Gillar hon mig?

ZooMJuice
P26
Medlem

29 maj 2012 20:08 | #1 ZooMJuice

Ja, det finns många trådar med sådant här och jag drar upp det igen... Jag är väldigt kär i en tjej i min klass och har varit det sen cirka slutet av november, så det är inget tillfälligt. Det känns som om vi har en liten "gnista" mellan oss men jag vill vara ganska säker innan jag tar och berättar hur jag känner (vi har en fin vänskap som jag inte vill förstöra). Jag får inte vänta för länge med att berätta heller för då kanske hon tröttnar på mig.

När vi lanade förra helgen lutade hon huvudet mot min axel ett flertal gånger, vi ler mot varandra ganska ofta, vi är nära varandra, pratar och sms:ar mycket, vi har ganska många likadana intressen, hon vrider på min klocka ibland (^^), hennes kompis (vi kallar henne för X) X sa till mig att jag skulle gå till tjejen jag gillar när jag sa att jag hade tråkigt förr förra helgen, hon bjöd mig till grillning för någon helg sen, vi handlar alltid tillsammans och vi träffas ganska mycket. Gillar hon mig? :)

Flumride
P29
Medlem

29 maj 2012 21:22 | #2 Flumride

Personligen tror jag att hon har lite känslor för dig, nu gäller det för dig att utveckla dessa känslor hos henne utan att förstöra det, om du inte gör det kommer dessa känslor för dig att rinna ut i sanden. Börja flörta lite mer smått med henne (LITE SMÅTT) hänger hon med på det är det bara att köra på.

ZooMJuice
P26
Medlem

29 maj 2012 21:30 | #3 ZooMJuice

Hur kan jag flörta? Exempel?

filip_125
P24
Medlem

29 maj 2012 21:41 | #4 filip_125

beröm hennes utseende, men inte när som helst t.ex. om ni splelar något och plötsligt säger att hon har vackert hår utan säg det när(om)nipratar om det t.ex: ni snackar om hur fula spelgubbarna ser ut och så kanske du ska säga "men du har iallafall inte fult hår" eller något sånt

ZooMJuice
P26
Medlem

29 maj 2012 21:45 | #5 ZooMJuice

Tack! :)

smokepure
P29
Medlem

30 maj 2012 16:52 | #6 smokepure

Om ni kramas ibland, krama lite hårdare, om hon kramar lite hårdare tillbaka, då kan de vara säkert, annars får du börja kramas med henne, ALLA gillar att kramas liksom ^^

ZooMJuice
P26
Medlem

30 maj 2012 18:12 | #7 ZooMJuice

Vi brukar inte kramas men hur kan jag börja att kramas med henne? :)

Godiset
P26
Moderator

30 maj 2012 20:02 | #8 Godiset

Smokepure: Håller med dig! Alla gillar att kramas!

ZooMJuice
P26
Medlem

30 maj 2012 21:46 | #9 ZooMJuice

Men hur börjar jag kramas med henne? x)

densjo
P27
Medlem

31 maj 2012 01:03 | #10 densjo

T.ex. när ni ses på skolan kan du bara säga hej och ge henne en kram som att ni alltid gjorde det, att kramas är standard där jag bor iallafall:)

filip_125
P24
Medlem

3 september 2012 22:15 | #11 filip_125

jag tror inte att man brukar gå fram till någon som man aldrig har kramat helt random för att säga hej, där emot om hon BEHÖVER en kram kan man ju passa på ;)

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.