Gå vidare

1 2
aaalexxx
P29
Medlem

4 juli 2011 12:02 | #21 aaalexxx

Tack:) jo har försökt prata med massa olika folk även såna jag inte känner så bra men ingen som har tid eller lust att hitta på något kul för att hjälpa mig tillbaka på banan. De som skulle vilja bor för långt bort dessvärre

Purple93
F30
Medlem

4 juli 2011 15:38 | #22 Purple93

Skrivet av aaalexxx View Post
Tack:) jo har försökt prata med massa olika folk även såna jag inte känner så bra men ingen som har tid eller lust att hitta på något kul för att hjälpa mig tillbaka på banan. De som skulle vilja bor för långt bort dessvärre

Okej tråkigt när det blir så, men jag känner igen mig. Det är inte så kul alltid, men fortsätt kämpa! :)

aaalexxx
P29
Medlem

4 juli 2011 17:54 | #23 aaalexxx

tack jo det gör jag, och hårt arbete brukar ju ge belöning i slutändan:)

PmarkZ
P27
Medlem

4 juli 2011 23:17 | #24 PmarkZ

Jag pratade om en tjej jag gillat i några år med en kille jag känt i max 2 månader. Som tur väl var hade han gått igenom EXAKT samma sak! Prata med någon som verkar pålitlig och prata ut om det. Det hjälper ;)

aaalexxx
P29
Medlem

5 juli 2011 21:14 | #25 aaalexxx

Har pratat med många olika och det känns ju bättre men det är ändå typ ingen som vill eller har tid att umgås/hitta på något. Och träffa nya personer kan bli svårt iaf om man tänker på att folk oftast har svårt för att typ acceptera mig för den jag är eller hur man ska kalla det. Varför de har det har jag ju ingen aning om dessvärre

aaalexxx
P29
Medlem

5 september 2011 21:46 | #26 aaalexxx

Skrivet av Purple93 View Post
Skrivet av aaalexxx View Post
Hej, När man förlorat allt som verklige betytt något och som man gjorde allt för och levde för. Hur går man vidare då? Utan någon som verkligen bryr sig om en eller vill hjälpa en igenom?
Det är såhär: Min flickvän som jag verkligen älskade över allt annat och det vi hade trodde jag va äkta kärlek. Hon dumpade mig i fredags. Hon sa att hon bara känner för mig som en vän. Vi har varit tillsammans i 6 1/2 månad vi stod varandra så nära. Jag va inte alls beredd på det här. Kom så oväntat. Jag älskar henne så sjukt mycket. Orkar inte gå tillbaka till det liv jag levde innan jag träffade henne. Utan något att göra på helgerna. Utan folk som ville umgås med mig.
Hur går man vidare? Utan vänner som verkligen bryr sig om en? Utan någon att prata med? Utan varken hopp eller tro? Utan glädje.

Jag hoppas att det löser sig och jag förstår att det här känns väldigt jobbigt för dig. Mitt tips är nog också att försöka umgås med vänner, så att du får lite annat att tänka på. Våga ta kontakt med personer som du egentligen inte känner så bra. Föreslå att ni kan hitta på något kul. Nu på sommaren är det ju perfekt att gå och bada. Jag har också lite svårt för att ta kontakt med andra, men Internet har hjälpt mig ganska mycket. Jag personligen tycker det är enklast att skriva till någon och du kan ju alltid testa eller hur? Om en person inte vill så ge inte upp utan sök efter nya kontakter.

Har nu gått ett tag. Har fortfarande inte gjort några större framsteg. Har ju ingen som verkligen vill umgås med mig. Inte i klassen heller. Blir aldrig medbjuden på fester/krogen. Har försökt få kontakt genom internet med massa olika. Blir bara så att man chattar. Kommer ganska nära. sen när man föreslår att träffas så helt plötsligt vill de inte veta av en längre. Tjejer alltså. Mitt ex har redan hunnit skaffa ny kille och göra slut. Varför kan hon gå vidare så lätt? men inte jag?

DenBusigaTjejen
F28
Medlem

5 september 2011 22:39 | #27 DenBusigaTjejen

hej!, måste bara säga det, har läst igenom allting, jag vet själv hur det känns, jag blev själv `dissad` och rejält sårad.. ``den här killen`` då betyde allt för mig, det va bara en person jag ville ha, vilket kanske är samma för dig,.. att du bara kan tänka dig att va tsm med henne,. men det bästa vore om du prata med nån, jag pratade med folk och det kändes mycket bättre, för jag blev grymt ledsen när han skaffade en ny tjej, men då visste jag att han hade gått vidare och då kände jag det att jag oxå kunde släppa taget om honom, vet att det inte är lätt, den är det inte för nån, men alla är vi unika och förtjänar nån som tycker om en för den man är, men jag hoppas det löser sig för dig, och att allt går bra

aaalexxx
P29
Medlem

8 september 2011 17:05 | #28 aaalexxx

Skrivet av DenBusigaTjejen View Post
hej!, måste bara säga det, har läst igenom allting, jag vet själv hur det känns, jag blev själv `dissad` och rejält sårad.. ``den här killen`` då betyde allt för mig, det va bara en person jag ville ha, vilket kanske är samma för dig,.. att du bara kan tänka dig att va tsm med henne,. men det bästa vore om du prata med nån, jag pratade med folk och det kändes mycket bättre, för jag blev grymt ledsen när han skaffade en ny tjej, men då visste jag att han hade gått vidare och då kände jag det att jag oxå kunde släppa taget om honom, vet att det inte är lätt, den är det inte för nån, men alla är vi unika och förtjänar nån som tycker om en för den man är, men jag hoppas det löser sig för dig, och att allt går bra

Det är inte så att jag vill ha henne tillbaka. Har ingen att prata om sånt med dessvärre. Problemet är att ingen verkar vilja lära känna mig. Ingen vill ta med mig ut. Sen när man kommer till skolan på måndagarna är det alltid typ 5 pers som varit på samma fest. Varför kan inte jag få hänga med? jag vill också ut och roa mig.

1 2

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.