomanyitems-in-game-invedit-july-1/

2.Tryck på start, sen trycker du på run och skriver in: "%appdata%" och öppnar up .minecraft.

3.Sen när du har gjort det, gå på bin och sen högerklickar du på minecraft och öppnar det med 7-zip eller Winrar.

4.OM du inte har deletat META-INF så måste du göra det, annars kommer inget mod fungera.

5.Överför (dra) alla filerna från too many items foldret till Minecraft.jar.

6.Sen är det klart, Tryck på O när du är i baggen på Minecraft, om inte det funkar försök igen eller se på någon video.

Ursäkta mig därför jag bara vet hur man gör det på Windows XP,Jag har det själv, så jag har aldrig gjort det på något annat.

samma sak på windows 7 iallafall

agenx0
P23
Medlem

9 juli 2011 07:27 | #7 agenx0

Skrivet av diedie123 View Post
haru tagit bort meta.inf eller vad den mappen heter?

ja det har jag

agenx0
P23
Medlem

9 juli 2011 07:32 | #8 agenx0

tack för hjälpen det har aldrig funkat men nu :D om ni inte hade hjälp mig så att jag inte klarat det faresten vet någon om man kan stänga tråden själv eller om får mod göra det?

Dahlolingdude
P22
Medlem

9 juli 2011 17:30 | #9 Dahlolingdude

jag tror att mod måste göra det, och inga problem smile

Jag har självt hållt på mycket med mods så jag kan ganske mycket

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.