Hur ska jag tolka det hon gör?

DruMMel
P25
Medlem

25 november 2011 19:53 | #1 DruMMel

Hej, jo det e så att de går en tjej i min klass som jag gillar ganska mycket... Hon vet inte om det o jag tror inte att hon anar något heller elr så... Om ni fattar... Jo men nu e de så att ibland kan hon bara komma fram o krama mej av absolut ingen anledning (asså jag pratar med henne och så så det e inte som att en tjej jag knappt känner bara kommer fram o kramar mej). Det känns ju i och för sig rätt trevligt men hur ska jag tolka det? Hon är ganska "cool" och så om ni förstår, alltså hon har många vänner, är ganska populär och så. En speciell grej häromdan va att jag satt o pratade med en lärare och då kom hon fram och ställde sig för att vänta för hon ville också prata med läraren. Jag satt på ett bord då och när hon stod där tryckte hon plötsligt sitt skrev mot mitt knä...? Jag sa inget tänkte inte så mycket på det, tyckte faktiskt av någon anledning inte ens att de va pinsamt (olikt mej). Jag skulle gärna vilja beskriva mej men jag e jätterädd att hon kommer och ser detta (inte för att jag tror att hon e inne på jesper men ändå :p) kan bara säga att jag e rätt charmig och att jag vet att hon tycker jag e en trevlig männsika...

SERIÖSA SVAR!

P.S. Jag e 14, krogen eller puben e inte ett alternativ.

zernn-Denna
P25
Medlem

25 november 2011 20:17 | #2 zernn-Denna

Skrivet av DruMMel View Post
Hej, jo det e så att de går en tjej i min klass som jag gillar ganska mycket... Hon vet inte om det o jag tror inte att hon anar något heller elr så... Om ni fattar... Jo men nu e de så att ibland kan hon bara komma fram o krama mej av absolut ingen anledning (asså jag pratar med henne och så så det e inte som att en tjej jag knappt känner bara kommer fram o kramar mej). Det känns ju i och för sig rätt trevligt men hur ska jag tolka det? Hon är ganska "cool" och så om ni förstår, alltså hon har många vänner, är ganska populär och så. En speciell grej häromdan va att jag satt o pratade med en lärare och då kom hon fram och ställde sig för att vänta för hon ville också prata med läraren. Jag satt på ett bord då och när hon stod där tryckte hon plötsligt sitt skrev mot mitt knä...? Jag sa inget tänkte inte så mycket på det, tyckte faktiskt av någon anledning inte ens att de va pinsamt (olikt mej). Jag skulle gärna vilja beskriva mej men jag e jätterädd att hon kommer och ser detta (inte för att jag tror att hon e inne på jesper men ändå :p) kan bara säga att jag e rätt charmig och att jag vet att hon tycker jag e en trevlig männsika...

SERIÖSA SVAR!

P.S. Jag e 14, krogen eller puben e inte ett alternativ.

Börja prata mera med henne sedan bjuder du kanske ut henne på bio eller bowling eller något. försök kommar "närmare" henne liksom inte följa efter henne men snacka i skolan om hon hänger med dig på stan eller något. försök ta första steget sedan rullar det på liksom

angeIica
F34
Medlem

26 november 2011 06:27 | #3 angeIica

hon är helt klart tänd på dig

zernn-Denna
P25
Medlem

26 november 2011 09:49 | #4 zernn-Denna

Skrivet av angeIica View Post

Japp xD

Kickadick
F28
Medlem

26 november 2011 13:25 | #5 Kickadick

Skrivet av angeIica View Post

Tror jag med!
Men en annan anledning skulle vara att hon gör det som vissa tjejer har en viss tendens till att göra! Tror jag?
Hon vet att du gillar henne, och hon, vad ska man säga..? Testar dig? Alltså det inte är säkert att hon har samma känslor, men hon vill se hur långt hon kan gå..
Vet inte riktigt vad jag snackar om.. Men aah? Någon kanske förstår vad jag menar >< Annars är jag väl helt ute och seglar. Men om jag nu inte tänker helt fel, så tror jag att det det finns tjejer som gör så.. Vet dock inte vrf?

LjtnantLagg
P27
Medlem

27 november 2011 01:50 | #6 LjtnantLagg

Har samma problem
en dag stog hon och tvätta sitt bord i skolan och när jag gick förbi tröck hon röven mot mitt skrev. ._.

Hon brukar ta min hand o.s.v

Gillar henne och vi är bra vänner men jag vet inte vad hon är ute efter ^_^

ngn som vet?

Internethemorrojden
P25
Medlem

27 november 2011 01:53 | #7 Internethemorrojden

Skrivet av LjtnantLagg View Post
Har samma problem
en dag stog hon och tvätta sitt bord i skolan och när jag gick förbi tröck hon röven mot mitt skrev. ._.

Hon brukar ta min hand o.s.v

Gillar henne och vi är bra vänner men jag vet inte vad hon är ute efter ^_^

ngn som vet?

'
Hon vill nog bara ta den i tvåan.

Utnyttja läget och få ett skjut.

Lycka till!

/Axiom

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.