Vågar inte visa magen

1 2
Galaxy_boy
P23
Medlem

23 juni 2011 02:35 | #21 Galaxy_boy

Jag brukar visa magen på skolgården när vi kör fotboll xd drar bara upp tröjan å springer haha

Ranger
P26
Medlem

27 juni 2011 00:49 | #22 Ranger

Skrivet av _Krezy_ View Post
Hon gillar säkert dig för den du är huh

Skulle du?

MissManson
F29
Medlem

27 juni 2011 17:41 | #23 MissManson

Om hon verkligen älskar dig bryr hon sig inte. Skulle hon (mot all förmodan) dumpa dig för en så fånig sak som din mage förtjänar hon dig inte!!

Btw har jag ungerfär samma problem, jag är smal men jag vill ändå inte visa magen... Jag vill inte att min noja ska ge mig anorexia så jag försöker att inte tänka på det. En grej jag brukar göra är att stå i profil i en spegel och få magen att se stor ut (t.ex med en kudde under tröjan) sen när jag "återställer" mig så får jämförelsen mig att tänka att jag faktiskt ÄR smal...

Inget bryr sig om mitt ordbajsande.... ;) Men försök! Tänk, vad är det värsta som kan hända? Som ovan nämnt, hon förtjänar dig inte om hon hakar upp sig på nåt så fånigt!

thecat
F29
Medlem

28 juni 2011 17:54 | #24 thecat

Grabben, Muskler är fint men inte mysigt :)
Bättre men lite på magen så man har ngt att gosa med ! :)

Wolfie
P28
Medlem

28 juni 2011 18:15 | #25 Wolfie

Skrivet av thecat View Post
Grabben, Muskler är fint men inte mysigt :)
Bättre men lite på magen så man har ngt att gosa med ! :)

Du var inte den första jag har hört säga det :O Ligger väll något i det då, får väll lägga på mig lite (: XDD

Ilovecats
F26
Medlem

28 juni 2011 19:30 | #26 Ilovecats

skäms inte! mer än halva befolkningen i Sverige är överviktiga!o de e inte skönt att gosa med en hård kille!;)

Touchmagic
P29
Medlem

29 juni 2011 03:22 | #27 Touchmagic

ofta mer än 50% i sverige är överviktiga? för jag ser bara spinkiga människor, USA däremot...

anders_a
P35
Medlem

5 juli 2011 11:56 | #28 anders_a

Skrivet av Master_Chief_150 View Post
Skrivet av AnArchoz View Post
Skrivet av Master_Chief_150 View Post
Det är väl ditt eget fel om du har lite hängmage kek ;D
VAD BETYDER KEK?!

och det behöver det inte vara.

Vems fel är det annars ;o?

Det får du lista ut själv vad det betyder ;) in_love

Vems fel det är att man är överviktig? Tänker inte skriva nån 150 sidors högskoleuppsats här. Det finns det bättre ställen att göra. Men i korthet:
Det finns saker som man inte kan påverka men som påverkar ens vikt.
Gener och ens förmåga att lagra fett. Genernas påverkar i hur man rör sig och äter. Uppfostran och matvanor. Yttre trauman som gör att man får nya vanor/ovanor.

Min poäng är att det INTE är hela sanningen att det är överviktigas fel att de är just överviktiga.

Om jag varit överviktig och fått höra att det helt och hållet är mitt fel hade jag blivit jätteledsen. Jag skriver här det för att om någon läst master-chiefs inlägg och blivit lite låg så hoppas jag att jag lyft upp honom/henne igen.

Det här va rejält offtopic. Hoppas inte ni hakar på den här diskussionen utan låter det här stickspåret bara vara.

Lyssna på din flickvän. Hon säger ju att hon tycker om dig som du är. Lyssna på alla tjejer här på forumet. De säger ju nästan allihopa att de gillar mjuka kramgoa killar. :)

1 2

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.