oh yes i'm back- ( Måste jag ta första steget igen

mrx35
P26
Medlem

9 december 2010 22:25 | #1 mrx35

Ja nu vill jag ha mer hjälp Om jag redan har berättat för en tjej att jag gillar henne, hennes respons är osäker men nekande, Vi har börjat snacka hela dagarna och jag tror faktiskt att hon börjar gilla mej. Måste jag då ta första steget igen?

Borttagen medlem

9 december 2010 22:38 | #2 Avslutat konto

Se det som fiske, dingla lite med betet för att locka den primitiva varelsen att hugga själv. Sedan halar du bara hem fisken och käkar den :)

mrx35
P26
Medlem

9 december 2010 22:45 | #3 mrx35

Skrivet av Axiom View Post
Se det som fiske, dingla lite med betet för att locka den primitiva varelsen att hugga själv. Sedan halar du bara hem fisken och käkar den :)

okej vill ha ett mer exakt svar

Fixed4life
P30
Medlem

10 december 2010 14:35 | #4 Fixed4life

kul att f16 säger så :) Hade jag sagt det hade jag blivit lynchad! (dock fruktnasvärt osant, blabla, disclaimer, blabla - seriously!)

On topic: jag är värdelös på sådant här mem är det inte hennes tur?

mrx35
P26
Medlem

10 december 2010 16:03 | #5 mrx35

ja men det var ett tag sen jag berättade för henne hon kanske tror att jag gått vidare

The1uKnow
P27
Medlem

14 december 2010 19:34 | #6 The1uKnow

Kanske lite sent nu, men om du e helt seriös me henne så skulle du nog sagt typ "...om du ändrar dig så säg till, för ja kmr iaf nt ändra mig."

mrx35
P26
Medlem

15 december 2010 16:14 | #7 mrx35

Skrivet av The1uKnow View Post
Kanske lite sent nu, men om du e helt seriös me henne så skulle du nog sagt typ "...om du ändrar dig så säg till, för ja kmr iaf nt ändra mig."

det hade varit bra att säga då:)

problembarnet
P25
Medlem

15 december 2010 20:59 | #8 problembarnet

Antingen så väntar du och börjar må piss efter ett tag för att du tänker på henne hela tiden och för att du inte vet om hon gillar dig, eller så berättar du hur du känner och frågar henne hur hon känner. Eftersom att det var ett tag sedan du sa det senast så tror kanske att du också har gått vidare.

mrx35
P26
Medlem

15 december 2010 21:36 | #9 mrx35

Skrivet av problembarnet View Post
Antingen så väntar du och börjar må piss efter ett tag för att du tänker på henne hela tiden och för att du inte vet om hon gillar dig, eller så berättar du hur du känner och frågar henne hur hon känner. Eftersom att det var ett tag sedan du sa det senast så tror kanske att du också har gått vidare.

jag e förbi stadiet där jag mår dåligt. jag visar tydligt att jag inte slutat gilla henna så hon vet väll att jag fortfarande gör det. hon e inte framåt när det gäller sånt här hon e blygare än jag men måste jag öppna mej själv igen med risk att bli sårad igen?

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.