Troligt?

tipp19
F30
Medlem

26 september 2011 18:34 | #1 tipp19

Jag har haft kontakt med en kille via internet i ungefär ett år och nu planerar vi att snart träffas. På grund av vissa omständigheter så kan vi inte berätta det för någon, men vi måste ju ändå berätta för våra föräldrar att vi ska åka iväg och vara borta över en helg. Han ska på en fest en bit från där han bor och då planerar vi att jag ska komma dit och vara med på festen och sen så ska vi sova på ett vandrarhem själva. Men eftersom jag inte kan berätta för mina föräldrar att jag ska träffa honom så undrar jag vad jag skulle kunna säga istället. Jag har funderat lite och kommit fram till att jag skulle kunna säga att jag ska träffa en tjejkompis och hennes kille där och att hennes kille ska vara på ett LAN där och att min tjejkompis frågade om jag ville åka med för att hon inte tycker det är kul att bara sitta och kolla på när han spelar själv. Sen så tänkte jag att jag och hon skulle sova på vandrarhemmet och att hennes kille sover lite där på LANET. Min fråga till er är om det låter troligt? Jag känner att jag kanske formulerade mig lite konstigt och barnsligt men jag är 18 och killen jag ska träffa är 25 år. Om ni inte tycker det låter troligt så vill jag gärna höra andra förslag från er. :)

Borttagen medlem

26 september 2011 18:39 | #2 Avslutat konto

Ja, det låter troligt enligt mig.

tipp19
F30
Medlem

26 september 2011 19:15 | #3 tipp19

Skrivet av Goddagens View Post
Ja, det låter troligt enligt mig.

Okej vad bra. Jag träffar inte den tjejkompisen så ofta så därför tänkte jag att detta skulle passa ganska bra för mina föräldrar kommer nog aldrig att träffa henne och då är det ju ingen risk att tex. min mamma skulle få för sig att fråga henne om hur det var på LANET och det.

MadHatter
P30
Medlem

26 september 2011 22:05 | #4 MadHatter

Låter bra, ha med dig pepparsprayen ifall att.

nofearlegend
P31
Medlem

27 september 2011 15:17 | #5 nofearlegend

Du är dock myndig så du får la göra vad du vill då utan dina föräldrars tillstånd?

Badonk
P33
Medlem

27 september 2011 15:21 | #6 Badonk

their house their rules, så att vara myndig är inte alltid ett "get out of jail pass" ;)

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.