problem med tjejen
19 maj 2012 14:22 | #4 gormiti100
Att knulla kan ses som ett seriöst svar, om ni inte har så mycket att prata om så gör ett aktivt sex liv att ni iaf har nått att göra
20 maj 2012 00:13 | #7 Lycka500
Amen vafan, snacka om mat typ ointressanta saker som typ att amen idag så såg jag en sån där gul blomma och sen så pratar ni vidare eller typ om nån ny film har kommit ut eller vad ni tycker om jord och himmel Det beror mycket på vilken ålder man är för att om ni har varit tsm länge och har den här känslan av att ni kan slappna av att du ba kan prata om vad som helst(du vet ändå att hon älskar dig)
Annars är sex ett bra vertyg eller att ni bara dås sover(ligger och håller om varann och kollar på tv eller bara far ut och går :) Ingenting behöver vara pinsamt! Det beror helt på dig och hon.
Mvh /lycka500
20 maj 2012 00:14 | #8 Splazh
Prata om hur dagen har varit, om hon gjort något roligt på sistone. Försök hitta gemensamma saker, som båda tycker om. Då blir det mycket lättare att prata.
Gör mer saker! Fråga om hon vill gå på bio, åka och bowla eller något liknande.
Hoppas det hjälpte! :)
20 maj 2012 13:07 | #9 Anonym666
Tänk på att en tystnad blir bara pinsam om du anser att den är pinsam! Man behöver inte prata hela tiden, ibland kan det vara trevligt om man är tyst också!
Hitta på saker att göra istället, spela gemensamma spel, hjälp varandra med läxorna! Allt kretsar inte runt vad ni pratar om och inte, det är vad ni gör som spelar roll! :)
20 maj 2012 16:26 | #10 HoNgamer
Prata om vad som helst mellan himmel och jord. om något som du intresserar dig in eller hon, hur din vecka har varit, kolla på film då är man lite tyst och då blir det även ingen pinsam tystnad:)
28 maj 2012 17:23 | #13 Flumride
Tänk bara på att vara dig själv hela tiden och uttryck dina åsikter utan att göra henne ledsen eller något, ge komplimanger bjud på dig själv.
P26
Medlem
17 maj 2012 14:45 | #1 Eric_97
Hej, jag och min tjej har inte så mycket att prata om.. Det brukar bara bli pinsam tystnad!
Vad ska jag göra!?
Vad kan vi prata om!?
Hur ska vi kunna göra det bättre!?