varför får hon och inte jag?

noguy1
F28
Medlem

11 mars 2012 01:45 | #1 noguy1

hej, jag är en tjej som är ganska desperat på hjälp eller iallafall svar nu. jo, nu är det såhär att jag nyss kom hem från en fest, jag var där med min bästa tjejkompis och det var massa snygga killar där. min kompis drar på något sätt till sig alla killar, de säger helt random fan vad snygg du är till henne och folk kommer och håller henne runt midjan, ropar på henne hela tiden och försöker kyssa henne. hon är inte på någon, men alla är på henne. jag tror egentligen inte att jag behöver nämna att jag är vidrigt avundsjuk. jag kanske inte vill strula runt, men jag vill att killar ska vilja det och om någon är snygg så vill jag iallafall snacka med den. så det gör jag, är skön mot dom och inte för på. jag flörtar men får inget napp kan man säga, medan min kompis är halvt tillsammans med en kille när vi åker hem från festen, den killen var dessutom helt nykter... jag känner mig så jävla värdelös, är det mig det är fel på? jag har fått höra att jag ser bättre ut än min kompis, och jag tycker inte själv att jag är ful heller men isåfall är det ju det enda jag har eftersom jag aldrig lyckas... snälla ni ge mig lite tips eller kritik..

titlest
P36
Medlem

11 mars 2012 20:33 | #2 titlest

Jag ser att du har ett problem och jag kan rekommendera dig att läsa min tråd. där kan du lärt dig allt du behöver veta

IronyFist
P31
Medlem

12 mars 2012 09:09 | #3 IronyFist

Skrivet av titlest View Post
Jag ser att du har ett problem och jag kan rekommendera dig att läsa min tråd. där kan du lärt dig allt du behöver veta

Din >tomma< tråd som inte innehåller annat än din första post?

titlest
P36
Medlem

12 mars 2012 16:10 | #4 titlest

Skrivet av IronyFist View Post
Din &gt;tomma&lt; tråd som inte innehåller annat än din första post?

yes den tråden. Anledningen till att den är tom är för att folk inte ifrågesätter den. De vet att det jag skriver är helt enkelt sant

IronyFist
P31
Medlem

12 mars 2012 18:37 | #5 IronyFist

yes den tråden. Anledningen till att den är tom är för att folk inte ifrågesätter den. De vet att det jag skriver är helt enkelt sant

Ursäkta, men vad finns det att ifrågasätta med den? Dessutom så är den ju helt meningslös (no offence) då den bara fyller exakt samma syfte som forumsektionen i stort... Och då är forumet lite smidigare att använda än din tråd...

Iaf OnT:

Vad exakt det beror på det du beskriver vet jag inte, men... Eeh... Nä, jag vet inte...

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.