Tjejen

zernn-Denna
P25
Medlem

27 november 2011 11:29 | #1 zernn-Denna

Jo nu är det så att för någon Dag sen så skulle vi ut och träffas och ja det gick ju helt bra men Sen När vi Skulle hem Blev hon typ helt agro på mig fast jag inte gjorde något dumt? Hon har inte pratat med mig på 4dagar hon svarar inte när jag ringer textar even om jag ser henne ute så går hon bara bort liksom. hon har inte gjort slut eller något men hur ska jag kunna få henne att säga vad som är fel ?? Mvh Orolig :(

Borttagen medlem

27 november 2011 11:33 | #2 Avslutat konto

gör klart för henne att du vill veta vad det är och att du undrar vad problemet är, sen så ger du henne utrymme. och slutar höra av dig. Förhoppningsvis berättar hon eller också så är hon dum i huvudet.

Edit: förutsatt att du inte gjort något som hon kan fått reda på genom en annan, isåfall så är det du som är dum i huvudet och får skylla dig själv. Tänk efter ordentligt om du gjort något som hon kan ha blivit sårad för.

zernn-Denna
P25
Medlem

27 november 2011 11:46 | #3 zernn-Denna

Skrivet av Akademikern View Post
gör klart för henne att du vill veta vad det är och att du undrar vad problemet är, sen så ger du henne utrymme. och slutar höra av dig. Förhoppningsvis berättar hon eller också så är hon dum i huvudet.

Edit: förutsatt att du inte gjort något som hon kan fått reda på genom en annan, isåfall så är det du som är dum i huvudet och får skylla dig själv. Tänk efter ordentligt om du gjort något som hon kan ha blivit sårad för.

Jag har inte gjort någonting ;( och ingenting som hon ens kan bli arg över. har varit 2år med henne så

DennisZZ
P25
Medlem

27 november 2011 17:37 | #4 DennisZZ

Skrivet av zernn-Denna View Post
Skrivet av Akademikern View Post

Jag har inte gjort någonting ;( och ingenting som hon ens kan bli arg över. har varit 2år med henne så

Är du helt säker på det annars har hon ju inget att vara ledsen/arg för

OsteeN
P26
Medlem

27 november 2011 18:36 | #5 OsteeN

Kanske träffat en annan o inte vet vad hon ska göra <.<

Hjalmz
P30
Medlem

27 november 2011 19:35 | #6 Hjalmz

Eller så är det bara den tiden på månaden...

OsteeN
P26
Medlem

27 november 2011 20:00 | #7 OsteeN

ahh... lingonveckan <.<

sixela
F29
Medlem

27 november 2011 22:03 | #8 sixela

haha, jo, lingonvecka och hon skär upp halsen på grabben och går. förmodligen är det något annat.

Borttagen medlem

28 november 2011 00:44 | #9 Avslutat konto

Heliga Messiah talar;
Har ett gott minne av en långt glömd vän som arbetade på ett hjärta i lärkträ på träslöjden i skolan som han tänkte ge till sin flickvän på alla hjärtans dag. Han blev klar med hjärtat och gick för att träffa sin flickvän, och det gjorde han. Han sa djupt att han älskade henne och att han hade gjort en present till henne på träslöjden och tog fram det handgjorda hjärtat.
Flickvännen tittade djupt in i hans ögon, men tog inte emot hjärtat utan istället sa, ¨förlåt mig, jag kan inte ta emot hjärtat, jag gör slut¨. Det hela slutade med att min vän i sin vrede och sorg svingade det handgjorda hjärtat i asfalten och gick sin väg.
Allt detta såg jag från en meters avstånd då jag tog följe med min vän. Ta lärdom av detta, flickor är svåra att tyda.
Du har två alternativ, visa din svaghet och låt henne inse att du är i hennes makt, eller burn the witch!

Kickadick
F28
Medlem

28 november 2011 07:42 | #10 Kickadick

Skrivet av Hjalmz View Post

Hörru!! Så illa är det fkt inte! Tjejer får lära sig rätt tidigt att det fkt inte går att bete sig hur som helst, även om det är 'den tiden på månaden'!
Men ge henne lite space! Hon kanske behöver det just nu? Du har försökt mer kan du inte göra! Men tar hon kontakt med dig igen, berätta då för henne att du blev orolig och ledsen! Så kommer hon nog förstå oxå, sen löser sig nog allt (:

zernn-Denna
P25
Medlem

28 november 2011 14:11 | #11 zernn-Denna

Skrivet av Kickadick View Post
Skrivet av Hjalmz View Post
Hörru!! Så illa är det fkt inte! Tjejer får lära sig rätt tidigt att det fkt inte går att bete sig hur som helst, även om det är 'den tiden på månaden'!
Men ge henne lite space! Hon kanske behöver det just nu? Du har försökt mer kan du inte göra! Men tar hon kontakt med dig igen, berätta då för henne att du blev orolig och ledsen! Så kommer hon nog förstå oxå, sen löser sig nog allt (:

vi får hoppas det /:

zernn-Denna
P25
Medlem

28 november 2011 18:35 | #12 zernn-Denna

Tack gud att det är över nu tydligen var det något som HON ja hör och häpna gömt undanför mig i 4månder.

Hon har haft det jobbigt hemma efter som hennes föreldrar kanske ska skiljas.

Jag förstår att hon är osäker osv men att hon blev blev arg på mig det var säkert på att avbelasta alla känslor.

ja men som sakt ska vi träffas i helgen igen hemma hos mih och hon ska sova över och så ska vi se på någon skräck film. säg någon bra tack :) och tack för alla svar :)

Tripletutorial
P26
Medlem

28 november 2011 19:30 | #13 Tripletutorial

WOHO GRATTIS MANNEN ALLT FIXADE SIG!
NU BEHÖVER DU INTE VARA OROLIG. VETU VAD ISTÄLLET FÖR ATT SOVA, HA SEX HEEEELA NATTEN LÅNG... Make sweeet loovee...
KÄRLEK FTW

1+!

zernn-Denna
P25
Medlem

28 november 2011 19:37 | #14 zernn-Denna

Skrivet av Tripletutorial View Post
WOHO GRATTIS MANNEN ALLT FIXADE SIG!
NU BEHÖVER DU INTE VARA OROLIG. VETU VAD ISTÄLLET FÖR ATT SOVA, HA SEX HEEEELA NATTEN LÅNG... Make sweeet loovee...
KÄRLEK FTW

1+!
Tack :)

Kan bli lite svettigt? -.- xD

Darkknightofjesper
F35
Medlem

29 november 2011 13:50 | #15 Darkknightofjesper

testa lägga ditt ansikte i ett brev och skicka till henne. se extra ledsen ut så hon får dåligt samvete när hon hittar ansiktet

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.