Kompisen

NotSure1
P25
Medlem

29 november 2011 22:03 | #1 NotSure1

Jo, det är så att jag har en vän (har känt honom i 9+ år nu) som är på alla tjejer hela tiden t. o .m den jag gillar. Han håller på med tjejerna hela tiden typ stör de fast det ser ut som att de gillar det?
Min poäng är att när han håller på med tjejen jag gillar så ber hon om att jag ska hjälpa henne?!
När tjejen jag gillar ber om hjälp så svarar jag typ "jag orkar inte nu" (väldigt dumt av mig när jag tänker efter) MEN hon brukar ju skratta åt allt min vän gör (vafan!?) .. orkar inte skriva allt, skulle bli skit mycket glad om ni kan hjälpa till typ.. :p :)
jag e 14 ;)

NotSure1
P25
Medlem

29 november 2011 22:12 | #2 NotSure1

Ingen som förstår mig ungefär? :/

Babeeh
F27
Medlem

29 november 2011 22:25 | #3 Babeeh

Han är en fittjuv med dubbel benämning?

OsteeN
P26
Medlem

29 november 2011 22:43 | #4 OsteeN

Berätta för din kompis om att du gillar den personen, så kanske han lugnar ner sig? <.<

SpikedArrow
P25
Medlem

29 november 2011 23:06 | #5 SpikedArrow

Skrivet av OsteeN View Post
Berätta för din kompis om att du gillar den personen, så kanske han lugnar ner sig? &lt;.&lt;

nah inte om denna personen är en sådan som jag tror.

Du NotSure1 fan skärp till dig. ta tag i han och ta ett seriöst snack med grabben för han värkar inte ha mycket i huvudet. nötter eller något är en gissning. men liksom snacka seriöst med han. han kommer fatta annars så äre bara klappa till han på käften.

funkar hela tiden tro mig.

NotSure1
P25
Medlem

29 november 2011 23:43 | #6 NotSure1

Ja, han vet redan att jag gillar just den tjejen men det ser ut som om att han inte bryr sig om det? Men annars så tacklade jag ner honom framför hela klassen förra veckan...

Babeeh
F27
Medlem

29 november 2011 23:46 | #7 Babeeh

Det är personligt fattar du väl?? Att han är på just den kvinnan du gillar är bara för att jävlas med DIG, han leker med hennes känslor

NotSure1
P25
Medlem

29 november 2011 23:49 | #8 NotSure1

Skrivet av Babeeh View Post
Det är personligt fattar du väl?? Att han är på just den kvinnan du gillar är bara för att jävlas med DIG, han leker med hennes känslor

Vafan varför tänkte inte jag på det.. Håller med dig

NotSure1
P25
Medlem

29 november 2011 23:51 | #9 NotSure1

Skrivet av SpikedArrow View Post
Skrivet av OsteeN View Post
Berätta för din kompis om att du gillar den personen, så kanske han lugnar ner sig? &amp;lt;.&amp;lt;

nah inte om denna personen är en sådan som jag tror.

Du NotSure1 fan skärp till dig. ta tag i han och ta ett seriöst snack med grabben för han värkar inte ha mycket i huvudet. nötter eller något är en gissning. men liksom snacka seriöst med han. han kommer fatta annars så äre bara klappa till han på käften.

funkar hela tiden tro mig.

aa fan !

Darkknightofjesper
F35
Medlem

30 november 2011 10:33 | #10 Darkknightofjesper

tryck din hand mot hans ansikte tills de går sönder

Liza_cool
F26
Medlem

30 november 2011 10:35 | #11 Liza_cool

Darknightofjesper, våld löser inte allt. Men nästan allt.

I princip löser våld allt utan när man lagar mat. Jag vet att det kan kännas ologiskt, men sådana lyder reglerna.
/ Liza

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.