Tjejer med kalsonger? Hot / Not?

1 2
sara2012
F30
Medlem

12 februari 2012 00:57 | #1 sara2012

Hej jag har ett stort problem. Det är nämligen så att jag bara tycker om att ha kalsonger men inte trosor - Är tjej -
Men min kille som är ca 8 år äldre säger att det är avtändande. Tycker ni yngre killar också det, eller är det ok att ha kallingar fast man är tjej? Om någon yngre tycker att det är okej så får ni gärna kontakta mig!

SNÄLLA HJÄLP!

lars_nordq
P32
Medlem

12 februari 2012 01:35 | #2 lars_nordq

Asså jag som kille tycker att det är jävligt sexigt när tjejer har på sig kalsonger (typ boxers) men då är det väll typ mina, har aldrig varit med om att en tjej hade det själv. Fast grejen med killkalsonger är att dom går ut lite där fram så kuken ska få plats så han kanske tycker det ser ut som att du har kuk när du har på dig killkalsonger :O

lars_nordq
P32
Medlem

12 februari 2012 01:35 | #3 lars_nordq

Asså jag som kille tycker att det är jävligt sexigt när tjejer har på sig kalsonger (typ boxers) men då är det väll typ mina, har aldrig varit med om att en tjej hade det själv. Fast grejen med killkalsonger är att dom går ut lite där fram så kuken ska få plats så han kanske tycker det ser ut som att du har kuk när du har på dig killkalsonger :O

sara2012
F30
Medlem

12 februari 2012 01:36 | #4 sara2012

Men det är ju bra för mig som har lite, ursäkta språket, bullfitta

lars_nordq
P32
Medlem

12 februari 2012 01:37 | #5 lars_nordq

... då vet jag inte...

TheOtherkind
P27
Medlem

12 februari 2012 16:38 | #6 TheOtherkind

Skulle väl varken vara hit eller dit för det mesta, men om han tycker det så tycker han det. xD

Filip_edsvalla
P28
Medlem

12 april 2012 21:01 | #7 Filip_edsvalla

tycker det kan vara rätt så hett ;-)

kakan1234
P25
Medlem

12 april 2012 23:35 | #8 kakan1234

jag tycker det är sexigt med tjejer med kllingar, fast inte för stora

Nickieponken
P30
Medlem

13 april 2012 19:00 | #9 Nickieponken

Näää jag hade också tyckt att det var avtändande

Heavy95
P27
Medlem

19 augusti 2012 02:38 | #10 Heavy95

Killkallsippers vet jag inte men tjejernas motsvarighet till boxers tycker jag är attraktivt, då det formar av rumpan och så vidare så fint :) Men om en tjej sprang runt med mina kallingar skulle jag nog resa ett ögonbryn, mest troligt.

mrbondlurk
P25
Medlem

7 november 2012 02:53 | #11 mrbondlurk

Jag tycker inget fel att tjejer har kalsonger mit ex sprang alltid runt med mina siden kalingar på morgonen.jag tyckte hon var sexy i dom och att hon kunde komma och lägga sig igen.

slizzy
F34
Medlem

7 november 2012 15:41 | #12 slizzy

Nu skriver jag inte i egenskap av kille men vad spelar det för roll vad man har på sig? Det är du som ska känna dig bekväm inte din omgivning, även om jag förstår att du vill att din kille ska känna sig tänd på dig också. Ni får väl göra en kompromiss, eller sy på lite rosetter, spets eller nått, kanske hjälper.

puttefnask
P23
Medlem

7 november 2012 15:50 | #13 puttefnask

du kan känna dig bekväm kanske såklart, men då msåte du räknat med att killen inte aksepterar det och inte gillar dig längre.

om jag går med hitler kors för det är skönt så kommer ingen gilla min heller.

slizzy
F34
Medlem

7 november 2012 16:33 | #14 slizzy

Om killen inte accepterar en för sitt klädval så är det nog en väldigt ytlig kille, kan jag anta. Om man verkligen älskar varandra så ska det inte vara något hinder, det är precis som när killen eller tjejen är rullstolsbunden eller vad vet jag, men ändå håller de ihop. Då är det liksom på riktigt. Hade det varit jag som inte dög för att jag råkade bära kalsonger eller randiga strumpor eller vad det nu är som inte duger så hade killen fått tänka om det är mig eller mina kläder han vill ha. Jag är ingen barbiedocka som kan kläs upp efter tycke och smak.

Tycker du borde erfara lite förhållanden själv innan du börjar komma med alla dina påståenden. Vuxenvärlden skiljer sig en aning från den värld du förmodligen befinner dig i lille vän.

puttefnask
P23
Medlem

7 november 2012 16:55 | #15 puttefnask

är det inte ytligt att inte akseptera ett hitler kors? man undrar vad står korsen för? vad står du för när du tar på kalsongerna som din kille hatar och du inte respekterar hans åsikter?

många av mina vänner är mogna för sin åldrar och jag vet att jag är smart, sluta försöka trycka ner på mig för att du själv inte vet vad du ska säga.

slizzy
F34
Medlem

7 november 2012 17:57 | #16 slizzy

Jag kanske inte accepterar ett hitlerkors för jag gillar inte hitler, men sen finns det de som gillar honom och de accepterar ditt kors. Om jag nu hade burit kalsonger, vilket just jag inte gör, så hade det varit min åsikt, min klädstil. Hade inte killen accepterat det hade han fått välja, om han älskar mig så hade han inte tvekat utan accepterat det och det är klart, om det är så att det känns okej för mig hade jag kanske burit trosor för hans skull då och då, ungefär som vissa klär upp sig i olika sexiga underkläder för att tända på sin partner eller så.
Det låter på dig som om en tjejs åsikter inte är något värt, att det enda som betyder något är vad killen tycker och att tjejen ska behaga och lyda sin kille.

So what om dina vänner är mogna för sin ålder? Det är inte som att dina vänner består av hela världens befolkning. Du kanske ska ta och fråga några som inte är dina vänner om vad de tycker.

Sen handlar det inte om att jag vill trycka ner dig, det handlar om att jag blir förbannad på enkelspåriga killar som lever på medeltiden och tror att kvinnor är saker som de kan behandla hur de vill, som är häxor som bara vill dig ont. Hade du varit i min ålder kanske jag skulle bjudit ut dig för att ge dig en annan syn på saken, men just nu tror jag bara du behöver vidga dina vyer och mogna till dig lite.

puttefnask
P23
Medlem

7 november 2012 18:42 | #17 puttefnask

du kan inte akseptera att din kille inte gillar när du har hitler kors eller kalsonger så förtjänar du inte honom.

spelar inte roll vilket kön du är, bara du är snäll och lyssnar på andras åsikter. alla i världen är likadana, likadana värda så du kan inte komma och säga att dom i min klass är mindre värda än dig.

jag blir förolämpad när du försöker trycka ner mig och mina kopmisar, jag hade aldrig gåt ut med dig för du verkar elak och dum mot mig. bli snällare så kommer du får fler vänner.

slizzy
F34
Medlem

7 november 2012 19:18 | #18 slizzy

Vem säger att man inte kan acceptera att nån annan inte gillar vad man har på sig? Det är upp till var och en att avgöra. Och nej, min mening är inte att trycka ner varken dig eller dina kompisar, om du har tolkat det så är det jag som formulerat mig fel. Grejen är den att på det sätt du skriver låter det som att du och alla dina kompisar är de som har rätt i samhället, jag menar inte att de är sämre för det, men det gör mig förbannad att se hur vissa människor tycker att man måste klä sig på ett visst sätt för att ens kille vill det. Det om något är ytligt. Som sagt, att kompromissa om det är möjligt och framförallt att lära sig att respektera varandra är många viktigt i ett förhållande, i varje fall som jag tycker det. Kan inte min kille acceptera att jag klär mig på ett visst sätt då får han välja nån annan. Jag kanske kan klä upp mig för honom ibland men inte så att jag känner mig obekväm. Samma sak som att jag respekterar att han klär sig på sitt sätt. Nu är det inte som att jag har något emot det, tvärtom, men skulle han nu välja att klä på sig hakors eller saker rätt upp och ner så kanske jag skulle reagera, men om han inte vill ha mig för den saken så är det hans sak, tråkigt men då får jag väl hitta nån kille som inte har hakors. Om du förstår hur jag menar.

Jag lyssnar på andras åsikter, sen om jag tycker om dem eller inte det kan inte du bestämma, likväl som att jag inte bestämmer över dina åsikter. Jag framför min åsikt över att jag inte gillar den attityd du verkar ha till kvinnor.

puttefnask
P23
Medlem

7 november 2012 19:28 | #19 puttefnask

jag igllar inte din attityd mot män, du säger att alla män hatar tjejer, men det är du som hatar så mycket.

jag skulle önska att du slutade hata och blev normal som en flicka. jag gråter för dig.

mrbondlurk
P25
Medlem

7 november 2012 23:30 | #20 mrbondlurk

Jag tycker inte att slizzy säger att alla killar är idoter.Och hon säger inte att du och dina kompisar är mindre värda men du puttefnask trycker ned folk och är kaxig.då man är 13 år gammal så vet man inte så mycket hur ska jag säga om"tjejer"då man brukar vara i ret åldern då man är 13.vissa mognare än andra.men till topic om man inte tycker att den man är ihop med får kläsig hur man vill mitt ex hade inga problem med att jag gick till kyrkan på söndagar isteället för att vara med henne och jag klädde mig i arbets kläder jämt.så jag såg inge fel med att hon andvände mina kallingar på morgonen Mvh mr bondlurk

1 2

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.